וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל קליק: רגעי הסטייל הגדולים של השבוע באינסטגרם

15.10.2015 / 16:20

מגפוני הזמש הלוהטים של קוואלי, הצילום הרותח המשותף של קארה דלווין וקנדל ג'נר, חנות הפופ-אפ הלונדונית של דיור, סרטון ג'יג'י חדיד לווג ההולנדי, צילום השחור-לבן של עומר דרור לקסטרו ועוד רגע סטייל שווים באינסטגרם השבוע

קרדיט תמונה: אינסטגרם

צלם האופנה, מאורחי חתונת השנה שלא נשכח עוד הרבה זמן, בתמונה משגעת של בר רפאלי מובלת לחופה על-ידי בחיר ליבה עדי עזרא. הזווית, המקוריות, הקפאת הרגע, האהבה הגדולה והשמלה היפה של קלואה - הכל תפס אותנו.

מעצב העל האיטלקי מציג מגפוני זמש בגוונים חמים ועמוקים עם ניואנסים מתוחכמים שיאירו לכם את כל הפריטים השחורים שלכם החורף.

קארה וקנדל הלכו למסיבת יום ההולדת של אווה קוואלי, אז למה שהן לא יעלו משהו לאינסטוש? ברור שכן, וטוב שכך. פיי-אוף מהפנט של שתי היפהפיות במסכות.

ווג בריטניה עם תמונת tbt# של סינדי קרופורד על שער גיליון המגזין מפברואר 1987 שערכה אנה וינטור (בערך חמש דקות לפני שעזבה למערכת ווג האמריקאי). ואנחנו שמחות שיש גם דור המשך.

תמונת tbt# שמעלה אסתי גינזבורג מזכירה לנו שהטופמודל היתה כלה יפהפיה.

מגזין האופנה הבריטי עם תמונת מוניות בלונדון המודיעות למי שלא ידע על חנות הפופ-אפ של דיור שפועלת בימים אלו ברחוב מאונט 10 בבירה הבריטית.

הדוגמנית אניה מרטירוסוב מגלה לנו מה היא לוקחת בדרך למדידות לקראת שבוע האופנה גינדי תל-אביב. טבע דומם, גרסת הטופמודלס.

הטופמודל הברזילאית קרוליין טרנטיני בחופשת מולדת במלון פסאנו בריו. "אני אוהבת אותך ריו", כותבת היפהפיה. ואנחנו אותך קרוליין.

צלמת האופנה ההולנדית מתעדת שאריות של הרמה בבוקר שאחרי מסיבה - ורדים מהגינה באגרטן הולנדי "האהוב עליה". התאהבנו גם.

והווג ההולנדי משוויץ בתמונת שחור לבן נהדרת של ג'יג'י חדיד מתוך גיליון נובמבר. הטופמודל העסוקה היא גם נערת השער של ווג ארץ טחנות הרוח.

אחרי החתונה הכה מדוברת של אחותו הקטנה, דור רפאלי מוצא זמן לקעקוע. נראה כואב, אך מבטיח. מה כתוב? "בר ועדי לנצח"?

לרגע חשבנו שתמונת עומר דרור שצולמה במסגרת קמפיין חורף 2015 של קסטרו היא בכלל תמונת קטלוג גברים חדש של בית אופנת על איטלקי או צרפתי. כנראה שעשו שם משהו נכון.

מגזין האופנה הוותיק בתמונת וינטג' מעלפת של אייקון האופנה בריז'יט בארדו. ככה בדיוק אנחנו רוצות את השיער שלנו, אבל ברור לנו ש-BB הייתה רק אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully