וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד קטן

4.11.2015 / 15:55

לראשונה בתולדות תכנית הריאליטי "הטופ מודל הבאה" זכתה השבוע דוגמנית טרנסג'נדרית. לואיזה לאמרס בת ה-20 גברה על מתחרותיה בגרסה ההולנדית של הפורמט, ולדבריה הפירגון לו זכתה הוא למעשה הפרס האמיתי. לנו תמיד תהיה את דנה אינטרנשיונל

מערכת וואלה!

בהולנד נרשמה השבוע היסטוריה, כשלראשונה בתולדות התכנית "נקסט טופ מודל", זכתה דוגמנית טרנסג'נדרית.
את העובדה שעברה ניתוח לשינוי מין, החליטה לואיזה לאמרס בת ה-20 שלא לחשוף בפני מפיקי התכנית כדי לא לפגוע בסיכויה להיבחר לקאסט הסופי. אבל לא עבר זמן רב מאז שהתכנית עלתה לאוויר, ושמועות שהחלו לרוץ באינטרנט אילצו אותה לחשוף את הסוד בפני השופטים והצופים - דבר שהתקבל לטענתה בחום ובפירגון רב. בראיון שהעניקה לאחר הניצחון אמרה לאמרס שבשבילה, זה הפרס האמיתי על השינוי שעשתה.

לאמרס היא אמנם הטרנסג'נדרית הראשונה שזכתה בתואר "דוגמנית העל הבאה", אבל כזכור, דווקא טיירה בנקס הייתה הראשונה לצרף לקאסט התכנית דוגמנית שעברה ניתוח לשינוי מין. כרגיל מטיירה – רק לראות וללמוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש עליה סטייל. לואיזה לאמרס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתרגלת לשטיח האדום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יודעת את העבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully