וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ספיישל מוצרים אורגניים

שירלי אכסלרוד

26.10.2015 / 15:17

בעולם שבו מוצרים קוסמטיים מתחרים על למי יש רכיב בלעדי יותר ואקזוטי יותר, תמיד אפשר להתנסות במסכת זעתר, חמאת שיאה או פילינג גוף מאסק-קוקוס ולהתחבר קצת אל הטבע. בדקנו עבורכן את המוצרים האורגניים החדשים על המדף

מסכת זעתר

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח אורגניים. צילום: שלומי ארביב ,רונן מנגן,
הרגשה נעימה על העור העצבני/צילום: שלומי ארביב ,רונן מנגן

בעולם שבו מוצרים קוסמטיים מתחרים על למי יש רכיב בלעדי יותר ואקזוטי יותר, החל ממולקולות זעירות פרי מחקר של עשרות שנים ועד לתמצית עוברים, לעתים נחמד להתמרח פשוט בתבלין פיצה. מסתבר שזעתר בא יופי לא רק על דברי מאפה, אלא טוב גם לריפוי עור מגורה ולהתחדשות התאים. הנסיינית נ' שסובלת מעור רגיש ושברירי, במיוחד אחרי שעברה מריטת שיער אכזרית, התמרחה במסכה על פי ההוראות.

אז כצפוי, יש לה ריח מצחיק ומשונה, אבל בקטע טוב. היא הרגישה מאוד נעים על העור העצבני, ששרף אפילו ממגע מים, הרגיעה וליטפה, והשאירה עור מרוצה ומנוחם יותר.
מסכת זעתר של כריסטינה, מחיר: 165 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות

סבון פנים אנטי בקטריאלי

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח אורגניים. צילום: שלומי ארביב ,רונן מנגן,
ריח אותנטי כמו ערוגת תבלינים/צילום: שלומי ארביב ,רונן מנגן

מוצר ניקוי מציל חיים לבעלות עור מסוג אומלט או מייבש ביצות אכזרי? כנראה שגם וגם. אם, ורק אם, החיים פינקו אותך בעור שמנוני במיוחד, סבון הפנים האנטי בקטריאלי של Neal's Yard הבריטית ירגיע, יחטא החוצה את כל המוקשים, ויספק תחושת ניקיון ממכרת, גם לעור הרגיש ביותר, הודות לסרפד, קלנדולה, פלמרוזה ופרופוליס. בכל מצב אחר, הוא יוציא לעור את הנשמה, וישאיר אותו יבש ומיובש במקסימום, לעתים עד כדי קילוף. כמו רוב מוצרי הסדרה, גם זה מגיע בבקבוק זכוכית כבד עם פוטנציאל הרס ניכר, וכדי לאזן – גם עם משאבה הגיינית ונוחה ביותר. הריח, כיאה למוצר אורגני, אותנטי ומרגיש כמו ערוגת תבלינים. לא שגרתי אבל מוצלח.
Neal's Yard, facial wash palmarosa, מחיר: 110 שקלים. להשיג בחנויות טבע

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

חמאה שיאה

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח אורגניים. צילום: שלומי ארביב ,רונן מנגן,
נשארת שכבה שמנונית די מציקה/צילום: שלומי ארביב ,רונן מנגן

עוד חורף בפתח, עוד חמאת שיאה מציעה עצמה למריחה. והפעם: איב רושה עם מוצר בעל תו תקן אורגני, ואותה תכונה אהובה של רב תכליתיות: מתאימה לשימון אזורים בעייתיים במיוחד, באשר הם – מרפקים, ברכיים, רגליים וצירי דלתות. ר' ההריונית, שבחודשים האחרונים מכלה פחיות של חמאת גוף בזו אחר זו, מדווחת שאחרי מאבק עיקש באריזת הפחית השטוחה, התברר שהחמאה היא יותר בלם, שבמגע עם העור קיבל מרקם של שמן. ולא שזה רע, אלא שבזמן שלקח לו להיספג על עורה החרב, היא כבר ילדה פעמיים, וגם אז נותרה שכבה שמנונית די מציקה, שלא הצליחה לחדור פנימה אל העור.
חמאת שיאה אורגנית של איב רושה, מחיר: 65 שקלים.

שפתון לשפתיים סדוקות

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח אורגניים. צילום: שלומי ארביב ,רונן מנגן,
כבד ועבה בקטע טוב/צילום: שלומי ארביב ,רונן מנגן

וולדה, ברונית המוצרים האורגניים השוויצרית, מציעה לקראת עונת השפתיים הסדוקות הבאה עלינו לטובה שפתון שמכיל תערובת שעוות, חמאת קריטה ושמן חוחובה. ת', שנדרשת לכוחות ריפוי מיוחדים ליובש בשפתיים כבר בתחילת הסתיו, מעדכנת שהמוצר כבד ועבה בקטע טוב, טיפולי ועובד מסביב לשעון, רק מה – על הריח אין ברירה אלא להתווכח. ספק וורדים, ספק שמן מנועים, ספק בית אבות.
EVERON LIP BALM של וולדה, מחיר: 35 שקלים.

פילינג גוף ארומתרפי

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח אורגניים. צילום: שלומי ארביב ,רונן מנגן,
הגרסה נטולת הכימיקלים עובדת/צילום: שלומי ארביב ,רונן מנגן

לבידו, המותג האורגני המקומי שעובד קשה – ולרוב בהצלחה - על פיתוח סקסאפיל נזירי, מציע פילינג גוף ארומתרפי בריח מאסק-קוקוס. הסקראב נחמד ואפקטיבי, ומשייף אפילו כפות רגליים שהפכו במהלך הקיץ לפרסות, אבל הקטע הוא הריח: הנסיינית שבורחת מריחות מתוקים כמו מאש, והגיעה לשילוב מאסק-קוקוס עם דעה מוקדמת על שמן שיזוף ובושם משנות ה-80, מדווחת שהגרסה נטולת הכימיקלים עובדת: הניחוח כיפי, מתוק ונקי במידה הנכונה, לא מלאכותי ולא דופק ברקות, ובכל מקרה מתאדה מהגוף זמן קצר אחרי המקלחת.
פילינג מאסק-קוקוס של לבידו, מחיר: 80 שקלים ל-500 גרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully