וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באתי לעזרת חבר

27.10.2015 / 13:06

קמפיין מימון המונים נפתח עבור הדוגמנית הטרנסקסואלית הלונדונית טשאן אנדרוס בת ה-23, שנשארה חסרת כל לאחר שמשפחתה התכחשה לה וסילקה אותה מהבית. אנשים טובים באמצע הדרך, מסתבר שגם בתעשיית האופנה

מערכת וואלה!

המגזין הלונדוני הסופר-קולי "דייזד אנד קונפיוזד" מוכיח שיש גם אנשים עם לב רחב בתעשיית האופנה. המגזין נרתם לאחרונה והרים קמפיין הקורא לסייע כלכלית לדוגמנית הטרנסקסואלית טשאן אנדרוס.

הדוגמנית הלונדונית בת ה-23 אמנם הספיקה לעבוד עם צלמים מהשורה הראשונה, אך כעת היא מגייסת עזרה באמצעות קמפיין מימון המונים שיצר חברה הטוב באתר gofundme. בקמפיין, שנוצר ללא ידיעתה, נחשפים הקוראים למציאות הקשה איתה מתמודדים טרנסקסואלים ברחבי העולם, כאשר בני משפחתם מתכחשים לקיומם ובוחרים לנתק איתם קשר. כך גם במקרה של אנדרוס שסולקה מבית משפחתה ונשארה חסרת כל.

על פי הכתוב בדף הקמפיין, התרומות שייאספו יועברו ישירות לאנדרוס במטרה לאפשר לה חיים בסביבה תומכת וראויה וכן יאפשרו לה להמשיך ולקדם את המודעות לטרנסקסואליות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טשאן אנדרוס בסטריט-סטייל אדג'י. מצטלמת נהדר בהפקות אופנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באווירה לונדונית. רק על העמידה על הנעליים שווה לתרום לה כמה פאונדים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באווירה ביתית. אל תאמרי נואש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully