וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הערומה עם השיער הכחול שיגעה את מנהטן

10.11.2015 / 9:33

עובדים במשרדים שמסביב לנהר ההדסון לא האמינו למראה עיניהם: על גג אחד הבתים הגיחה צעירה עירומה, שרקדה והצטלמה באין מפריע. סרטון בכיכובה הפך לוויראלי ורק מאוחר יותר התברר: מדובר בדוגמנית מקצועית בצילומי אופנה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

viemo

תתארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: הגעתם למשרד לעוד יום עבודה. שוחחתם עם העמיתים, שתיתם קפה והדלקתם את המחשב. לפתע הסתכלתם ימינה, ולא האמנתם למראה עיניכם: מהחלון שלכם אתם רואים לפתע צעירה עירומה רוקדת על גג אחד הבניינים הסמוכים אליכם. נשמע כמו סצינה מסרט? לא בדיוק.

לכמה עשרות עובדים במנהטן "החלום" הזה הפך למציאות. בוקר אחד הם הגיעו למשרד, וראו צעירה עם שיער כחול שרוקדת בעירום על גג הבניין הסמוך אליהם. אחרי ששפשפו את עיניהם, הם כמובן שלפו את הסטמארטפונים והחלו לתעד את האירוע הביזארי. הווידאו, שבו נראית הצעירה עירומה כביום היוולדה, הפך לוויראלי במהרה ורק מאוחר יותר התברר: מדובר בדוגמנית מקצוענית בשם נלי בלו, שצבעה את שיערה לכחול והורידה את בגדיה לצורך הפקה של צלמת האופנה רקה נייאר שמצלמת סדרת תמונות תחת השם "ניוד יורק". הדוגמנית הופתעה לגלות שהיא הפכה לכוכבת ברשתות החברתיות וצייצה תמונות מהסט.

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully