וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפות מכל הזוויות: ליין חדש של אסתי לאודר יפסל לכן את הפרצוף

19.10.2015 / 0:43

לא שתהפכו מיד ליפהפיות נוסח הפרזנטורית החדשה אווה מנדז, אבל סרום, דבק וכמה צלליות תיחום לפנים ולעיניים יעשו עבודה ממש לא רעה ללא התערבות פלסטית, הזרקות רעלים ופריסת תשלומים

אווה מנדז בקמפיין של אסתי לאודר/אתר רשמי

דק, אפרפר, שקוף, לא מוצק ולא מסותת. זהו מצב עור הפנים בנקודה מסוימת בחיינו. בדרך-כלל זה קורה בסביבות הארבע-אפס הגדול, אבל לעתים אף קודם. בכל מה שנוגע לעור הפנים, מה שהיה הוא שלא יהיה. ולא, לא כולנו רוצות הזרקות שונות או הליכים פלסטיים חודרניים, לפחות לא לפני גיל מסוים.

במהלך השנים תכשירים שונים הבטיחו רבות, אך לא תמיד קיימו. אותו המשחק של הבטחה-ציפייה-אכזבה חזר על עצמו שוב ושוב. סדרה חדשה של אסתי לאודר עשויה לשנות את כללי המשחק. ענקית הקוסמטיקה האמריקאית משיקה בימים אלו בארץ את סדרת ניו דימנשן (New-Dimension; ממד חדש), ההשקה הגדולה של החברה מאז 1982, אז הושק הסרום אדוונס נייט ריפר שהיה לרב-מכר בינלאומי. "אנחנו מקווים להרעיש את התעשייה", אמרה ג'יין הרצמארק הודיס (Jane Hertzmark Hudis), מנהלת המותג בהצגת הסדרה בפני עורכות טיפוח מכל העולם בלונדון ביוני השנה. שם בימי ראשית הקיץ האנגלי הירוק, באווירת היצירתיות המתפרצת של תערוכת אלכסנדר מקווין במוזיאון ויקטוריה ואלברט והחמידות אין קץ של הנסיכה התינוקת שרלוט-אליזבת, נערכה הצגת הסדרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריאות וחיוביות, אך לא בהכרח שלמות. אווה מנדז, פני הליין החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אווה מנדז בהשקת סדרת ניו דיימנשן של אסתי לאודר עם מנהלת המותג ג'יין הרצמארק הודיס (משמאל) וסגנית הנשיא בצפון אמריקה פטרישיה לופז (מימין), ונטורה, פלורידה, 25 יולי 2015. GettyImages
בשלב של ממד חדש בחייה. אווה מנדז/GettyImages

באופן מרענן, באסתי לאודר לא דיברו על אנטי-אייג'ינג, קמטים, או עור בוגר. למעשה, ניו-דימנשן נעה סביב "שינוי חיובי", כפי שאמרה הרצמארק הודיס. ללא ספק, חדשנות טרמינולוגית. "דיברנו שנים על מראה העור שלנו ועל הפתרונות לכל מיני בעיות, אבל ההשקה הזאת היא אחרת. היא על 'איך אני נראית', לא על 'איך נראה העור שלי'", מסבירה הרצמארק-הודיס את השינוי הדק בשפת היופי.

והגישה החיובית הזאת נראית בקמפיין הסדרה. אווה מנדז לוהקה לתפקיד הפנים של הקמפיין. כוכבת שוברי הקופות "יום אימונים מסוכן" (2001), "מהיר ועצבני 2" (2003), "היצ'" (2005), "גוסט ריידר" (2007) ו"החבר'ה האחרים" (2010), חגגה לאחרונה יום הולדת 40 וגם הפכה להיות אם לראשונה בחייה (לאזמרלדה המשותפת לה ולבן זוגה מאז 2011 ריאן גוסלינג). ללא ספק תקופת מעבר וממד חדש בחייה של השחקנית היפהפייה. אך גם היום, כתמיד, היא מייצגת בריאות וחיוביות, אם כי לא בהכרח מושלמות. בתמונות הקמפיין שצילם, מנדז נראית עם קמטוטי חיוך, צללים ועור שהוא בסך-הכל יפה מאוד, אך לא כזה העונה להגדרה: עור פורצלן. וזאת בדיוק הנקודה, לא חייבים עור בובה, אבל חייבים גישה חיובית. זאת הסיבה שמומחי אסתי לאודר שפיתחו את הסדרה בחנו בזמן העבודה עליה לא רק תגובות פיזיולוגיות, אלא גם תגובות רגשיות של נשים שהשתמשו במוצרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממד חדש, תקווה חדשה. סרום ניו דימנשן/מערכת וואלה!, צילום מסך
ערכת קונטור לעיניים מסדרת ניו דיימנשן של אסתי לאודר. יחצ חול,
הכל בתכשיר אחד. ערכת קונטור לפנים/יחצ חול
ערכת קונטור לפנים מסדרת ניו דיימנשן של אסתי לאודר. יחצ חול,
להצללה, עומק והגדרה. ערכת מראה עיניים אידאלי/יחצ חול

ומה בדבר המוצרים עצמם? הסדרה כוללת ארבעה. 2 מוצרי טיפוח: סרום מרוכז למראה ומסותת ומילוי ותכשיר הדבקה נקודתי להידוק (בהשראת סלוטייפ פנים סמוי המודבק מאחורי האוזניים ומשמש כוכבים על השטיח האדום) ו- 2 מוצרי איפור: ערכת קונטור לחיטוב הפנים וערכת הארות והצללות.

ניו דיימנשן שייפ אנד פיל אקספרט סרום (Shape + Fill Expert Serum). סרום בעל פורמולה מרוכזת הפועלת בשלושה מישורים: יצירת נפח עורי, דחיסות והגדרה. הקומפלקס הייחודי מסייע לפעולת החומצה היאלורונית, הפילאגרין והליפידים הקיימים בעור באופן טבעי, מסייע באמצעות פרו-קולגן וחיזוק חלבונים טבעיים שתפקודם חיוני לגמישות הטבעית של העור כמו פיברונקטין ואלסטין. שלוש הפעולות הממוקדות הללו מסייעות יחדיו להגדרת מראם של קווי המתאר בפנים ולקבלת עור במראה מושלם ביופיו מכל הזוויות. טרנספורמציה שתחמם את ליבה של כל אישה.

סרום שייפ אנד פיל: מדריך

ניו דימנשן אקספרס ליקוויד טייפ (Expert Liquid Tape). ממש כמו "סלוטייפ", תכשיר טיפולי זה מהדק את האזורים בפנים שבהם פעולה זו נדרשת במיוחד - לאורך עצמות הלחיים העליונות ומעלה, לעבר הרקות ואזור העיניים כולו. תחושת ההידוק מורגשת מיד. פולימרים הפועלים במהירות מתמקדים בקווי מתאר בולטים בפנים ןמהדקים אותם. לאורך זמן, העור נראה מוצק וגמיש יותר בזכות מרכיבים המעצימים את פעולת החומצה ההיאלורונית וקומפלקס פרו-קולגן. העור סביב העיניים מחוזק ומפוסל יותר. אם משתמשים בתכשיר זה במקביל לסרום, יש להתחיל במשיחה שלו תחילה על עור נקי ויבש. כאשר ה"דבק" מתקבע, יש למשוח את הסרום על העור בטפיחות עדינות (לא במריחה). לשימוש מדי בוקר וערב.

דבק הידוק: מדריך

ניו דימנשן שייפ + סקאלפט פייס קיט (Shape and Sculpt Face kit). ערכת קונטור לתיחום בשיטת "הכל בתכשיר אחד" המעניקה מסגרת אידאלית לפנים. כוללת שני גוונים המפסלים את הפנים באופן מיידי כמו בידי אמן. הגוון הבהיר מדגיש את עצמות הלחיים, הגבות והאף הודות להארת מרכז הפנים. לגוון הכהה פעולה מחטבת ומפסלת המדגישה שקעים בלחיים ויוצרת הצללות במקומות הדרושים באמצעות שני גווני קרם. הגוונים הניטרליים הופכים את הדגשת קווי המתאר למשימה שאי אפשר להיכשל בה.

ערכת קונטור לפנים: מדריך

ניו דימנשן שייפ + סקאלפט איי קיט (Shape and Sculpt Eye Kit). ערכת איפור למראה אידאלי של העיניים. הערכה כוללת שלושה גוונים פונקציונליים להצללה, עומק והגדרה. העור מוחלק הודות לבסיס, הגוון תוחם ומגדיר בהתאם לצורה הנדרשת והקרם יוצר הדגשים מבוקשים.

ערכת איפור למראה אידאלי של העיניים: מדריך

כל הארבעה פותחו במטרה אחת - הגדרת הפנים (הלחיים, העיניים וקו הלסת) באופן מחמיא המשרה בטחון מכל זווית. "ידענו שהתשתית העורית מסייעת בהענקת דחיסות ותיחום המאפיינים עור נעורים," אומרת ד"ר נדין פרנודט (Dr. Nadine Pernodet), סגנית נשיא מחקר הביולוגיה של העור ומרכיבים ביו-אקטיביים במחלקת המחקר והפיתוח של אסתי לאודר. "עם זאת, הודות למחקר האחרון שערכנו, אנו יודעים כעת שכדי לחולל טרנספורמציה של ממש, חשוב במיוחד לשפר גם את נפח העור באופן ניכר לעין. הנפח מעניק ממד נוסף לעור. לכן, כשרוצים לשפר את מראה קווי המתאר של הפנים, הכרחי לשפר את נפח העור ואת התשתית העורית". שפה חדשה, מסר חדש ובטחון חדש.

אווה מנדז בתצוגת ריזורט 2012 של סלווטורה פרגמו, ניו יורק, 28 יוני 2011. GettyImages
"פניי משתנים ואני רוצה לקבל באהבה את התהליך הזה". אווה מנדז/GettyImages

מנדז כמובן הייתה מהראשונות לעשות שימוש במוצרים. ותיקת השטיח האדום הודתה שלקח לה זמן להרגיש נוח מול המצלמה. "יש לי פנים זוויתיות והייתי צריכה להכיר כל אחת", מספרת השחקנית שבזכות עבודתה הקולנועית זכתה באינספור שערי מגזינים. חלק מתהליך הלמידה הזה נבע מאהבתה של מנדז לשינויים. "תמיד אהבתי להשתנות רק על-ידי הארת חלק מסוים והצללת אחר. כנראה שזה אחד הדברים שמשך אותי במשחק - אמנות ההשתנות". מנדז היא מקצוענית בכניסה לתפקיד חדש. היא כבר גילחה את גבותיה וצבעה לבלונד למען האותנטיות של הפרויקטים בהם הייתה מעורבת ("אני בלונדינית נוראית"! היא מתעקשת). זהו כשרון שהיה לצידה של האמריקאית-קובנית גם כשהפכה להיות אם. "התינוקת שלי בדיוק התחיל לישון ברצף בלילה, אז יש לי קצת יותר זמן לשגרת יופי", והשגרה הזאת כוללת את סדרת ניו דיימנשן החדשה למיצוק, טון והידוק העור ליצירת פרספקטיבה מוגדרת ובעיקר משרת בטחון. "פני משתנות", מודה מנדז, ואני רוצה לקבל באהבה את התהליך הזה".

אווה מנדז. GettyImages
יוגה או פילטיס? "קרב מגע". אווה מנדז/GettyImages

שגרירת הסדרה החדשה והתובנות שלה על הדברים החשובים בחיינו, כמו פיצה בצק עבה ולוקסוס השינה:

שטוחות או עקבים?

"עקבים"

ניו-יורק או לוס-אנג'לס?

"להירדם בניו-יורק, להתעורר בלוס-אנג'לס"

שופינג בחנויות או אונליין?

"בחנויות"

סקיני ג'ינס או בויפרנד גיינס?

"בויפרנד ג'ינס"

עיר או כפר?

"קיץ בכפר, חורף בעיר"

הרים או חוף?

"על הר צופה על החוף"

יוגה או פילאטיס?

"קרב מגע"

פריט בארון שלא תוכלי בלעדיו?

"חגורה מעולה"

"סרט אהוב בכל הזמנים?"

"אדווארד ידי מספריים"

יעד תיירות מועדף

"איטליה"

במה את צופה בסטרימינג כרגע?

"ברוד סיטי"

מה הרעיון שלך לאושר?

"לישון מאוחר ופיצה בצק עבה, בסגנון שיקגו"

מה הפחד הגדול שלך?

"לא להיות מסוגלת לישון מאוחר"

אם היית יכולה לשנות דבר אחד בעצמך, מה היית משנה?

"האובססיה שלי עם שינה מאוחר"

איזה כשרון היית רוצה?

"הכישרון לענות תשובות מעניינות"

סדרת ניו דיימנשן:

סרום ניו דיימנשן שייפ אנד פיל אקספרט (Shape + Fill Expert Serum). מחיר: 575 שקלים ל- 30 מ"ל; 774 שקלים ל- 50 מ"ל

דבק ניו דיימנשן אקספרס ליקוויד טייפ (Expert Liquid Tape). מחיר: 426 שקלים ל- 15 מ"ל

ערכת צלליות קונטור לפנים ניו דיימנשן שייפ + סקאלפט פייס קיט (Shape and Sculpt Face kit). מחיר: 293 שקלים

ערכת איפור למראה אידאלי של העיניים ניו דיימנשן שייפ + סקאלפט איי קיט (Shape and Sculpt Eye Kit). מחיר: 208 שקלים

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

* הכותבת הייתה אורחת חברת אסתי לאודר בלונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully