וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות בוקר: מעבר נכון מיום לערב

14.11.2015 / 11:10

איפור יום עמיד הוא בסיס טוב לאיפור ערב. אך הסמן המרכזי - כלומר איפור העיניים - יעשה את ההבדל. עיפרון שחור, מברשת צללית שטוחה ומסקרה הם חבריכן הטובים ביותר בדרך מהמשרד לקוקטייל. כך תעשו זאת נכון

אתר רשמי

העיניים הן חלון לנשמה שלנו, אבל לא פחות - גם סמן מרכזי במראה האיפור. הסגנון הנבחר יגדיר את האיפור כולו. קו תוחם שחור יוצר אפקט אחר לגמרי מצללית כחול-דיו מנצנצת. והגדרת מראה האיפור מראש משמעותית, אם רוצים את האפקט הנכון. ברגע שהתוצאה הרצויה ברורה, הדרך לשם פשוטה למדי, במיוחד אם הבסיס כבר קיים. ואיפור יום עמיד הוא בסיס טוב לאיפור ערב. העיניים יעשו את ההבדל.

שלושה פריטי בסיס - עיפרון שחור, מברשת צללית שטוחה ומסקרה שחורה, הם חבריכן הטובים ביותר בדרך מיום עבודה לקוקטייל שחובה להיות בו, וחשוב יותר, חובה להיראות בו מצוין. ומראה מצוין מוביל להרגשה בטוחה וטובה. את כל זה העיניים ישדרו. חלון לנשמה כבר אמרנו. מילת המפתח - העצמה. לא נשית, העצמת איפור עיניים ממתון לדרמטי. מתחילים עם העיפרון ותוחמים את מסגרת העיניים באופן המכונה messy, כלומר ממש לא קו ישר ומדויק. בעזרת המברשת מטשטשים ומעשנים, וכמובן מתאמים סימטריות. לסיום מעגלים ומאריכים את הריסים עם מסקרה. התוצאה - עיניים מעושנות שלוקחות את המראה כולו לזמן אחר ומקום אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עפרון עיניים SMOLDER של מאק: 91 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת טשטוש לעיניים מס' 239 של מאק: 149 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסקרה IN EXTREME DIMENSION של מאק: 113 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully