וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראף סימונס עוזב את דיור

22.10.2015 / 21:48

לאחר שלוש וחצי שנים בלבד, ראף סימונס עוזב את דיור. מעצב ליין הנשים בבית אופנת העל הצרפתי, אשר החליף בתפקיד את ג'ון גליאנו, הודה למעסיקיו בהודעה רשמית והצהיר על כוונתו לעסוק "בתחומי עניין אחרים". מה יהיה על עתידה של סופי מחולון?

רף סימונס בסיום תצוגת חורף 2012-13 של ז'יל סנדר. AP
יתרכז בתחומי עניין אחרים בחייו. ראף סימונס/AP

לאחר שלוש וחצי שנים בהן כיהן כמנהל האומנותי של בית אופנת העל דיור, שחרר הבוקר ראף סימונס הודעה בלתי צפויה לתקשורת המבשרת על פרישתו. "לאחר שיקול דעת מעמיק וארוך החלטתי לעזוב את תפקידי כמנהל הקריאטיבי בקו הנשים של כריסטיאן דיור. זוהי החלטה המבוססת על רצוני להתמקד בתחומי עניין אחרים בחיי, כולל המותג האישי שלי. כריסטיאן דיור היא חברה יוצאת דופן, וזוהי זכות גדולה לכתוב כמה עמודים בסיפור המפואר הזה. אני רוצה להודות למר ברנאר ארנו על האמון שהוא נתן בי וההזדמנות המדהימה לעבוד בבית היפה הזה מוקף בצוות המדהים ביותר שאי פעם יכולתי לחלום עליו. גם הייתה לי את הזכות ליהנות מניהולו של סידני טולדנו. ניהול מתחשב מעומק הלב אשר השראתו תשאר כאחת החוויות החשובות ביותר בקריירה המקצועית שלי". ארנו וטולדנו מצידם הודיעו כי הם מכבדים את ההחלטה של ראף לעזוב ו"מודים לו בחום על תרומתו יוצאת הדופן".

סופי מצ'טנר בתצוגת דיור קוטור סתיו 2015, פריז, יולי 2015. AP
עדיין מוזה? סופי מצ'טנר פותחת את תצוגת דיור סתיו/חורף 2015/16/AP

בהודעות פוליטיקליות קורקט מן הסוג הזה, בהן כולם מפרגנים לכולם, וכולם בצער רב נפרדים תוך כדי מחמאות ותירוצים מעורפלים נותר רק לנסות לנחש את הנסיבות האמיתיות שמאחורי הסיפור. כלל ידוע הוא שלא מודיעים על פיטורין קבל עם ועדה למעט מקרים יוצאי דופן כמו הנסיבות החמורות של קודמו בתפקיד, ג'ון גליאנו (לאחר ההתפרצות האנטישמית שלו בבאר פריזאי). יומון האופנה wwd כותב עי ככל הנראה יש מקום להניח שהמעצב ובית האופנה לא הצליחו להגיע להסכמה בדבר חידוש חוזה ההעסקה של סימונס. אין כל דיווח על מחליף, אולם כבר החלה חרושת שמועות קדחתנית ושמותיהם של פיבי פילו וריקרדו טישי הועלו. דבר נוסף שקשה שלא לתהות עליו הוא האם מקומה של סופי מצ'טנר מובטח בדיור והאם היא תפתח עוד תצוגות של בית האופנה? כי כידוע מי שעמד מאחורי העסקתה של בת ה- 14 מחולון היה סימונס עצמו שראה בה מוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully