וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפרצוף שלי עולה באש!": הסיבה בגללה לא מנסים מסכות פנים תוצרת בית

31.10.2015 / 7:50

מארי לופז היא בלוגרית אופנה ולייף סטייל נערצת המתגוררת בצרפת. מסיכת פנים עשויה דבש וקינמון שהעלתה לרשת גררה אלפי תגובות זועמות מנשים שניסו להיות יפות יותר, אך סיימו אדמומיות במיוחד

בלוגרית הציגה מתכונים למסיכות פנים ביתיות - ואחת גרמה לה התקפי אלרגיה/יוטיוב, EnjoyPhoenix

1.7 מיליון עוקבים באינסטגרם, שני מיליון משתמשים רשומים בעמוד היוטיוב וליהוק מרגש ל"רוקדים עם כוכבים": לא, אנחנו לא מדברים על בר רפאלי אלא על מארי לופז. מי? בדיוק. לופש בת ה-20 היא בלוגרית יופי, אופנה ולייף סטייל מצרפת. חשבון האינסטגרם שלה כולל בעיקר תמונות סלפי, פירות וכלבלב מתוק שגונב את ההצגה.

עמוד היוטיוב של מארי מלא בסרטונים שמסבירים איך לעצב תסרוקות בקלות, איך כדאי להתלבש ואפילו איזה מתנות תוכלו לרכוש ליקיריכם בחגים. מה שניפץ את הבועה של הצעירה היה סרטון אחד בו נתנה מתכון ביתי למסיכת פנים עשויה קינמון ודבש. ביג מיסטייק.

זמן קצר לאחר פרסום המתכון, החלה מארי לקבל תגובות זועמות מנשים שניסו את המסיכה המדוברת. "אחותי עשתה את זה למרות שאמרתי לה שלא כדאי. התוצאה: יש לה כתמים אדומים על כל הפרצוף", כתבה גולשת נסערת אחת. אחרות סיפרו על תחשות שריפה בפנים ואחת אפילו כתבה "הצילו, הפרצוץ שלי עולה באש". על פי משרד הבריאות הצרפתי, מריחת קינמון על עור הפנים העדין יכולה לגרור שלל תגובות אלרגיות, ביניהן אדמומיות, עקצוצים ותחושת שריפה.

עם זאת, גולשות רבות קמו להגנתה של הגורו שלהן והעלו תמונות כאשר המסיכה החומה מעטרת את פניהן. אחת כתבה שהעוד שלה נותר רך וריחני, ואלי אחרת טענה שהאשמה נעוצה בבנות המעקצצות: הן היו צריכות לנסות את החומרים על גב כף היד לפני שמרחו אותם על הפנים. הפופולאריות של מארי לא נפגעה מהתקרית, אבל אנחנו בכל זאת נשחרר אתכם עם המלצה אחת: אל תנסו את זה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully