וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו ממש טוב עובר על קייט בלאנשט

אלינור דביר

25.10.2015 / 9:50

השחקנית בת ה-46 כבר הוכיחה בעבר את כישורי הסטייל החדים שלה, אבל בשבועות האחרונים נראה שהיא באה לתת עבודה במקבץ הופעות מרשימות באירועי השטיח האדום. לפניכם סדרה של אאוטפיטים שגרמו לנו לצרוח במשרד

קייט באלנשט אופנתית במיוחד. GettyImages
בלאנשט בחליפת אוברסייז של אדון בוורוד פוקסיה, בדרך לתכנית של אלן דג'נרס/GettyImages
עם נטייה לקחת סיכונים בעיצובים קלאסיים עם טוויסט אדג'י, היא לרוב נמנעת מללכת על בטוח ומוכנה להתנסות בפריטים של מעצבים פחות מוכרים

בשבועות האחרונים לא יכולנו להתעלם ממקבץ ההופעות המרשימות של השחקנית קייט בלאנשט בסבב אירועי השטיח אדום בלונדון ובארה"ב. נראה שהשחקנית שממעטת לפקוד לוקיישנים מרובי פלאשים, באה לתת עבודה כמו שצריך על מנת לקדם את הסרטים החדשים בכיכובה, "truth" ו"קרול", והתכוננה לעניין בקפידה עם דגש על הפן הגרדרובי.

כשחקנית סופר איי ליסט, נראה שהיא פיצחה את הנוסחה של "איך להיות כוכבת הוליוודית ולשמור על חיי משפחה שפויים". בחיים הרגילים שלה היא נשואה למעלה מ-17 שנים לשחקן והתסריטאי האוסטרלי אנדרו אפטון. יחד הם מתחזקים חיי משפחה בורגניים למדי באחוזה היסטורית ואקולוגית (שאגב מוצעת עכשיו למכירה תמורת 20 מיליון דולר), בפרברי סידני עם ארבעת ילדיהם (שלושה ביולוגיים והקטנה מאומצת).

את חייה הפרטיים היא ממעטת לחשוף אל מול המצלמות, אולם ביקום מקביל היא חורכת שטיחים אדומים ונחשבת לאחת הנשים היפות בעולם. נקודת המפנה בקריירת המשחק שלה הייתה בשנת 1998 בסרט "אליזבת", שם גילמה את המלכה אליזבת הראשונה, תפקיד שזיכה אותה בשורה של ביקורות מהללות ופרסים נחשבים.

קייט באלנשט אופנתית במיוחד. GettyImages
שמלת ג'ינס של דרק לם/GettyImages

הודות לקריירה עמוסה בשבחים, לקייט נפתחו שפע של הזדמנויות לחידוד הסגנון האישי שלה, ורק לעתים נדירות הבחירות שלה נכשלות. עם נטייה לקחת סיכונים בעיצובים קלאסיים עם טוויסט אדג'י היא לרוב נמנעת מללכת על בטוח ומוכנה גם להתנסות בפריטים של מעצבים צעירים ופחות מוכרים. בנוסף היא תמיד נשארת נאמנה לגבולות האופנתיים שלה ויודעת מה מתאים למבנה הגוף ולגיל (46).

מאז שזכתה באוסקר בשמלה אסימטרית של ולנטינו בגוון צהוב לימון, מעמדה כאייקון סטייל התקבע, ומלבד הפרסים שגרפה בדרך יש גם לא מעט שמלות שתירשמנה בהיסטורית האופנה; כמו השמלה השחורה השקופה של ג'ון גליאנו לדיור קוטור עם גב חשוף ברקמה צבעונית, או שמלת המקסי האדומה של דונה קארן שלבשה בהיותה הריונית. שימו לב לשיאי הסטייל שהפגיזה בחודש האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קייט באלנשט אופנתית במיוחד. GettyImages
שמלה שחורה עם קעקועים של אעודי קוטור בגאלה של הסרט "קרול" בניו יורק/GettyImages
קייט באלנשט אופנתית במיוחד. GettyImages
מקסי שחורה רקומה של ולנטינו ומשקפי טייסים בעדשה ורודה ומסגרת תכלת/GettyImages
קייט באלנשט אופנתית במיוחד. GettyImages
שמלת רשת לבנה מקולקציית קיץ 2016 חושפת כתפיים וחגורת מותן דקה שחורה של פרואנזה סקולר בפרימיירה של הסרט "truth" באל.איי/GettyImages
קייט באלנשט אופנתית במיוחד. GettyImages
שמלת מקסי של ארמני בגוון קורל עם הדפס פרחוני וחגורה מוזהבת במוזיאון המומה/GettyImages
קייט באלנשט אופנתית במיוחד. GettyImages
שמלה לבנה צרחות של פרואנזה סקולר לאביב 2016 עם החיתוך הנכון במותן/GettyImages
קייט באלנשט אופנתית במיוחד. GettyImages
שמלה שחורה מנצנצת עם שרוולים דרמטיים של אסטבן קורטזר בפסטיבל הסרטים הלונדוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully