וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהמייקאובר נמצא בתוכך: הקמפיין החדש של מאק

3.11.2015 / 10:59

מה קורה כששישה אנשים אנונימיים מגויסים לקמפיין פרסומי של חברת איפור ועוברים מייקאובר מעורר השראה שזוכה לתגובות היסטריות ברחבי העולם? הנה התשובה

מאקניפיסנט.
שתיים ממשתתפות הקמפיין. הסלבס נותרו בחוץ

את הקמפיינים של מאק מכירים כל חובבי האיפור והסטייל. בכל עונה הם מצליחים להפתיע במקוריות, ולהציג את מוצרי הקולקציות פרויקטים אסתטיים ומדליקים. כעת כשקולקציה סתווית חדשה בדרך אל המדפים, מצאה החברה דרך להגדיר מחדש את תפיסת היופי, בקמפיין שנקרא מאקניפיסינט מי (M•A•Cnificent Me )

עם כל הכבוד לקולקציה עצמה של גווני הסתיו, הרבה מתשומת הלב מקבל הקמפיין יוצא הדופן בכיכובם של שישה אנשים אנונימיים שנבחרו מתוך אלפי מתמודדים לתפקיד הפנים שיובילו את הקולקצייה. הצוות היצירתי החליט הפעם לוותר על הדוגמניות וסלבס למיניהן ולחפש פנים חדשות וייחודיות למסע הפרסום, כאלו שמהדהדות ויוצרות באזז לא פחות מאלו של הכוכבות הלוהטות.

הם יזמו תחרות מדיה חברתית, בה קראו לאנשים מכל העולם להסביר למה הם ראויים להיות הפנים של הקמפיין כלומר, מה גורם להם להיות נפלאים, ייחודיים ומעוררי השראה, בקיצור: MACnificent!

יופי עם אמירה

השאלות שמן הסתם היו צריכים המתחרים לשאול את עצמם כשהציגו מועמדות היו: האם אתה ייחודי? מציאותי? אקסצנטרי? נאמן לעצמך? מה בעצם גורם לך להיות מיוחד? כי אכן, מדובר פה על יותר מסתם פנים יפות - ענקית האיפור חיפשה דמויות עם אמירה ועם אטיטוד שיביאו לידי ביטוי את המראות הייחודיים של הקולקצייה הסתוית.

למקרה שעדיין לא הבנתם, להיות MACnificent משמעו להיות יצירתי, עם ביטחון, לעשות כיף ויותר מכל להיות נאמן לעצמך. במאק עודדו את ששת האנשים שנבחרו לשתף את כל העולם בסיפוריהם האישיים - דרך הקמפיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאקניפיסנט.
שפתון פאטנט פוליש. פתרון לכל אחת

מייקאובר שבא מבפנים

שישה אנשים נבחרו, והם שונים, מיוחדים ומעוררי השראה, אך יותר מכל הם מדגישים את המגוון ואת הרלוונטיות של הקולקציה לכל מראה, מכל מין וגזע ובכל גיל וגודל. ג'יי וון, אחת הזוכות, אמרה "שהחיים מתחילים היכן שאזור הנוחות שלך מסתיים'" ואיפור בהחלט יכול להוציא אתכם מהמקום הנוח, לחגוג ולכייף.

ששת הזוכים נבחרו מכל קצוות העולם אבל מי שמשכה הרבה תשומת לב וגרמה להתרגשות עד דמעות היא לוזמריה ורגס, שהוכיחה שהכל אפשרי ושלהיות כבדת משקל לא עוצר אותך מלעבור חוויה מדהימה ולהרגיש יפה מבפנים ומבחוץ, בזכות ההשינוי שהאמני האיפור של מאק הצליחו ליצור. אולי בגלל המייק אובר שהיא עברה והשינוי המדהים שאמני האיפור של מאק יצרו כדי להציג את הנפלאות שבה

סביר להניח שורגס מעולם לא חלמה לככב במסע פרסום למותג קוסמטיקה, ואולי היא מעולם לא הרגישה בטוחה לגבי המראה שלה בכלל ולגבי המידות שלה בפרט, אבל מסתבר שכמיטב הקלישאה - בכל אחד יש יופי כלשהו, ובעזרת איפור נכון ניתן להבליט אותו.

הזוכים עברו מייקאובר מהפך בעזרת מוצרי קולקציית הסתיו של MAC. "לאיפור יש כוח ויכולת להבליט את נקודת המגע שבין הנראות להרגשה הפנימית", אומרת נטע סקלי, מאפרת ראשית במאק, "איפור זה כיף, ואם ניתן ללמוד משהו מהפרויקט זה שיש לו גם את העוצמה לשנות, להעצים אנשים ולעזור להם לזהות את המשהו המיוחד שטמון בהם כדי לעבור מסע".

צאו לסיבוב בצד האפל

בין אם להיות MACnificent אומר שאתם מעיזים להשתמש בצבעים משוגעים וגורמים להם להיראות לגיטימיים לחלוטין, בין אם זה אומר שאתם בעלי סטייל מוקפד ושיקי או שזה בכלל אומר שאתם בעלי הומור מטורף בכל הנוגע לסגנון – תוכלו למצוא מענה בקולקציה החדשה. "היא ענקית ובעצם מהווה חגיגה של רבגונויות שאופיינית למאק", מספרת סקלי, "מבחר מוצרים, צבעים וטקסטורות שנותנים פתרון לכל אחד ואחת".

מאקניפיסנט.
פודרה מפסלת. מבט ומנטרה זה כל העניין

ובסתיו כמו בסתיו, יש משהו מעט אפל, ציני ומלא רגש, וכך הקולקציה הסתווית כוללת מוצרים עם הרבה פיגמנטים עזים, אדומים עשירים וכתומים לאלו שמעיזים, וגווני סגול, שזיף וגרגירי יער קרירים למראה כהה ודרמטי הבחירה האולטימטיבית לעונה.

מאקניפיסנט.
ערכת הצלליות של מאקניפיסנט

מבט ופאסון, לפני הכל

במקביל לבחירות החושניות לסתיו, האוסף כולל גם מוצרים שרלוונטיים לנעשה בעולם היופי. מאחר שפיסול (קונטור) הפנים הפך לאחד הטרנדים הפופולרים לאחרונה, הקולקציה מציעה פודרה מפסלת, משובחת ומקצועית, בשני גוונים, שתאפשר לשפר בקלות את מבנה עצמות הפנים גם למתאפרים מתחילים.

עוד יש בה פלטת צלליות לעיניים ובה תשע גוונים מבהיר ונטרלי ועד כהה, היא יכולה ליצור עין מפוסלת ומשחקי אור וצל, או להעניק אלמנט של ניצוץ עם גוון מבריק למי שרוצה קצת גלאם. מלבד זאת תמצאו בקולקציה שפתונים בשלושה פורמטים שונים ועוד מוצרי איפור בטקסטורות וגוונים מגוונים. כבר אמרנו חגיגה נכון? אמרנו.

במאק מאמינים שמבט, מנטרה ופאסון זה אג'נדה, וכרגיל הם קולעים בול.

את מגוון המוצרים מהקולקציה ניתן לרכוש אונליין בקליק אחד

וואלה! NEWS בשיתוף MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully