וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: גבר, שקם עורך לקראת החורף

29.11.2015 / 7:44

רגע לפני שהעונה הקרה מתחילה באמת, זה הזמן להתאושש מנזקי הקיץ ולהחיות את העור המת שראה יותר מדי שמש. ממסכת ההבהרה הנכונה דרך הסרום לעיניים היעיל ועד הבושם הממכר - בדקנו עבורכם את התכשירים הנחוצים. לא למטרוסקסואלים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה הם הגיעו, הימים האלה שכולנו חששנו מהם – הימים האפורים. אלו שכבר לא מאפשרים לכם להסתובב ברחובות חשופי חזה, נטולי גרביים ועמוסים בספיד סטיק נגד אגלי הזיעה. כן, העונה הקרה אוטוטו כאן, אז רגע לפני שאתם מאפסנים את הבגדים הקצרים ועוברים למדי חורף – הגיע הזמן לטפח את נזקי השמש, ולא, זה ששמתם מקדם הגנה 30SPF או ישבתם עם שמשיה בחוף הים – לא ממש יעזור לכם.

אם עור הפנים, הגוף ואפילו השערות שעל ראשכם כל כך חשובים לכם, כדאי שתתחילו לשנן את שמות המוצרים הבאים שיעזרו לכם בשיקום הגוף והחייאת העור המת שניזוק בעקבות הקרינה הבלתי נסבלת של חודשי הקיץ האחרונים.

1. מסכת פנים של Clinique

לפני שאתם רצים לקנות את המסכה, שימו לב כי מדובר במסכת הבהרה. המסכה החדשה, Even Better Brightening Moisture Mask , מורכבת מגלוקוזמין, תמציות קליפת הדרים UNSHIU ותמצית ליקוריץ. כל אלו גורמים לעור להיראות רך יותר, זוהר יותר וכמובן, בהיר יותר.

להבהיר או להסתיר? גם כאן אין הפתעות, אם אתם מעוניינים בעור פנים בהיר יותר, חדש ורענן יותר – מסכת הבהרה היא פתרון מושלם, רק קחו בחשבון שלא תמיד המראה הלבנבן הוא המראה המושלם.

2. מארז טיפוח לגבר של L'OCCITANE

המארז (שהורכב באופן עצמאי) כולל קרם פנים אולטרה ריצ' (199 שקלים ל50 מ"ל) חמאת שיאה טהורה אורגנית (109 שקלים ל150 מ"ל) פילינג חמאת שיאה (169 שקלים ל-200 מ"ל).

למרוח או לשכוח: אין מה לעשות, זה ידוע שעור הפנים הגברי הוא קשה ומחוספס, זו אולי הסיבה שקרם הפנים וגם קרם הגוף של החברה (שמורכב כולו מחומרים טבעיים!) הוא שמנוני במיוחד, כזה שיעזור לכם לשוות לעורכם מגע של תינוק. לעומת זאת, פילינג החמאה מעט מחוספס אך במידה כזו שלא תשרוט את עור גופכם העדין, אך יעזור להוריד את העור המת ואפילו יש לו ריח טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

3. קרם פנים AVENE

קרם החלמה לפנים של חברת הקוסמטיקה הצרפתית AVENE 230 שקלים ל-50 מ"ל. הקרם, המבוסס על פורמולה ייחודית אותה פיתח המותג, מיועדת לעור פנים עדין וחסר לחות.

למרוח או לשכוח: אז נכון, המחיר יקר, שלא לומר יקר מאוד, אך אם להסתמך על הפורמולה הייחודית (שאמורה לסייע בהפחתת תגובות על העור ובשיקום הקרום ההידרוליפידי) ועל המוניטין שרכשה לה החברה הצרפתית במהלך השנים – אם כבר החלטתם לפנק את הפנים שלכם, אז תעשו את זה עם סטייל ובלארג'יות, כי מה שטוב לניקולא סרקוזי, בטח ובטח יכול להיות טוב גם לכם, לא?

4. סדרת ABSOLUT REPAIR LIPIDIU של לוריאל

הסדרה של לוריאל, כוללת חמישה מוצרים: שמפו להתחדשות (139 שקלים ל-500 מ"ל), מסכה להתחדשות (207 שקלים ל-500 מ"ל), קרם הזנה לשימוש במייבש שיער ללא שטיפה (110 שקלים ל-150 מ"ל) סרום כפול לסגירת קצות (134 שקלים לשתי אמפולות) ואמפולות שמותאמות באופן אישי במספרה.

לחפוף או לחפף: תודו, לא חשבתם שנזקי הקיץ משפיעים על השיער. וגם אם כן, תקנו איזה שמפו של נקה 7, קצת קונדישנר באותו הצבע והשיער מושלם. אז זהו, שפחות, כי מתברר שקרני השמש החמות פוגעות גם בשיער, לכן בחברת הקוסמטיקה חשבו על הפתרון הדי מסורבל, אך להבטחתם התוצאה מושלמת. נחשו למה? כי גם פה מדובר בתרכובת הבלעדית לחברה שמשקמת ומתקנת את השיער. במילים אחרות, אם אתם רגילים ל'נקה 7' שלכם – אולי כדאי שתישארו איתו.

5. מסכת הבהרה של חווה זיגבוים

הקוסמטיקאית המדופלמת הרכיבה מסכה בעלת חומר ML COMPLEX בריכוז גבוה שעוזרת בהמסה וספיגה מידית של מלנין בשכבה הקרנית ועוזרת לעור להיראות בהיר ורענן, שתעלה לכם 345 שקלים ל-60 מ"ל.

למרוח או לברוח: עצה אישית, אם אתם כמוני, אוהבים את הגוון השחום, עליו הזעתם בשקדנות כל הקיץ בבריכה או בחוף הים הקרוב לביתכם, אז מה הפואנטה להרוס אותו עכשיו עם קרם הבהרה? הרי ברור לכם שעוד חמש דק תכנסו שוב למכונת השיזוף ושום קרם שבעולם לא יעצור בעדכם. אם בכל זאת החלטתם ללכת על המראה הגותי, דעו שהטיפול אורך בין שלושה לשישה חודשים. תלוי כמובן ברמת השיזוף שלכם.

6. סרום עיניים של SHISEIDO

הסרום של החברה היפנית מבוסס על קומפלס ייחודי שמגביר את יכולת ההגנה על תאי הלנגרנס, שלמי שלא יודעים (סביר להניח, רובכם!), אלו תאים בעלי יכולת הגנה שנפגעת עם הזמן הפורמולה ממריצה את פעילות הרצפטורים הנמצאים על פני תאי הלנגרנס על מנת למנוע ולתקן נזקים.

עובד על העין או עבודה בעיניים: המרקם של הסרום מאוד כבד ומורגש על שקיות העין, מה שאומר שעדיף להשתמש בו בעיקר בשעות הלילה. מלבד זאת, מדובר בסרום איכותי בעל מרקם נעים וכזה שגם גורם לעין לראות נוצצת יותר. טוב נו, אתם יכולים גם להשתמש במהלך היום אם בא לכם להיראות גלאם.

7. סרום פנים של חברת HL

אם עדיין לא נחשפתם לחברת הקוסמטיקה הישראלית שאף מייצרת את מגוון הקרמים שלה במפעל בתל אביב, אתם חייבים את זה לעצמכם. ה-Age Defence Serum של HL, מבוסס על רכיבים צמחיים בעלי תכונות ריפוי וחיטוי העור, חומצה לקטית פועל לצמצום קמטים וקמטוטים ולהאטת תהליך הזדקנות העור.

מרענן או משעמם: אם אתה אוהב ללכת עם ולהרגיש בלי – המוצר הזה יענה בקלות על הדרישות שלך. המרקם הנעים, הקליל והמימי גורם לעור שלך להרגיש חופשי ומאוורר, אך עם זאת מלא ברק. הכי מרענן.

8. שמן לפנים של בובי בראון

זה לא סוד שבובי בראון נחשב לאחת המאפרות הטובות בתחומה שצמחה עם השנים לכדי אימפריה של איפור וקוסמטיקה, עכשיו היא מביאה לכם שמן לפנים שמורכב מתמהיל שמנים המופקים מצמחים כמו שמן שומשום, שמן שקדים מתוקים, שמן זית ושמן חוחובה לעור רווי בלחות.

להזליף או להעיף: מודה, שמן על הפנים פחות מסתדר לי, בטח ובטח בבקבוק לא כל כך נגיש שתנועה מעט מוגזמת תגרום לך לשפוך כמות לא רצויה. עם זאת, אין ספק שאם עור הפנים שלכם יבש במיוחד – השמן יגרום לו להיות רך יותר, שמנוני יותר וגם נעים יותר. כן, הריח משגע.

9. מוס פילינג לפנים של יונקה

אם לשפוט על פי רשימת הרכיבים של המוס, לא ברור איך הכל נכנס בשפופרת כל כך קטנה. בכל זאת המוס המיוחד מורכב מחלקיקי סיליקה מגבעול הבמבוק, גרגרי חוחובה, נחושת, שמנים כמו ליים מתוק, לוונדר, רוזמרין, גרניום וטימין. בקיצור סלט מן הצומח ב-199 שקלים ל-50 מ"ל

לשפשף או לחפף: מכירים את זה שאתם מקרצפים את הפנים עם סבון פילינג אבל מרגישים שהוא ממש שורט? אז זהו, שהמוס הזה עושה את השפשוף להרבה יותר נוח. מצד אחד הוא מקרצף, מצד שני לא שורט. הבעיה היחידה היא דווקא בריח הספק לימוני ספק אקונומיקה שלו. אבל היי, לא כולם מושלמים.

10. סבון פנים סבוקלם

סבון הפנים של סבוקלם מורכב, כמה מפתיע, מדגני תירס, עצי קוקס ואצות ים (בשביל לשמור על ריכוך העור, כאילו דא?!). אם לא די בכך יש בו גם תמצית של פרחי קמומיל שעוזרת בהרגעת העור.

לסבן או לסנן: סבון קליל, נעים ונוח לשימוש. בעיה קטנה והערה אישית: חווית הסיבון היא ברובה, לפחות לעניות דעתי, היא ההנאה שבהקצפה. מי רוצה לקנות סבון שלא באמת מקציף על הפנים? אם זה לא מפריע לכם – תהנו!

11. קרם פנים ליפטאקטיב סופרים מבית וישי

הקרם עם השם הכה מבטיח הוא מסדרת האנטי אייג'ינג של החברה ועוזר בטיפול אינטנסיבי בקמטים ומיצוק העור. הקרם מכיל, שימו לב, טכנולוגיית תיקון אופטי תלת-מימדי, המשנה את פני העור, הן למראה והן למגע, והכל הודות לשילוב של חלקיקים מטשטשים, אבקות להשגת גוון מט ומיקרו-פנינים לבנות. רשמתם?

למרוח או לשכוח: תודו שזה מגרה לכם את המוח להבין מה קורה כשעולם הטכנולוגיה (בכל זאת תלת מימד) פוגש את עולם הקוסמטיקה. ממש כמו היפה והחנון, לא ככה? אז תמרחו.

12. קרם פנים OR ROUGE של איב סאן לורן

הקרם של בית האופנה היוקרתי, שיעלה לכן רק 1900 שקלים ל-50 מ"ל, נוצר, כך על פי דבר היוצר, בשבעה שלבים על מנת להבטיח את הסגולות המשקמות של הקרם ומכיל שבעה שמנים מזינים שעוזרות לעור להישאר גמיש וזוהר לאורך זמן.

לרכוש או לפרוש: אם אתם מרוויחים טוב או לחילופין ממש אוהבים את עצמכם, אז לכו על זה. למרות המרקם הדי כבד שלו – התוצאה על הפנים אכן נהדרת. העור נראה הרבה יותר זוהר מהרבה קרמים אחרים שנוסו, המרקם מענג והריח מפנק.

13. בשמים רבותי, בשמים

אייזנברג פריז יעלה לכם 75 דולרים ל-50 מ"ל. מדובר במהדורה המוגבלת של הבושם הצרפתי נמכרת רק בדיוטי פרי, אז אם אתם בקטע של ריח חריף סטייל פלפל שחור, אל תשכחו לעצור בדיוטי פרי ולקנות גם טובלרון.

NUIT DISSEY של איסי מיאקי במחיר של 420 שקלים ל-75 מ"ל, הוא הגרסה החדשה וה'לילית' של הבושם המוכר והאהוב, הפעם בריחות של אשכולית, פלפלים ורודים, עץ וניל וכמובן שעועית הטונקה.

GENTELMEN ONLY של ז'יבנזי יעלה לכם 450 שקלים ל-150 מ"ל. הריח ממכר, המחיר לא ממש מנקר – בקיצור, שווה כל שקל.

BLEU NOIR של נרסיסו רודריגז – תשלמו עליו רק 505 שקלים עבור 100 מ"ל ותוכלו להנות מהריח העדין שמכיל בתוכו אגוז מוסקט, הל וענבר המעורבבים עם ריחות של עצי ארז כחול וטיבר שחור. הערבוב של כולם ביחד יוצר ריח די עדין ונעים.

ITALIAN BERGAMONT מבית המעצב הנודע מנגילדו זנייה. במחיר של 685 שקלים תהנו מ-75 מ"ל של ניחוח משולם הנרקח עם שמן ברגמוט איטלקי, נרולי, רוזמרין ווטיבר, שיוצרים ריח מושלם לגבר החושני.

אל תגלה לאישה אבל..

אם אתה כבר בעניין של קרמים, בשמים ושאר תכשירים, הרי ברור לך שכל גבר שמכבד את עור הפנים שלו – חייב אחת לכמה חודשים לעשות טיפול פנים. אז אם כבר טיפול, לכו על אחד שיגרום לכם להרגיש גבריים, עד כמה שאפשר שמוציאים לכם שחורים מהפנים.

הקוסמטיקאית המפורסמת מימי לוזון מטפלת בשיטת ה-JET, שזה בעצם סוג של רובה קור שעובד בלחץ מואץ במהירות של 200 מטר לשנייה. באמצעות ידית ייחודית הנוזל המואץ מתפרק לטיפות מיקרוסקופיות, הזרם של הטיפות יוצר בין היתר הפרשי לחצים אשר מאפשרים להחדיר חומרים עד לדרמיס. מה עוד קורה? בעצם הטיפול אתם מקבלים עיסוי לימפטי, טיפול פילינג והחדרת חומרים כמו חומצה היאלרונית , ויטמין A+E , ויטמין B5. כל התענוג הזה יעלה לכם 1100 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully