וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד העותק האחרון

10.11.2015 / 13:47

לפני כחודש גרמה ג'יזל בונדשן להרמת גבות כשהכריזה שספר צילומים המסכם את הקריירה שלה יימכר ב-700 דולר לעותק. כעת, כשכל אלף העותקים שיצאו נמכרו בהזמנה מראש, היא צוחקת על כולנו. ההכנסות תלכנה לקרן צדקה על פי בחירת הסופרמודל

וואלה! NEWS

בספטמבר האחרון הודיעה דוגמנית העל ג'יזל בונדשן שהיא מתכננת להוציא ספר צילומים המסכם את הקריירה בת העשרים שנה שלה. הספר, כך נמסר, ייצא במהדורה מוגבלת של 1,000 עותקים בלבד ויעלה לא פחות מ-700 דולרים. תג המחיר הגבוה הוביל כמובן להרמת גבות. אחרי הכל, מדובר בעוד ספר צילומי דוגמנות.

אבל מסתבר שהערכת הביקוש היתה נכונה בהחלט. הספר, בהוצאת טאשן, בית הוצאה לאור גרמני המתמחה בספרי אמנות, נמכר עד העותק האחרון. למעשה, אף עותק לא הגיע לחנויות כי כל העותקים הוזמנו מראש.

אז מה קיבלו הקונים המאושרים? ספר מהודר בפורמט "שולחן קפה" הכולל 536 עמודים ובהם 300 תמונות שצילמו צלמי אופנה מרכזיים. על הכריכה - תמונת העירום האיקונית שצילם אירווינג פן, עם פילטר ורוד. ההכנסות, 700 אלף דולרים בחשבון פשוט, יוקדשו לקרן צדקה "הקרובה ללבה" של ג'יזל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על הכריכה: תמונת העירום האיקונית שצילם אירווינג פן, בפילטר ורוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully