וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גי'ין פונדה עושה שרירים

3.11.2015 / 13:51

זוכת האוסקר בת ה-77 הדהימה את הוליווד כשהגיעה בבטן חשופה לטקס פרסי הקולנוע. האאוטפיט של בלמיין שהבליט את גזרתה הוכיח רשמית שגיל זה רק מספר. לנו נותר להזכיר לכן שהקנאה עושה קמטים, ושלפרגן זה הכי סטייל שיש

פונדה/וואלה! NEWS

אזהרה, התמונות הבאות לא קלות לצפייה, בעיקר כי הן עומדות לעורר בכן גלים של קנאה. השחקנית וזוכת האוסקר, ג'יין פונדה בת ה-77, הוכיחה אמש שגיל זה רק מספר כשהדהימה באאוטפיט של בלמיין שהבליט את גזרתה החטובה וחשף שרירי בטן ראויים להערצה.

פונדה הציגה את המראה מעורר הקנאה על השטיח האדום של טקס פרסי הוליווד לקולנוע, ואף הצליחה לקטוף את התואר "גיבורת השטיח" של מגזין האופנה הנחשב Elle. וכאות מחווה לאישה והבטן, פרסם הבוקר בית האופנה בלמיין את תמונתה של פונדה לצד המראה המקורי של הסרבל שלבשה, כפי שהוצג בתצוגת האופנה של המותג לאביב 2016. עכשיו אפשר לקבוע בוודאות שפונדה היא הסבתא הכי שווה בהוליווד וכנראה גם בעולם כולו.

בגיל 77, ג'יין פונדה עם חולצת בטן של בלמיין. וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
האישה והבטן/מערכת וואלה!, וואלה! NEWS
בגיל 77, ג'יין פונדה עם חולצת בטן של בלמיין. GettyImages
רשמית הסבתא הכי שווה בהוליווד/GettyImages

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully