וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיימינג אופנתי

28.10.2015 / 16:50

בעקבות כתבה ארוכה ונוקבת שנגעה בהתמכרותו להרואין, במצבו הכלכלי ובמקוריות המפוקפקת של עיצוביו, החליט המעצב האמריקני מארק ג'ייקובס לסגור חשבון בפומבי עם העיתונאית, וכתב לה "את אישה חולה". סטייל זה לא

אימג'בנק GettyImages

זה מה שקורה כשמתעסקים עם אחד ממעצבי האופנה הגדולים בעולם. המעצב האמריקני מארק ג'ייקובס החליט לסגור חשבון בפומבי עם כתבת הניו יורק פוסט, מורין קאלאהן, אחרי שפרסמה כתבה תחת הכותרת "מה קורה עם מארק ג'ייקובס? תעלומת הקשיים בעסק וההתנהגות המוזרה".

בכתבה ארוכה ונוקבת נגעה קאלאהן בלא מעט נקודות רגישות, בהן התמכרותו של המעצב להרואין, מצבו הכלכלי, המקוריות המפוקפקת של העיצובים שלו ומידת הרלוונטיות שלהם היום.

ג'ייקובס, בדרכו הלא ממש אלגנטית, החליט להגיב לעיתונאית בחשבון האינסטגרם התוסס שלו ופתח במשפט "מותק, אני חושב שאני מבין את הכאב שלך. את אישה חולה". בהמשך אף הגדיר את העיתונאית "טפיל שניזון מהצלחתם וכישלונם של אחרים", ולבסוף איחל לה שתמצא משהו שייסב לה הנאה, שלא על חשבון אחרים.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

מארק ג'ייקובס בעמוד האינסטגרם שלו. אינסטגרם, אתר רשמי
תתמקד בסלפי, כפרה/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully