וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: בדקנו את פינוקי הרחצה החדשים

שירלי אכסלרוד

5.11.2015 / 16:03

מי לא אוהבת אמבטיה ארוכה, מרגיעה ומפנקת בסוף של יום מפרך? אפשר גם סתם ככה לפני השנ"צ. הנה כל תכשירי הניקוי וההקצפה החדשים שתשמחו (או שלא) להכניס אל המקדש הפרטי שלכן

שמן רחצה אורגני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניחוח ספא חמישה כוכבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סבון אורז מוצק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפקט פילינג שהותיר תחושת ניקיון אמיתי - מבלי לייבש/מערכת וואלה!, צילום מסך

נ', שעומדת בראש הסניף הישראלי של חובבי האמבטיות, התנדבה להכניס אל קודש הקודשים מותג חדש ולא מוכר, ומדווחת: "אני לא מאלו שהסבו את האמבטיה למקלחת כי מי כבר עושה אמבטיה?" א נ י עושה אמבטיה. בסוף יום אינטנסיבי, בשבת וחג. וכן, יש לי נרות ריחניים דולקים וכל מיני סבונים ושמנים. אבל למען האמת, אני די קרובה למיצוי כל מלאי התכשירים המוכר, ובחיפוש מתמיד אחר ריגושים מקציפים חדשים.

חוויית רחצה אולטימטיבית הובטחה לי לא פעם, אבל בדרך-כלל זה נגמר בעוד קומבינציית הווניל-פטצ'ולי, פטצ'ולי-וניל. אז כשקיבלתי סבון מוצק ושמן רחצה אורגניים מבית Thann, מותג טיפוח חדש יחסית בארץ, הציפייה היתה גדולה. השם Thann לא אמר לי הרבה, אבל הרכיבים ה"טבעיים ואורגניים" וההבטחה ל"תרפיה טבעית" ו"תועלת בתחושה האישית", כמו גם ההגשה האלגנטית, עוררו תקוות גדולות. התוצאה, יאמר מראש, היתה מופלאה: סבון האורז הכהה מחוספס במידה, נטול צבעים מלאכותיים וניחוחות מתקתקים, יצר אפקט פילינג והותיר את העור חלק, ובעיקר עם תחושת ניקיון אמיתי - מבלי לייבש. שמן הרחצה המבוסס על שקדים, הדרים ואגוז מוסקט, היה לחלוטין משהו אחר ביחס לשמני רחצה שהכרתי. מוצר יוצא דופן שהשאיר תחושה קטיפתית וניחוח ספא חמישה כוכבים. הבקבוק מגיע עם חבק מחוספס מוצלח למניעת החלקה, ולא הרגשתי שמנוניות למרות שהוא מכיל "שמני אורז ושמן זית אורגני". העלות, עם זאת, קצת יותר שמנונית: סבון ב- 44 שקלים זה הרבה כסף לסבון. וגם 149 שקלים (במקום 179 שקלים) לשמן אמבט לא בדיוק עונים להגדרה של "תועלת בתחושה האישית". ההמלצה - לשמור לאירועים מיוחדים ולהשתמש במשורה. החוייה נשארת.

Thann, סבון אורז מוצק, מחיר: 44 שקלים, שמן אמבט, מחיר: 149 שקלים. להשיג באתר הרשמי

חרוזי פנינה לאמבט של מייקל קורס

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח לאמבטיה. דן לב,
כיסוי נצנצים מוזהב על פני המים/דן לב

המוצר הבא עולה הון. אבל אפשר להתייחס אליו כתחליף לשיפוץ חדר האמבטיה העבש שלכם: במקום המיית פטישים, אבק וחריץ ישבן של שיפוצניק, אפשר פשוט לפזר במי האמבטיה את החרוזים של מייקל קורס, ולהירגע. הם נמסים לאט, יוצרים מין כיסוי נצנצים מוזהב על פני המים, ובעיקר – ריחניים בצורה מופלאה. קצת דמיון חופשי, קצת לעצום עיניים כדי להתחמק מהנוף של סל הכביסה – והופה, נחתתם בספא מושחת. תכלס הם לא עושים הרבה בשביל העור – אחרי הניגוב-ייבוש הריח מתאדה וגם לברק העדין לא נשאר זכר, אבל שווה בכל זאת.

מייקל קורס, SHIMMER BATH BEADS, מחיר: 253 שקלים

פילינג אוריינטלי

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח לאמבטיה. צילומים: דן לב,
ריח שזיף שוקולדי חם/צילומים: דן לב

כה ענוג הוא פילינג הגוף של איב רושה, עד שמתרחצות לא בררניות, כאלה שלא נכנעות לקונבנציות, לא קוראות את הוראות השימוש, או סתם כאלה שבדיוק נכנס להן סבון לעיניים, יכולות להשתמש בו, למרות האיסור, גם כסקראב לפנים. הריח שלו משובח – מין שזיף שוקולדי חם, המראה מלבב – ממרח אגוזים סמיך, שעושה חשק למרוח על לחם ולתת בו ביס, והאפקט מופלא - עור רך, לח ונטול יובש. הדאונר היחיד הוא המחיר – גבוה יחסית לאריזה סופר רזה ושטוחה.

איב רושה, פילינג אוריינטלי, מחיר: 85 שקלים. להשיג בחנויות המותג

כדור מינרלים וקוביות מלח

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח לאמבטיה. דן לב,
מצטיין גם באפקט של אחרי/דן לב

לפני מיליון שנים בערך קיבלה הנסיינית ת' את כדור המינרלים לאמבטיה הראשון שלה, שהרגיש אז לגמרי אמריקה. מיליון שנים מאוחר יותר, אחרי אין ספור מארזי מתנה מדי חג ומועד, סטנדרט הולך ועולה של אריזות, ו"סבון של פעם" שהפך ל- SABON, ניגשה ת' לבחון האם הכדור עדיין מרגש אותה. עדיין מרגש? כן. אולי הוא לא נכנס לאמבטיה עם אותו טקס בישבן כמו הפנינים של MK, הריח שלו יותר מרומז והוא לא צובע את המים בגוונים של דקדנס, אבל גוש המלחים והמינרלים לגמרי מצטיין תוך כדי האמבטיה, וגם באפקט של אחרי – מרגיע שרירים תפוסים, נעים גם לעור רגיש ויבש, ומשאיר אחריו ניחוח דקיק, נקי ופודרתי. רגע של קטנוניות: ת' חיפשה את עלי הכותרת המיובשים שמתחבאים בכדור – ומצאה בקושי עלה, שנראה כאילו התחפש ללכלוך.
מי שחושקת באפקט הכדור בהשקעה צנועה יותר, יכולה בשקט ללכת על קוביות המלח, שמורכבות גם הן ממינרלים ומלחים, נעימות וריחניות לא פחות.

SABON, כדור מינרליים, מחיר: 15 שקלים, קוביית מלח, מחיר: 3 שקלים ליחידה

שמן גוף ופילינג

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח לאמבטיה. דן לב,
תחושת שמנוניות כבדה שהפכה לגירוד נוראי/דן לב

למרות החזות המהודרת וההשתדלות הניכרת, שמן גוף ופילינג מסדרת הספא של L.RAPHAEL GENEVE, ובשמם העברי – המוצרים של רונית רפאל, לא הצליחו להרשים את ה': "שמן הגוף בניחוח תפוז מגיע בבקבוק זכוכית צר וגבוה מאוד, כרוניקה ידועה מראש של אסון - ברור לי שלא רחוק היום בו אמצא את רצפת חדר האמבטיה מלאה בשברי זכוכית שוחים בשמן. בנוסף, לבקבוק אין פומית, כך שאין דרך לשלוט בכמות, וחבל. העור נשאר נעים ורווי, אבל השמן לא נספג במלואו – הישמרו מהכתמת הבגדים! מעדיפה את השמן היבש של NUXE, למשל, שמתאים יותר לשימוש יומיומי.
מפילינג ניצת הדובדבן היו לי דווקא ציפיות גבוהות: האריזה מושלמת, הריח נעים (אם כי מזכיר כזה של מוצרים זולים יותר) והטקסטורה של הפילינג ייחודית, מאחר שהיא דקה מאוד והופכת למעין שעווה במפגש עם מים. נהניתי מאוד מהמוצר במקלחת, הבעיה התחילה כשיצאתי - הפילינג השאיר תחושת שמנוניות כבדה ומעיקה, שהפכה בהמשך לגירוד נוראי. הבגדים הרגישו דבוקים לעור, ונאלצתי לשוב אל המקלחת. מבאס ביותר היה לגלות שגם אחרי קרצוף נמרץ בסבון, לא הצלחתי להיפטר מהשמנוניות האיומה. דביק ומאכזב".

L RAPHAEL GENEVE, סדרת beyond SPA - שמן גוף, מחיר: 98 שקלים, פילינג גוף, מחיר: 148 שקלים. להשיג במרכזי רונית רפאל

סקראב

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח לאמבטיה. דן לב,
להיזהר מהגרגירים הריחניים הערמומיים/דן לב

הסקראב של פרמייר, פומפיית ליטוש אימתנית מהולה בשמן, במארז טוב מראה, תארגן לכם פילינג יסודי ועור משויף, גם באזורים שכבר נואשתם מלטפל בהם. רק יש לשים לב: מאחורי הגרגירים הריחניים הערמומיים מסתתר מלח, ובמגע עם חתך או שריטה, כל העניין מרגיש כמו בים. כלומר – שורף. תחושת הבטן של הנסיינית המיומנת – עור רגיש במיוחד מומלץ לו שישמור מרחק, בגלל פונטציאל גבוה לייבוש.

פרמייר, מלח סקראב ארומאטי, מחיר: 70 שקלים. להשיג בחנויות Premier

וכעת, לכמה מוצרי יסוד באמבטיה

סבון נוזלי פלמוליב בניחוח מקדמיה במהדורה מיוחדת: 15.90 שקלים. אפרת אשל,
ההוכחה שסבון נוזלי מוצלח לא חייב להגיע בבקבוק זכוכית מעוצב/אפרת אשל

על בקבוק הסבון הנוזלי עם מקדמיה של פלמוליב כתוב Smooth Delight, כלומר "עונג חלקלק". פיוט מהסוג שמוצאים על מוצרי רחצה, ועושה חשק להכיר את האיש בר המזל שממש עובד בלסגוד לסבון נוזלי. נ', סאקרית של מותגים כמו פלמוליב, שנמצאים פה "עוד מהמאה ה-19", חובבת שמן אגוז המקדמיה על שום האומגה 7 שבו ועמידותו בפני חמצון - פיתחה ציפיות גבוהות. "אז איך הסבון? נהדר! לא מבייש את הפירמה. מהמאה ה-19. רך, לח, מלטף, קטיפתי ומבושם במידה. מצטיין בלחות נעימה ולא מייבש כלל. מומלץ להשתמש לרחצת גוף ולא ידיים, כי חבל. ההוכחה שסבון נוזלי מוצלח לא חייב להגיע בבקבוק זכוכית מעוצב ועם תג מחיר בלתי הגיוני. העוקץ – התכשיר יימכר במהדורה מוגבלת במהלך נובמבר בלבד. מה נשאר לומר, תקנו בחו"ל.

פלמוליב, Naturals מקדמיה, מחיר: 14-18 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבילה בסיסית אבל חוויתית. מלח אמבט, סבון מוצק וספוגית תינוקות של ללין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית נ' התבקשה לבחור מיני תפנוקים באימפרית האמבטיה ללין, והחליטה ללכת דווקא על מוצרים בסיסיים: סבון מוצק, מלח וספוגית תינוקות עשויה סיבי צמח הקונג'אק. לעתים, הצניעות משתלמת: סבון הווניל-פטצ'ולי המלטף הצטיין בריח משכר, המלח הוורדרד נמס מיידית, החליק והרגיע את העור (כולל עקיצות יתושים), וספוגית התינוקות התגלתה כממכרת למגע. רוטטת, צחורה, ארגונומית ושמנונית – שהופקעה לאלתר מתינוקת הבית.

ללין - סבון מוצק - 20 שקלים, מלח אמבט: 20 שקלים, ספוגית תינוקות: 40 שקלים. להשיג בכל חנויות הרשת

קוסמטיקה קלה: מוצרי טיפוח לאמבטיה. צילומים: דן לב,
חביב, לא פחות ולא יותר/צילומים: דן לב

למרות אינספור מרכיבים חיוביים יחסית, כמו תמצית שושנת מים ואצות ושלל שמנים ארומטיים, שלישיית ג'ל הרחצה החדשה של פופה לא עשתה לנו את זה. אולי זאת השפופרת הלא נוחה במיוחד לשימוש באמבטיה, אולי הבישום המוגזם והמלאכותי (אחד מהשלושה ממש מריח כמו צ'רלי, הריח המיתולוגי של שנות ה-80), ואולי המחיר "הרשמי" הדמיוני. בסופו של דבר, מדובר בסבון נוזלי חביב, לא פחות ולא יותר.

פופה, shower gel, מחיר: 140 שקלים. בחודשים נובמבר-דצמבר ב- 20 שקלים בקנייה של מוצרי פופה ב-99 שקלים ומעלה. להשיג בסופר פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully