וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס חושפת: "יש לי אינסטגרם סודי למטרות ריגול"

17.11.2015 / 8:33

להאשטאג katemoss# יש יותר מ-400 אלף פוסטים, אבל איפה החשבון של קייט עצמה? הוא קיים, וידוע רק למתי מעט ברי מזל. "לא מעניין אותי מה אנשים אוכלים או מה מזג האוויר, אני רק רוצה להישאר מעודכנת במה שקורה", מספרת הסופרמודל האיקונית בריאיון, ומפתיעה בוידוי נוסף

מערכת וואלה!

מחפשים את האינסטגרם של קייט מוס ולא מוצאים? אל דאגה, אף אחד לא מוצא אותו. בעצם, רק כמה חברים קרובים בעלי מזל. ביראיון למגזין "הלו" הבריטי גילתה הסופרמודל האיקונית שהיא מחזיקה חשבון אינסטגרם סודי למטרות ריגול: "לא מעניין אותי מה אנשים אוכלים או מה מזג האוויר", היא אמרה, והוסיפה שהיא בעיקר עוקבת אחרי מה שקורה: "יש לי חשבון, כי אחרת לא אדע על מה אנשים מדברים". עם זאת, אל תצפו שהחשבון של 'מוסי' יהפוך להיות ציבורי בקרוב. בניגוד להרבה דוגמניות אחרות, קייט מוס מעולם לא פיתחה יחסים קרובים עם רשת חברתית כלשהי. תמונות שלה נמצאות למכביר ביוזרים של צלמים, מעצבים ומגזינים, אבל לה עצמה אין ממש קשר לכך, היא מתקשה אפילו במיומנות אינסטגרם בסיסית: "אני לא יודעת לצלם סלפי טוב. אני לא טובה בזה", היא הודתה. קייט מוס לא יודעת לצלם סלפי - אז מה אנחנו נגיד?

הסלפי המפורסם עם קארה דלווין בצילומים לברברי

הסלפי של קייט מוס וקארה דלווין בצילומים לברברי. אינסטגרם, צילום מסך
הסלפי של קייט מוס וקארה דלווין בצילומים לברברי/צילום מסך, אינסטגרם

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully