וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי מוסקינו וספורה באיראן: חדשות האופנה שחייבים לדעת

3.11.2015 / 12:30

עובדי לנוון מוחים נגד פיטורי אלבר אלבז, הטופמודל הרוסיה אירינה שייק משוויצה עם חוזה חדש, רשת הקוסמטיקה הצרפתית ספורה מגיעה לאיראן והמותג השוודי אקנה פותח חנות דגל במדרחוב בברלין

אינסטגרם

בווידאו: אירינה שייק בקמפיין ראשון ללוריאל פריז

עובדי לנוון מסרבים להיפרד מאלבר אלבז

הידיעה על עזיבתו של אלבר אלבז את לנוון הפתיעה את התעשייה. אבל לאחר 14 שנות כהונה כמנהל קריאטיבי, בוגר שנקר המצליח בכל הזמנים פונה לדרך חדשה וזה סופי. אבל מבחינת 330 עובדי בית האופנה הצרפתי הוותיק, זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. ווג מדווח כי הם דורשים פגישה פנים מול פנים עם בעלת החברה שאו-לאן וונג, תושבת טאיוואן.

ועד העובדים פנה אליה רשמית בבקשה "לשמוע את חששותיהם ולענות על שאלותיהם" של העובדים ובסופו של דבר, גם "להשיב את אלבר אלבז". נמסר גם כי הוועד עשוי לפנות לבית הדין לעבודה בפריז על מנת לבדוק אופציות פעולה בשל התנגדותו לצעד שנקטה ההנהלה. בתוך כך, אלבז עצמו לא הסתיר את העובדה שעזיבתו לא היתה החלטה שלו, אלא של רוב מחזיקי המניות.

תצוגת קיץ 2011 של לנווין בפריז. רויטרס
תצוגת אביב 2011 של לנוון בפריז/רויטרס

אירינה שייק - הפנים החדשות של לוריאל

אירינה שייק מצטרפת ללוריאל. הטופמודל הרוסיה הידועה בזכות גזרה מושלמת, עיניים ירוקות ושפתיים מלאות, מצטרפת לשורה של ידועניות המשמשות כפני מותג היופי הבינלאומי כמו ג'וליאן מור, קרלי קלוס, בלייק לייבלי, דוצן קרוס, אווה לונגוריה, פרידה פינטו, פנלופה קרוז ועוד.

היפהפיה בת ה-29 העלתה לאינסטגרם שלה תמונה של עצמה עם הכיתוב: "בוקר טוב , אנ אשתלט על החשבון @lorealparisofficial, עקבו אחריי ועברו אתי את החוויה כ'לוריאליסטה' חדשה". תמונות נוספות וסרטון מצילומי קמפיין ראשון בכיכובה עלו מאוחר יותר. ובשמלה מוזהבת חובקת גוף, הגירלפרנד של ההוליוודי הלוהט בראדלי קופר נראית מצוין כצפוי.

אירינה שייק בגאלת המט, מאי 2015. AP
לוריאליסטה חדשה. אירינה שייק/AP

ברבי חדשה במהדורת אספנים לובשת מוסקינו בעיצוב ג'רמי סקוט

ג'רמי סקוט עיצב ביגוד מוסקינו לברבי. מעצב האופנה האמריקאי המשמש מאז 2013 כמנהל קריאטיבי בית האופנה האיטלקי ונודע בסגנון פופי יצירתי ורוח חופשית עיצב לבובה האיקונית שתי מערכות לבוש, כולל טי שירט לבנה עם הסלוגן The most Moschino shirt ever, ז'קט בומבר וחצאית דמויי עור ותיק קווילט קרוס-בודי.

"רציתי להביא את כל האלמנטים של מוסקינו לברבי, כפי שהבאתי את כל האלמנטים של ברבי למוסקינו בקולקציית קיץ 15. הדבר שאני הכי אוהב בברבי הוא שהיא המוזה המושלמת. היא לבשה כל סגנון ועיצב שאפשר להעלות על הדעת, ובאותו זמן גם עסקה בכל מקצוע שאפשר לחלום עליו".

הבובות במהדורת אספנים יוצעו בלעדית באתר מכירות אופנת העל נט-א-פורטה החל מ- 9 נובמבר. מחיא: 100 אירו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המוזה המושלמת" הברביות של ג'רמי סקוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספורה תפתח שבעה סניפים באיראן

ענקית הקוסמטיקה הצרפתית ספורה מגיעה לאיראן. הרשת שנוסדה ב-1970 ומציעה יותר ממאה מותגי יופי, היא הראשונה מבין מותגי היופי האירופאיים המרכזיים להשקיע במדינה שרק לאחרונה נחלצה משנים של סנקציות כלכליות. הרשת הנמצאת בבעלות תאגיד מותגי היוקרה LVMH, מנהלת מגעים מתקדמים עם שותפים ברפובליקה האסלאמית. מדובר בשלב זה בפתיחת שבעה סניפים - נוכחות רצינית במדינה בה מוצרי קוסמטיקה, ובמיוחד איפור, מבוקשים מאוד. עם אוכלוסיה של כ-80 מיליון איש, מדובר כמובן בשוק משמעותי. מספר מנהלים מ- LVMH כבר ביקרו באיראן לאחרונה. כפי הנראה איראן של הבזארים והחנויות הפרטיות משנה את פניה לטובת רשתות ענק.

חנות ספורה בשדרת האליזה בפריז מקושטת לקראת חג המולד, 22 נובמבר 2014. ShutterStock
בקרוב גם ברפובליקה האיסלאמית של איראן. סניף ספורה בשדרת האליזה בפריז/ShutterStock

סניף אקנה סטודיו חדש בברלין

מותג האופנה הרב-תחומי אקנה סטודיו המבוסס בשטוקהולם פותח סניף דגל בברלין. הסניף במדרחוב פוטסדאמר שטראסה 77-87 בבירת התרבות האירופאית מתפרס על 260 מ"ר והוא עוצב בהתאם לקונספט המינימליסטי הידוע של המותג. פתיחתו היא חלק ממגמת התרחבות הכוללת גם את קופנהגן, שגם בה נפתח לאחרונה סניף אקנה סטודיו. "ברלין היא עיר די אמוציונלית עבורנו כיוון שהיא היתה העיר הראשונה מחוץ לסקנדינביה בה נפתח בוטיק אקנה לפני יותר מעשור. החנות החדשה היא באזור ללא כל חנויות אופנה מלבד אנדריאס מורקודיס. עם ריבוי הגלריות כאן, לאזור יש אנרגיה ייחודית. אני חושב שנהיה מאוד מאושרים פה", אמר מיכאל שילר, יו"ר אקנה סטודיו. בחנות תוצע קולקציית סתיו 15, כמו גם ג'ינסים, אקססוריז והנעלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזית הסניף החדש במדרחוב פוטסדאמר שטראסה 77-87/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אותו עיצוב מינימליסטי. פנים החנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully