וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרו הכל: נחשפה חזיית הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט

2.11.2015 / 15:50

חזיית הפנטזיה של ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית לשנת 2015 נחשפה. "חזיית זיקוקי הדינור", גימיק יח"צני לקידום התצוגה השנתית, משובצת במאות אבני חן ויהלומים, ונדרשו 685 שעות להכנתה. תג מחיר: 2 מיליון דולר בייבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנעליהן של ג'יזל וקלאודיה שיפר. לילי אולדרידג' וחזיית 2 מיליון הדולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא כאן! חזיית הפנטזיה של ויקטוריה סיקרט לשנת 2015. כמדי שנה זמן קצר לפני התצוגה השנתית של ענקית הלנז'רי האמריקאית מוצגת "חזיית פנטזיה" - חזייה המשובצת יהלומים ואבני חן ובעלות מטורפת שהפעם זכתה לשם המפוצץ - "חזיית זיקוקי הדינור".

להצגת החזייה, נבחרה השנה לילי אולדרידג', טופמודל אמריקאית ו"מלאכית" ויקטוריה מנוסה. (מלאכית, אגב, הכוונה לדוברת רשמית). היפהפיה אשר תחגוג בדיוק החודש יום הולדת 30, הצטלמה לווידאו-קליפ חמוד בבימוי האמן והצלם הניו-יורקי קאס בירד בו היא מפזזת במרץ עם החזייה המנצנצת שלה שעשתה רושם של קלה למדי, למרות עבודת שיבוץ רצינית.

עלות החזייה היא שני מליון דולר. מחיר "מציאה" ביחס לחזיית ה-15 מיליון דולר של שנת 2000 שהציגה אז ג'יזל. היא נעשתה על פי הזמנת ויקטוריה סיקרט על-ידי התכשיטים והשעונים 'מוואד' (Mouawad). החברה אשר נוסדה ב-1891 בביירות, לבנון, היא היום בבעלות משפחתית של צאצאי המייסד דוד מוואד ולה מטה מרכזי בז'נבה, שוויץ. נדרשו כ- 685 שעות עבודה להכנתה והיא משובצת ביותר מ- 6,500 מסוגים שונים, כ- 14 במספר. בין היתר, שובצו פה אבני טופז וספיר. לצד האבנים הטובות, גם יהלומים עם סך כולל של 375 קראט.

חזיית הפנטזיה (Fantasy Bra) היא למעשה גימיק יחצ"ני המושך תשומת לב רבה הודות לעיצוב ראוותני שנוצר בעבודת יד מוקפדת. המסורת החלה בשנת 1996 עם חזייה בעלות מיליון דולר שהציגה קלאודיה שיפר. חזייה השנה עוצבה על ידי 'דמיאני' (Damiani), חברת תכשיטים איטלקית הפועלת בוונציה מאז 1924 וחביבה על כוכבות הוליוודיות כמו שרון סטון וגווינת פלטרו. בשנת 2000 התפרסמה החברה בעולם כבחירה של בראד פיט וג'ניפר אניסטון לעיצוב טבעת נישואיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully