וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי בוגנים ומותג האיפור MAC עושים את שבוע האופנה

מערכת וואלה! אופנה

13.10.2015 / 17:03

חברת האיפור העולמית תחבור למאפר הראשי של שבוע האופנה, מיקי בוגנים, וביחד הם יהיו אחראים על האיפור בכל התצוגות שיתקיימו בשבוע האופנה גינדי תל אביב. תכינו את המברשות

מיקי בוגנים. יניב אדרי, מערכת וואלה! NEWS
הבלונד והכישרון. בוגנים/מערכת וואלה! NEWS, יניב אדרי

ממש כמו בחו"ל, גם בשבוע האופנה גינדי תל אביב, חברות מסחריות פורשות את חסותן על השבוע הכי נוצץ בתעשייה המקומית. הפעם מדובר בחברת האיפור העולמית MAC שתעניק את חסותה לשבוע האופנה ביחד עם המאפר ומעצב השיער המפורסם, מיקי בוגנים.

בוגנים, שתחת ידיו עוברות מפורסמות כמו בר רפאלי, גל גדות ואילנית לוי, יהיה אחראי, כמו בשנים הקודמות, על הלוקים של הדוגמניות. המאפר הנודע, בשיתוף חברת האיפור, ישתלטו על הבק סטייג' ויאפרו את כל הדוגמניות, בזמן שבוגנים יהיה אחראי גם על השיער.

מיקי בוגנים, מריה קארי. אינסטגרם, צילום מסך
גם אותה הוא איפר. מיקי ומריה/צילום מסך, אינסטגרם

מדובר במהלך גדול, מאחר וזו פעם ראשונה שמותג בינלאומי מעניק חסות לשבוע האופנה שיתקיים בין התאריכים 18-21.10.2015 בתוך מבנה קניון האופנה הגדול בישראל TLV Fashion mall.

אלי גיספאן, מנכ"ל MAC ישראל, מסר: "מותג האיפור MAC גאה על השתתפותו בשבוע אופנה בישראל ועל האפשרות להציג את היצירתיות של מאפרי MAC. החיבור לשבוע אופנה הינו חיבור טבעי למותג ואין ספק שלמראה מרשים של איפור בתצוגה יש משקל גדול ומשמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully