וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שנכון בארון: החורף של בל אנד סו

9.11.2015 / 13:25

קולקציית החורף השיקית של Belle&Sue מספקת העונה פריטים שמשכילים לחלוף מעל הטרנדים ויכולים להיות שימושיים בארון במשך עונות רבות. בין הלהיטים: ז'קט עור טבעוני בגזרת אופנוענים, סווטשירטים עם הדפסים במראה של בד פרום וקרוע, שמלת קטיפה משגעת ותיקי גב נוחים

קולקציית סתיו-חורף 2015/16 של בל אנד סו. זהר שטרית,
איזון נכון בין נוכחות לא צעקנית לסטייל מתבקש. סתיו-חורף 2015/16/זהר שטרית

בחודש אוגוסט האחרון פרץ אתר השופינג השיקי Belle&Sue את גבולותיו הווירטואליים אל עבר העולם המוחשי, ופתח חנות דגל ראשונה ברחוב שינקין התל אביבי. עם נחיתתה של קולקציית הסתיו-חורף החדשה על המדפים, ניתן להרגיש כמה הצעד המאפשר ללקוחות לחוש בחומרים היה הכרחי.

בל אנד סו פונה לחובבות אופנה אורבניות שיודעות בדיוק מה הן אוהבות, מה הן צריכות ומה עושה להן נעים בארון. בין כל הטרנדים הסובבים אותנו, שלפעמים אף ממאיסים את עצמם, קם צורך דווקא לבגדים שמלטפים את הטרנד, נוגעים בו בעדינות במינון מדויק. כך בעצם הפריטים משכילים לעבור מעל הטרנדים החולפים ועתידים להיות שימושיים במשך עונות רבות.

- כך למשל מציע המותג השוודי התוסס צ'יפ מאנדיי (שעוצב העונה בהשראת הספר המיתולוגי המוערך "בעל זבוב" של ויליאם גולדינג) סווטשירטים עם הדפסים במראה של בד פרום וקרוע; פריטים בקטיפה שחורה שבורה ל"חתכים" וטקסטורת מבוך; ז'קט שחור דמוי עור במראה אופנוענים ללקוחות טבעוניות; וטישירטס יוניסקס באווירת הג'נדר בלנדר. גם הג'ינסים המוכרים של המותג, הכוללים דגמים מחמיאים לגוף כמו ה"סקנד סקין" וה"ספריי", מגיעים בצבעים חדשים.

קולקציית סתיו-חורף 2015/16 של בל אנד סו. זהר שטרית,
אופנה עם הומור. סווטשירט של המותג הקליפורני קלשיסט/זהר שטרית

ניתן לראות בקולקציה איזון נכון בין נוכחות צעקנית לבין סולידיות עיצובית - כזה המיועד לבחורות שרוצות לשמור על סטייל מתבקש מבלי להיות הכי בולטות בחדר. אך עם כל הכבוד, מי שמחפשת פריטים יוצאי דופן - תמצא. המותג הקליפורני Clashist, שזכור בזכות חליפות הפרינטים של פרצופי ג'וני דפ, ריאן גוסלינג וג'יימס פרנקו, מציג קולקציה בהשראת סוף האייטיז ותחילת הניינטיז. בתפריט: קולאז'ים ססגוניים שלקוחים מהלהיט הקולנועי מ-1960 "חנות קטנה ומטריפה", הכוללים פאצ'ים ודובונים ובובות.

חידוש ששווה לשים לב אליו הוא מותג התיקים State Bags NYC המיובא מניו יורק ומציע תיקי גב איכותיים לעבודה, לסטודנטים ולאמהות. החלק הכי טוב הוא שאפשר לרכוש וגם לעשות משהו טוב למען העולם - על כל תיק שניקנה מחברת סטייט, ילד בשכונות מצוקה בארצות הברית מקבל תיק גם הוא.

טווחי מחירים:
נשים: ג'ינסים 350-370 שקלים | מעילים וז'קטים 389-1,190 שקלים | חולצות ועליוניות 129-429 שקלים | אביזרים ותיקים 39-549 שקלים | נעליים 459-699 שקלים, שמלות 299-649 שקלים.

גברים: ג'ינסים ומכנסיים 320-350 שקלים | חולצות וטופים 189-359 שקלים


להשיג באתר Belle and Sue ובחנות בשינקין 41 תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קולקציית סתיו-חורף 2015/16 של בל אנד סו. זהר שטרית,
בסופו של יום אין כמו המראה הנורמקור. צ'יפ מאנדיי בשיאו/זהר שטרית
קולקציית סתיו-חורף 2015/16 של בל אנד סו. זהר שטרית,
שילוב קטיפה על טישירט. ללטף את הטרנד מהצד/זהר שטרית
קולקציית סתיו-חורף 2015/16 של בל אנד סו. זהר שטרית,
מעיל דמוי פרווה שנראה מלאכותי באופן מכוון/זהר שטרית
קולקציית סתיו-חורף 2015/16 של בל אנד סו. זהר שטרית,
עוד ססגוניות מבית קלשיסט/זהר שטרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully