וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולרייר: המראות הבלתי נשכחים של שבוע האופנה בפריז

8.10.2015 / 9:14

שבוע האופנה של עיר האורות, הידוע כמוצלח מבין חודש שבועות האופנה העולמיים, הרעיף עלינו ערימות של יצירתיות ודמיון וסיפק כמה מראות מרגשים עם ביגוד שלעתים נראה פחות כמו רדי-טו-וור ויותר כמו קוטור. אז מה הכי מוצלח לדעתכם? הצביעו והשפיעו

אתר רשמי

בווידיאו: התצוגה המשגעת של מקווין בשבוע האופנה של פריז

שבוע האופנה של פריז לקולקציות ready-to-wear לקיץ הבא הסתיים אתמול (רביעי). כמדי שנה, שבוע האופנה של עיר האורות סיפק מראות מרגשים ובלתי נשכחים. יצירתיות ודמיון חברו להם לפרקטיקה ולארציות והוצגו במתחמי תרבות והיסטוריה איקוניים (קלואה בגני הטילרי וסטלה מקרטני באופרה), ובכאלו שהוקמו במיוחד עם מלוא תשומת הלב לפרטים הכי קטנים ("האוהל" מרופד הדרבניות הסגולות בחצר מוזיאון הלובר של דיור ו"שדה-התעופה" של שאנל, כולל "דלפקי בידוק ומודיעין" ו"קבינת המטוס"). התוצאה: שבוע אופנה שיעורר בנו געגועים עזים לביגוד שלעתים נראה פחות כמו מוכן ללבישה ויותר כמו קוטור.

דיור שילבו בין טכנולוגיה וטבע ולא שכחו לרגע את אהבתו של המייסד לפרחים; לנווין מצאו השראה בטוקסידו הגברי ושמרו על מסורת העיצובים האסימטריים; ג'יאמבטיסטה ואלי שיחק עם קונטרסט, אפליקציות וסילואטות נשיות; קלואה הציגו עוד אינספור עיצובי בוהו-שיק רומנטיים שבר רפאלי תשמח ללבוש; הרמס הציגו קולקציה נקיה, בלתי מתאמצת, לבישה, חסרת גיל ומלאת שיק על-זמני; רולאן מורה הניח בצד את הסילואטות הקשיחות-גיאומטריות שלו לטובת גזרות חדשות, רכות וזורמות; סלין מיזגו בין אפיל סקסי לבין חלקלקות מודרניסטית ולא שכחו טאץ' נשי; לואי ויטון השיבו את שיק מד-מקס לתודעה עם משחקי שלשלאות ורשתות; ואלכסנדר מקווין הפך אותנו לאמוציונלים עם ורודים רכים, ראפלס רומנטיים, גזרות ויקטוריאניות ואותו אדג' ומסחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully