וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרת טיפוח, הגרסה המקוצרת

23.11.2015 / 11:14

הנשים הנכונות של היום יודעות להיות גם תפקודיות, גם מטופחות, גם אופנתיות וגם לשדר במקביל קוליות מעוררת השראה. ונשים כאלה מצפות מהקרם שלהן שיידע גם הוא לתמרן בין כמה משימות במקביל. בקליניק זיהו את המגמה ופעלו בהתאם

קמפיין שפתוני סדרת קליניק פופ קולור של קליניק. יחצ חול,
גם תפקודית, גם מטופחת ובעיקר אופנתית. האישה המודרנית/יחצ חול

אנשי קליניק עלו על התכונה המגדירה את הנשים הנכונות של ימינו – מולטי-טאסקינג. אותו כישרון עילאי שמאפשר להן להיות גם תפקודיות, גם מטופחות, גם אופנתיות במקביל, ואפילו לשמור תוך כדי על איזשהו אפיל מסתורי שמשדר קוליות מעוררת השראה.

הנשים של היום מתמרנות בין מספר משימות הכרחיות במקביל, ומספיק להסתכל על הטרנדים האופנתיים מהעונות האחרונות כדי להבין איך הן עושות את זה: מגמת האוברסייז מציעה גזרה רחבה שמספקת את המנה השיקית הנדרשת במקסימום תחושת נוחות; נעלי הסניקרס שהדיחו את עקבי הסטילטו הצידה מוכיחות שאפשר להציג סטייל גם מבלי לדדות הביתה בסבל; ואל נשכח את הנשים שמחליטות להציג מראה יומיומי טבעי. כל אלה הן רק דוגמאות בודדות שמוכיחות שהאישה של היום רק רוצה לתקתק עניינים, ושיהיה לה גם נעים על הדרך.

רוצה להיות גם וגם וגם? לחצי כאן

אלקליל קליניק. אלקליל,
קרם שעומד בכל הציפיות/אלקליל

אנשי חברת הקוסמטיקה זיהו את המגמה, וכעת הם מציעים לנשים לשמור על אותה דרך חיים והתנהגות שתואמת את הווייב. אותה אישה שמתחילה את הבוקר שלה בשיעור סאפ בחוף הים או באימון יוגה מיוזע, תשמח לסיים אותו בקרם שסוגר את הפינה עם תחזוק מספר פעולות במקביל.

נשים שיודעות לתמרן בין כמה משימות (משוט ביד אחת וסמארטפון ביד השנייה) ידרשו מקרם הלחות שלהן בדיוק את מה שהן דורשות מעצמן - אם הן יודעות לתמרן בין כמה משימות במקביל, גם הקרם שלהן צריך לדעת לעשות את זה.
בהתאם נוצר קרם חכם שייתן להן מענה ויעמוד בציפיות שלהן –הסמארט (Clinique Smart שני קרמי לחות, ליום וללילה).

הקרם החדש הוא התכשיר שמסוגל לעמוד בציפיות של נשים כאלו. הקרמים Clinique Smart SPF 15) ו – Night) מטפלים במספר רב של דאגות ומבצעים ארבע משימות במקביל בדרך להשגת עור פנים חלק, בריא וצעיר. הם מביאים לתיקון קמטים וקמטוטים, מיצוק והרמה של העור, טיפול בחוסר אחידות העור כמו כהויות ופיגמנטציה וכמובן מחדיר לחות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלקליל קליניק. אלקליל,
המין הנשי רוצה לתקתק עניינים. הקרם של קליניק/אלקליל

קרם לילה שמטפל במוקדי הדאגה

כל רופאי העור מסכימים שהגורם העיקרי להזדקנות העור הוא הנזק הנגרם מקרני השמש, קרני ה-UV, קרם היום רותם את טכנולוגיית הסמארט, הוא מיועד לשימוש בשעות היום ומהווה צעד ראשון וקריטי בהגנה מפני קרני UV המזיקות כמו גם מסייע בתיקון הנזקים שכבר נגרמו.

הקרם מכיל תמצית זרעי תמרינדי שניחנת ביכולת הרגעה, תורמת לשיכוך גירויים, מותירה את העור בגוון אחיד בריא ורענן - יעיל ורגוע. שני הקרמים החדשים נבחנו לאלרגיה והם לחלוטין נטולי בושם. הפורמולות אינן כוללות אלרגנים ידועים.
ואם חשבתן שהנשים החכמות יכולות לבצע לפחות ארבעה דברים במקביל רק במהלך היום, אז יש לנו הפתעה בשבילכן - הן יכולות לעשות את זה גם במהלך הלילה, תוך כדי שינה.

קרם הלילה של סמארט מטפל במוקדי דאגה הקשורים לעור, כגון קמטוטים וקמטים, אובדן לחות, גוון עור לא אחיד ועור נפול. התכשיר פועל באמצעות תיקון ממוקד עם תוצאות ניכרות לעין המתבצע בשעות הלילה, כשהעור במנוחה. פורמולת הלילה נעזרת בטכנולוגיית "smart", מעניקה לעור מראה מוצק וקורן, מעודדת מרקם מעודן ומפחיתה את מראם של קמטוטים וקמטים.

אין ספק שהנשים החכמות והמתוחכמות של היום ראויות למחמאה הכי נחשקת "קוליות". המראה הנכון - שיקי ואופנתי, הגישה הרציונאלית ועור הפנים שעומד בציפיות, כל אלה מעמידים אותן בטרטוריה הקפואה כקרח שנקראת מגניבות.

וואלה! NEWS בשיתוף קליניק
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully