וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה מאחורי הקלעים: מעצב אופנה תקף מינית דוגמניות מול המצלמות

1.11.2015 / 10:15

בחור אוסטרלי שטען שהוא מתמחה בבגדי ים תקף מינית דוגמניות רבות על סט הצילומים. המקרים התגלו אחרי שעמוד פייסבוק חשף את מעשיו, אותם הכחיש בנחישות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

a current affair

תעשיית האופנה מלווה בסיפורים מכוערים על הפרעות אכילה, סמים והטרדות מיניות משחר ההיסטוריה. די להיזכר בתקריות הרבות בהן היה מעורב הצלם הנחשב טרי ריצ'רדסון, שנחשב לאחד המטרידים הידועים ביותר בתעשייה. הפרט השולי הזה לא מונע ממנו להמשיך לקבל עבודות בקצב מסחרר ולהחשב לאחד מצלמי האופנה המובילים בעולם.

התופעה המכוערת עלתה בימים האחרונים לכותרות באוסטרליה - מעצב בגדי הים שרדז האורניס הואשם על ידי דוגמניות רבות שתקף אותן מינית על סט הצילומים. דוגמנית צעירה בשם טליה נובלי פתחה עמוד פייסבוק בשם Say NO to Sanija Fashion והחלה להזהיר נשים מפני המעצב המפוקפק. העמוד זכה לאלפי לייקים ושיתופים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעצב המפוקפק נתפס בשעת פעולה לא פעם ולא פעמיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעמוד מופיעות תמונות רבות בהן נראה האורניס כשהוא נוגע בדוגמניות בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים. נובלי בת ה-22 פרסמה את התיעודים בעמוד הפייסבוק וכתבה "אני מזהירה את כל הנשים! מדובר באדם ומותג שלא נחמד לעבוד איתו. הוא מבזה ושמפיל נשים ואף בחורה שהגיעה להצטלם שם לא זכתה ליחס הולם ומכבד".

התמונות הועברו לידי המשטרה על ידי הצלם דיוויד ספינקס שעבד על הסט, וצפה מקרוב במעשים המתועבים. "הוא לא שם לב שכיוונתי אליו את המצלמה חשבתי רק על הנשים שעמדו שם ועל כך שאוכל לספק להן ראיות במקרה הצורך". בתחילה הכחיש המעצב את ההאשמות נגדו וטען בפני חבריו כי מדובר בנקמה שאורגנה על ידי כמה מידידותיו לשעבר, אך במשפט שהתקיים נגדו לפני מספר ימים הוא הודה ב-14 סעיפים של תקיפה מיני ועונשו צפוי להגזר בקרוב.

עוד באותו נושא

צפו: זה מה שקורה כשנשים מתנסות בצילומים סקסיים לראשונה בחייהן

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלם תיעד את המעשים כדי לספק לנשים ראיות במקרה הצורך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישלם על המעשים שלו ממש בקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully