וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצ'פורי קוטור

רופינה ולסקי, טביליסי

13.11.2015 / 9:00

אז מסתבר שגיאורגיה זה לא רק חינקלי, דובר קוסאשווילי וראש מרובע. יש שם גם אופנה, והיא לא רעה בכלל. ממראה הפאייטים דרך הנשיות האפלה ועד הסגנון האורתודוכסי המכוסה - רשמים מהשורה הראשונה של שבוע האופנה בטביליסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך התצוגה של בסריון, נער הפלא של גיאורגיה. צילומים: יח"צ חו"ל)/מערכת וואלה!, צילום מסך

התרגלנו לחשוב על גיאורגיה יותר בהקשרים קולינרים וקולנועיים, אבל מסתבר שהחבר'ה הגרוזינים יודעים לתת עבודה גם בתחומים נוספים. עיר הבירה טביליסי, הכוללת בוטיקים נחשבים ותושבות חובבות אופנה עם מודעות גבוהה, אירחה השבוע את שבוע האופנה הגיאורגי.

בין אם כתוצאה מחילופי השלטון הרבים והחיים תחת משטרים זרים, או אולי בזכות דרך המשי שעברה שם במאה ה-35 לפנה"ס, או שמא ההשלכות של צינור הנפט המדובר שמונח שם היום - טביליסי נתונה להשפעות רבות, והיא מעין שמיכת טלאים עמוסת השראות לאמנים מכל הסוגים. הצ'יוחה - הלבוש הלאומי של הגברים הגיאורגיים - היא לבדה יכולה להוות השראה לקולקציה שלמה.

גיאורגיה ואוקראינה אינן חולקות רק את המצב המתוח עם רוסיה, אלא גם את מסלול התצוגות; המעצבים נחלקים לשתי קבוצות, אוקראינית וגיאורגית. הנה מה שהוצג על המסלולים של ארבעת המעצבים הבולטים.

סשה קנבסקי - מיניות מתוחכמת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתירה לסקסאפיל עם החומרים המתבקשים - טול, שיפון ותחרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעצב האוקראיני זרם עם מהפכת הג'נדר בלנדר והציג קולקציה שאינה מבדילה בין המינים, אך כן חותרת לסקסאפיל. לחובבי המסך, אם תרצו, סוג של "בלש אמיתי" פוגש את "רוצחים מלידה", והם נוסעים על אופנועים לרייב מטורף. בין הלהיטים על המסלול היה ניתן לראות בד תחרה לבן משולב עם פרנזים במכנסיים ליצירת אוברול מעניין, שחובבות אופנה נועזות במיוחד היו יכולות להתחתן בו; בגד גוף עם בטן חשופה ואלמנט מטולאים מבד רשת גס שבקצוותיו שיפון שחור, מעל הכתפיים, שמזכיר את לטאת חרדון הצווארון ואת קולקציית הקיץ של אקנה; מעילי גשם מבדים סינטטיים וטכנולוגיים בגווני פטל וזית; ומכנסיים שבתוכם הוא שילב כותנה עם בד קורדורה המשמש לתפירת מעילי אופנועים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעילי גשם מבדים סינטטיים וטכנולוגיים, בדרך לרייב אופנועים אופנתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לילה ליטקובסקיה - הכלאה בין מרי אנטואנט לנערה עכשווית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגיעות של גלאם נשי עם שזירת חרוזים עדינים בצבעים רכים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם היא מעצבת תוצרת קייב. התצוגה כללה קולקציה נשית עכשווית עם נגיעות של גלאמור גראנג'י. בין הלהיטים: שמלה שזורה חרוזים עדינים בצבעי הקשת שצורת שזירתם יצרה צבע ורוד; צבעים רכים של ורוד עתיק, ירוק זית עמוק, לבן, קאמל, אפור, צהוב זוהר וזהב שאוחדו כולם בעליונית אוברסייז במן משיכות עבות של צבע ויצרו עומס רגוע ונעים; ומעיל טרנץ' אפור ירוק עם פאייטים. זכור לטובה וסט עור רך בצבע קאמל עם חגורת פאוץ' ומכנסיים מתרחבים עם סיומת לא סימטרית שיוצרת תחושת פסים לא שווים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרנצ'ים משוכללים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאשה מדינראדזו למותג UGLY - מאה שערים שיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראות אדג'יים המורכבים מצמר רך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולקציה עוצבה בהשראת הלוק האורתודוקסי, כשהדוגמניות טופפו על המסלול במסכות בד שחורות שכיסו את פניהן, כשעל ראשיהן כובעי סמט ושתי צמות ארוכות המדמות פאות. הקולקציה נוחה ורכה ומלאה במעילי צמר משולב עם קטיפה - בד אהוב על המעצבים הגיאורגיים ובכלל טרנד שכובש את החורף הקרוב - מכנסיים רחבים מקטיפה כחולה, חצאית קטיפה שחורה עם פתח מעניין והכל מעל גרבוני קטיפה שיצרו תחושה אחדות של עור קטיפתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימוש רחב בקטיפה, הבד האהוב על המעצבים הגיאורגיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסריון - מראות מוצלחים שעושים חשק לעוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעבר מימין לשמאל ממראה בוגר ללוק דארקי ומפירי ועד אלמנט מוצלח של ליצן צוחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

את שבוע האופנה נעל בסריון, ילד הזהב של גיאורגיה המתגורר במוסקבה. הקולקציה עוצבה בהשראת אלמנטים של קרקס, כשעל המסלול כיכבו חוטי שיער, קטיפה ומכנסיים מתרחבים. זוהי קולקציה בוגרת ועשויה היטב. בין הלהיטים: ז'קט בייקר ארוך בצבע תכלת, חולצת פסים עם פאייטים עדינים בשחור לבן וחולצת פולאובר עם ליצן צוחק; חצאית עם שלוש קומות שיושבת מושלם על הגוף, וז'קט בגזרת בומבר מעוטר במעוינים ורודים, שהזכיר את ארלקינו העצוב (ראו תמונה למעלה בתחילת הכתבה). הלוק שסגר את התצוגה השאיר את הצופים רעבים לעוד - חלוק קטיפה שקורץ לחדר המיטות עם משקפיים אדומים שיצרו לוק דארקי וומפירי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחקים מוצלחים במינונים מדויקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully