וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנויה במחלוקת: הפרסומת הזו יותר מרגשת או יותר סקסיסטית ?

30.10.2015 / 6:49

חברת הקוסמטיקה ערכה ניסוי חברתי ובדקה האם נשים יעריכו את עצמן יותר אם ישקיעו בעצמן יותר. צפו בפרסומת והחליטו בעצמכם: הפרסומת מרגשת או שוביניסטית?

revlon

שוקולד, איפור ובושם - על פי חברת הקוסמטיקה רבלון, הפריטים הקטנים הללו יצילו נשים מעצמן וממערכות יחסים גוועות. החברה ערכה ניסוי חברתי בו השתתפו מספר זוגות שנשאלו שאלות אודות מערכות היחסים שלהם: כמה זמן הן נמשכות למשל, או מתי הייתה הפעם האחרונה בה בני הזוג קיימו יחסי מין. לאחר מכן הנשים נשאלו מה היו משנות בעצמן, ורובן חשפו ביטחון עצמי נמוך במיוחד.

הן נשלחו הביתה עם הוראה ברורה: עליהן לאכול שוקולד, להתאפר ולהשתדל להריח טוב יותר כל יום. כשהנשים חזרו לחלק השני של הניסוי, הן נראו כאילו עברו מהפך: תספורות חדשות, תלבושות מעומלנות ואיפור למכביר. למרבה הפלא, כולן דיווחו על הרגשה פנימית וחיצונית טובה יותר.

הנשים לא ידעו שבני הזוג מקשיבים להן, ונשאלו כמה זמן הן חושבות שמערכות היחסים שלהן יחזיקו מעמד. כולן, כמובן, אמרו שלנצח, וריגשו מאוד את החצי השני שלהן. עם זאת, הפרסומת זכתה לביקורת רבה שטענה כי היא שוביניסטית, ונשים לא צריכות לשנות את מראן החיצוני כדי להרגיש טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully