וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: וואלה שקמי את עצמך

שירלי אכסלרוד

8.10.2015 / 16:20

ליקטנו מוצרי טיפוח שיעזרו לכן להתאושש מהקיץ האינטיסיבי שעבר עלינו, ולהרים ראש לקראת הסתיו, עם טיפול עשרת אלפים הכולל תכשירי יופי מכף רגל ועד ראש

קרם לחות של סיסלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצליח להעלות את מפלס הלחות, הרוגע והנעימות בצורה מפתיעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם עורך יבש, חרב וקמל ממאורעות הקיץ, אבל קרמים עשירים ומסכות שיקום חונקים לו את הזרימה הרוחנית, סותמים את הרדיאטור ומשביתים לו את הנקבוביות, פני לקבלת הלוואה ללא ערבים, והשיגי בהקדם את הלחות החדשה של סיסלי. יחסית למוצר אנטי אייג'ינג, מדובר בתחליב קליל ונוזלי על גבול המימי, שמצליח להעלות את מפלס הלחות, הרוגע והנעימות בצורה מפתיעה. בסיסלי מציעים אותו כשלב הראשון בשגרת הטיפוח היומית, אבל הנסיינית ש', שמעדיפה לא להעמיס שכבות, מצאה שהוא פשוט מושלם מתחת למייקאפ בלי סרומים, לחויות ותוספות אחרות, ושומר על הפנים זוהרות ורגועות למשך שעות ארוכות. התחליב מגיע באריזת משאבה נוחה והגיינית, ועם ריח מעט משונה, ספק כימיקלי ספק טרופית ענבים, שמתפוגג עם המריחה.

סיסלי פריז, Sisleÿa Lotion, מחיר: 920 שקלים ל-150 מ"ל

קונסילר של דיור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועמד ראוי לאהבת אמת חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דכדוך הסתיו הוא זמן טוב למצוא אהבת אמת חדשה. והקונסילר החדש של דיור הוא בהחלט מועמד ראוי לאהבה הזאת. על-זמני, רב-עונתי ומגה-תכליתי, שיעלים, לפחות עד שתורידו את האיפור בערב, את כל הסימנים שנשארו מהפעם ההיא שקרם ההגנה נשכח בבית ונשלקתן בשמש, יחליק את הנקבוביות שהזיעו את עצמן למוות באוגוסט, ימלא את החריץ החדש במצח, וגם יטשטש עיגולים שחורים. הנסיינית א', שניסתה כל קונסילר באשר הוא – בטוש, במשחה, ובסטיק, מדווחת על מרקם מוצלח ביותר – רך ולח אך לא שומני, מתאים באמת לכל אזור בפנים, כולל למריחה והחלקה של אזורים מוכי אסון רחבים יחסית, נספג בשניה, דקיק אך מכסה היטב, ולא משאיר שאריות בצקיות אחרי המריחה. ועוד לא אמרנו כלום על האריזה הדיורית הפתיינית המשגעת.

דיור, FIX IT, מחיר: 175 שקלים

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גרבי ג'ל של Silk Skin

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא פשוט להעביר איתן את הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלושה חודשים בפליפ-פלופ, וגם כפות הרגליים העדינות ביותר יהפכו לפרסות עבודה סדוקות של איכרה חובצת. שני מוצרים חדשים מבטיחים לתקן את המצב ולהחזיר להן את הרכות והכבוד העצמי. הנסיינית ל', שמתעצלת למרוח קרם פנים, לא כל שכן קרם רגליים, קיבלה בשמחה את גרבי הג'ל של Silk Skin, שעשויים משכבות של ג'ל ובד נושם, ומבטיחים שחצי שעה של גרביים ביום תשפר את מצב הלחות ותרכך את הסדקים. אלא שהגרביים, שמבחוץ נראים רכים, עבים ומזמינים, הצליחו לאכזב – הגרביים קצת לחצו, למרות של-ל' מידה סטנדרטית לחלוטין, כך שלהעביר איתם את הלילה כמו שתכננה ממש לא בא בחשבון, לדחוף את הרגל ולדרוך על שכבת הג'ל הקריר שבפנים - ואין דרך עדינה לתאר זאת - הרגיש כמו להכניס את כף הרגל למאגר נזלת, תחושה מטרידה לכל הדעות, וגם אחרי שבילתה איתם שבוע, לא ראתה ל' שיפור שמצדיק את חוסר הנוחות.

גרבי סליק סקין, מחיר: 39.60 שקלים. מבצע הנחה של 20% עד ה-14 באוקטובר

מסכת לילה לכפות הרגליים של Scholl

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים תוצאות כבר אחרי המריחה הראשונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשל' הבינה שבכל מה שנוגע לחיים עצמם ולכפות רגליים - אין קיצורי דרך, פנתה לנסות את מסכת הלילה של אימפריית העקבים הסדוקים Scholl. ושם, לעומת הגרביים, ראתה תוצאות כבר אחרי המריחה הראשונה: המסכה, שמתנהגת בדיוק כמו קרם, רק עם אווירה של השקעה בעצמך, נספגה היטב בלי להשאיר עקבות שמנוניים ומגרדים, ריפאה את הסדקים והחריצים, ועקביה של ל' סוף סוף הפסיקו להשאיר סימנים על מצעי הסאטן.

Scholl, מסכת לילה, מחיר: 60 שקלים

סדרת נטורל פורמולה לשיער פגום

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח לסתיו. מוטי פישביין,
הביאו את האמפולות אל העם, אך ללא אפקט יוצא דופן/מוטי פישביין

אחד הייצורים המסתוריים ביותר בעולם הטיפוח הוא האמפולה. מיהי? מה יש בה שגורם לספר למכור אותה כאילו מדובר בהבטחה לימי שיער מעולים לנצח ולשלום עולמי? בהיותנו מחוסרות הכרה ושיקול דעת אצל הספר, הדבר היחיד שאפשר להגיד בנושא הוא שהיא עולה לא מעט. בצעד גאוני, הביאו בנטורל פורמולה את האמפולות אל העם. מוצרי הסדרה החדשה (שדומים דמיון מטריד לסדרת הארגינין של לוריאל) מציעים טיפול ממוקד לשיער סופר פגום, ומבטיחים שגם אחרי חודשים של כלור, מלח ים ושמש קופחת, תערובת השמנים האיכותיים שחבויה באמפולות הזעירות שבמוצרים, יבנו מחדש את השיער ויחזקו אותו. הנסיינית ר' שמגדלת בכל קיץ גושי כרבולת ומשקיעה את הונה במוצרים אקסקלוסיביים לשיער, ניסתה את הסדרה ואין לה שום דבר מיוחד לכתוב עליו הביתה: השמפו עושה את עבודתו ביעילות, המרכך מרכך, והמסכה נעימה ועוטפת ולא משאירה משקעים מכבידים. יחסית למחיר הקטן ובכלל, מדובר במוצרים מוצלחים, אבל ללא אפקט יוצא דופן.

נטורל פורמולה, סדרת אמפולה אינטנס, שמפו ומרכך ב-30 שקלים, מסכה – 40 שקלים, סרום – 50 קלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully