וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמים (ואופנתיים) בשמש: משקפיים בעיצוב מעצבי האופנה המובילים

25.10.2015 / 13:03

רשת אירוקה מציעה קולקציה במהדורה מוגבלת של דגמי משקפיים ייחודיים שעיצבו מעצבי אופנה מקומיים, ביניהם גדעון אוברזון, דורין פרנקפורט, טובה'לה חסין וגדי אלימלך. שיתוף הפעולה עתיר הסגנונות נעשה במסגרת שבוע האופנה גינדי תל אביב

צילום אבי כהן, עריכה מאיה בן ניסן

בווידיאו: תצוגת האופנה של דורין פרנקפורט בגינדי

שבוע האופנה גינדי תל אביב אמנם הסתיים, אבל על המדפים בחנויות תוכלו למצוא משקפיים שעוצבו על ידי מעצבים מקומיים לכבודו. קולקציית קפסולה מוגבלת שמציעה בלעדית רשת אירוקה כוללת דגמים ייחודיים שעיצבו גדעון אוברזון, דורין פרנקפורט, שי שלום, אלמביקה, טובה'לה חסין, גדי אלימלך, מעוז דהאן למותג נובוריש דוג ומפיק העל מוטי רייף. שיתוף הפעולה, כאמור, נעשה לרגל שבוע האופנה התל-אביבי.

הקולקציה יוצרה בעבודת יד באיטליה תוך שימוש בחומרים וטכניקות עדכניים. כל מעצב עיצב בהתאם לחתימת המותג שלו בין שלושה לארבעה דגמים.

הדגמים מגוונים וניתן למצוא פה סגנונות שונים, החל ממסגרות מעוגלות, דרך חתוליות-רטרו ועד אוברסייז. הגוונים, בהתאם לבחירתו של כל מעצב, הם שחורים, חומים, אפורים, ניודים ולבנים. פה ושם נמצאים גם דיטיילים בצבעי בסיס. כל העדשות עומדות בתקן הישראלי לסינון קרינה.

תצוגת דורין פרנקפורט בשבוע האופנה גינדי תל-אביב, אוקטובר 2015. עידו איז'ק
דגם חתולי. תצוגת דורין פרנקפורט בשבוע האופנה גינדי תל-אביב/עידו איז'ק

והנה מה שתוכלו למצוא:

שי שלום - קולקציית יוניסקס בגווני שמנת ותכלת ושילוב מרקמי שיש עכשוויים ומסגרות מלבניות מעודנות בעלות זרועות מקומרות עם סיומת עגולה.

גדי אלימלך - קולקציה נשית, שכמו קולקציית הביגוד שהוצגה, שואבת השראתה מעולם החרקים, עם אלמנטים המזכירים את כנפי הפרפר וקלילות מעופו.

הגר אלמביק לאלמביקה - משקפיים עגולים לנשים ולגברים. מסגרת עגולה מעודנת ושילוב גווני אדמה וים המאפיינים את עבודתה של המעצבת.

דורין פרנקפורט - מסגרות נשיות בסגנון רטרו חתולי האהוב כל-כך על דורין עצמה בגווני שחור, אפור ומוקה ועם גימור קריסטל מאט.

גדעון אוברזון - דגמים בעיצוב אורבני על זמני המשלבים זרועות בצבעי בסיס כמו אדום, כחול, צהוב וירוק אטומים ושקופים בשחור, כאשר בכל זוג משקפיים כל זרוע בצבע אחר.

מעוז דהאן לנובוריש דוג - עיצוב חדשני לנשים ולגברים המאופיין במסגרת עגולה קטנה עם תחתית קצוצה. בצדי המשקפיים חרוט בזהב הסימן פלוס המאפיין את המעצב העונה. עם זאת, כל דגם שונה לחלוטין מהשני.

טובה'לה חסין - המעצבת הוותיקה שילבה שני עולמות - "אינטלקט אופנתי" המתבטא במסגרת שחורה, נקיה ועגולה, עם זרועות המעוטרות בחריטת זהב של סימני הדתות, ועולם של זוהר עדכני המתבטא במסגרת המעוטרת באבני סברובסקי המשוות למשקפיים גלאם מבוקש.

מוטי רייף - לא מדובר במעצב אופנה, אבל בהחלט באושיית אופנה של ממש. רייף הלך על דגמים גבריים בעיקר (אך כאלו העשויים להתאים גם לנשים). שלושת הדגמים הם למעשה וריאציות על מסגרות מוכרות - מסגרת עגולה, מסגרת טייסים ומסגרת בעלת גשר כפול. המסגרות כולן בשחור מבריק, בשילוב של אפור בזרועות.

מחיר: 699 שקלים לזוג משקפיים. להשיג בחנויות רשת אירוקה

גדי אלימלך/מערכת וואלה! NEWS, מוטי פישביין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully