וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ברונטית: סטודנטית למשפטים טוענת שהיא סובלת מהקנטות כי היא מטופחת

5.11.2015 / 11:55

כאשר פאולה אורסו בת ה-18 החלה ללמוד משפטים באוניברסיטה בלונדון, היא לא חשבה שהרגלי הטיפוח שלה ימשכו תשומת לב שלילית מחברותיה לספסל הלימודים

טריילר לסרט "לא רק בלונדינית"/MGM

(בסרטון: הטריילר לסרט "לא רק בלונדינית")

פאולה אורסו בת ה-18 היא צעירה אינטיליגנטית במיוחד. לפני מספר שבועות היא החלה את שנתה הראשונה בבית הספר למשפטים באוניברסיטת הולווי בלונדון, אך השנה שלה התחילה ברגל שמאל: מתברר שהרגלי הטיפוח של הצעירה הטורקיה לא עלו בקנה אחד עם חברותיה לספסל הלימודים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה בלוק הזה גרם לסטודנטיות אחרות להגיב בצורה דוחה? גם אנחנו לא מבינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא העניקה ריאיון למגזין סטודנטים וסיפרה מה עובר עליה בקמפוס והראיון פורסם בהרחבה בשלל כלי תקשורת בריטים, ביניהם הדיילי מייל והמירור, שם מיהרו לספר על הסטודנטית היפה שסובלת בגלל חוש האופנה שלה. "אנשים אומרים לי "וואו, מישהי התגנדרה לכבוד השיעור", ובנות שמעולם לא החלפתי איתן מילה נועצות בי מבטים מטרידים", היא סיפרה בראיון, "בהתחלה הרגשתי צורך להסביר את עצמי, אבל הבנתי שהמראה החיצוני שלי הוא לא עניין של אף אחד".

פאולה, שמתגוררת עם משפחתה בטורקיה כשהיא לא באוניברסיטה, מדברת חמש שפות ומחשיבה עצמה לפמיניסטית. "אני משקיעה 20-30 דקות בהתארגנות לפני הלימודים. אני מתקלחת, אוכלת ובוחרת בגדים. זאת השגרה שלי. אם אני אוהבת את המראה שלי אני בטוחה בעצמי, וזה גורם לי לתפקד בצורה טובה יותר ולהיות מרוכזת. אני עושה את זה אך ורק בשביל עצמי". החלק המתסכל ביותר לטענתה הוא ש"כולם מניחים שאני טיפשה בגלל שאני משקיעה בלבוש שלי".

עוד באותו נושא

צעירה התלוננה שהיא יפה מדי עם חזה גדול מדי - ועכשיו כולם שונאים אותה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלמה עם המראה החיצוני שלה ולא דופקת דין וחשבון לאף אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הריאיון בחרה פאולה לסיים במסך חשוב לחברותיה לספסל הלימודים בפרט ולנשים בעולם בכלל. "יש כל כך הרבה חוסר שיוויון כלפי נשים. חבל לי שהן מנסות להכשיל אחת את השניה. אנחנו צריכות לחזק ולהעצים אחת את השניה, והדרך בה אני מתלבשת מעצימה אותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו צריכות לחזק ולהעצים אחת את השניה, והדרך בה אני מתלבשת מעצימה אותי"./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully