וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררתי ככה

2.11.2015 / 17:29

מי שהצליחה להפיל לא מעט לסתות בחג ההאלווין שהתקיים בסופ"ש האחרון היא הדוגמנית התוססת טיירה בנקס, שהציגה תחפושת מושלמת של המיליארדר האנגלי ריצ'ארד ברנסון

צילום מסך

בסוף השבוע האחרון צוין ברחבי העולם חג ההאלווין - סיבה מספיק טובה עבור הסלבס לשתף את מיטב התחפושות שלהם. מי שהצליחה ללא ספק להפיל לא מעט לסתות היא דוגמנית העל התוססת טיירה בנקס, שהחליטה להפוך ליום אחד ללא אחר מאשר היזם והמיליארדר האנגלי, ריצ'ארד ברנסון.

על המראה החדש, כפי שניתן לראות בתמונות שהעלתה בנקס לאינסטגרם שלה, עמלו לא מעט אמני איפור שהצליחו לפסל את פניה של בצורה כמעט מושלמת ודומה באופן מטריד למקור.

ורגע לפני שהחלה את צילומי תכנית האירוח שלה FABLIFE, העלתה בנקס תמונה של המראה המושלם ובה נראה שהיא לגמרי מאמצת את הדמות, אבל כמובן היא לא שוכחת את המנטרה הידועה שלה, לחייך עם העיניים.

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully