וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון טיפוח: נגיעות של חספוס

17.11.2015 / 13:17

שמן הגוף שיטפל בעור המחוספס שלך, תרסיס הלחות שירענן את הפרצוף שלך, הבושם שיעשה אותך איש מסוקס, וערכת הגילוח שתסגיר שבכל זאת מדובר בגבר רגיש. בדקנו את כל תכשירי הקוסמטיקה שכדאי שיאיישו את מדף הטיפוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. אפטר שייב מרגיע של קלרינס מן

חברת הטיפוח משווקת תחליב לאחר גילוח, שמשלב תמצית פטנט שמרגיעה ומשקמת אפילו את החתכים הקטנים ביותר, במחיר 134 שקלים ל-75 מ"ל בסופר פארם.

פחות או יותר? נשים, הגיע הזמן להבהיר את זה אחת ולתמיד. בעוד שאתן מתלוננות שלהיות יפה זה כואב (מורטות, משייפות, מושכות ומסירות. בסדר) - גם לגברים לא הכי נעים להעביר את התער על הפנים, בין כמה פעמים ביום, לכמה פעמים בשבוע. מזל שבקלרינס הבינו שכדי להמנע מתחושת הצריבה, עליהם לשלב את האפטר שייב עם חומרי הרגעה מיוחדים לפינוק העור. כן, קצת יקר, אבל איכותי.

2. שמן גוף של ניוטרוג'ינה

שמן שומשום טבעי לשימוש באמבטיה או למריחה על עור הגוף אחרי הרחצה, שתוכלו לרכוש במחיר 135 ש"ח ל-250 מ"ל.

למרוח או לזנוח? למרוח שמן על גוף נקי, רגע אחרי המקלחת, לא נשמע הגיוני במיוחד - הרי אם היית רוצה להרגיש כמו צ'יפס מטוגן, היית בוחר בקבוקון סבון רחצה בסופרמרקט. אז זהו, ששמן הגוף בכלל נועד לשמש בתור מקור לחות לעור המחוספס שלך, ויהפוך כל ליטוף שלה למפנק יותר, רגע אחרי שהוא נספג כמובן. אל תתייבש, חבר, תשתמש.

3. קרם החלמה לפנים של Avene

המותג הצרפתי מחדש את קרם הטיפוח שלו לעור פנים עדין, מגורה וחסר לחות. תוכלו לרכוש אותו ברשתות הפארם במחיר 230 ש"ח ל-50 מ"ל.

למרוח או לזנוח? חילופי העונות מייבשים את העור שלך לפחות כמו הבחורה מהפאב אמש, אתה נראה סמוק כאילו שתית כמה כוסות שיכר וממש כמו מצב הרוח, אתה נראה על הפנים, נפש עדינה שכמותך. אז למה שלא תפנק את העולם בחיוך זוהר (או לפחות פרצוף רענן)? הקרם לא רק נספג מהר, הוא גם באמת מותיר אותך קורן לזמן מה. למרוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

4. הבושם for Him Bleu Noir של נרסיסו רודריגז

או דה טואלט של המעצב הלטינו-אמריקני. בקבוק הבושם, שמכיל תמצית של אגוז מוסקט, הל, מושק עם וטיבר וארז כחול, עולה 505 ש"ח ל-100 מ"ל ברשתות הפארם.

להזליף או להעיף? כמו ביקור בשוק פשפשים מאובק, סיבוב בין מדפי תבלינים בהודו או בילוי ביער שחור (או בעוד נגרייה בדרום תל אביב), ייתכן שתאלץ להתעטש אחרי שימוש בבושם האפלולי של מעצב העל הקובני. הסיבה: הניחוח החדש של נרסיסו רודריגז מותיר הרגשה שכבר הרחת אותו בעבר, אבל אם זה לא מספיק, הוא גם מדגדג לך את קצה החוטם. וזה, כאמור, עשוי לגרום לאלרגיה.

5. מסכת הזהב המחממת של חוה זינגבוים

מסכת הפנים בגוון הזהוב של אושיית הקוסמטיקה הישראלית, לא רק ממריצה את מחזור הדם, אלא גם מחממת ומסייעת לכם להראות זוהרים אפילו יותר מהרגיל. היא עולה 360 ש"ח ל-100 מ"ל.

מפנק או מספק? גבר, זה לא שנקלעת לעולמם של זהבה ושלושת הדובים רגע לפני שהתחלת למרוח את הפנים. כמו כן, ממש לא כל דבר שבו אתה נוגע הופך לזהב. זו פשוט מסיכת הלחות של מיס זינגבוים, זו שמורחים למשך עשר דקות - שבהן אתה נראה כמו פסל אנושי, מרגיש את החום מתפשט מהמצח לכיוון הסנטר - ואחרי שטיפה מסיים עם פנים רכות, רעננות אך גם זרחניות יותר מחתול שנקלע לצ'רנוביל. רוצה למשוך תשומת לב? הנה הדרך.

6. הבושם Le Parfumשל מרצדס-בנץ

הפרפיום החדש של המותג המוכר, לא רק מגיע באריזת עור שחורה אלא משלב פלפל ורוד, עלי סיגלון, ענבר ומולקולה שמדיפה ניחוח צונן (!). אתם תשלמו כ-591 שקלים ל-120 מ"ל במשביר לצרכן.

המריח הוא המסריח? צ'ארמרים, תשכחו מה שאתם יודעים על מכוניות בצבע שחור בוהק שנושאות את הסמל של מרצדס בגאווה על מכסה המנוע, כולל הגלגלים הנוצצים והמושבים המרופדים (אליהם אתם נדבקים ביום מהביל), שבאים עם ריח של סיגריות קומפלט. מארז העור והמראה הכללי של הבושם, לא צריך למנוע מכם להזליף את הניחוח הגברי מאוד, תערובת מסקרנת, שתשדרג את הגברבר המחוספס לדרגת כובש מסוקס. להריח.

7. קרם פנים "ליפטינג" של פרמייר ים המלח

מותג הקוסמטיקה מים המלח, מציע קרם "Supreme" שפותח במיוחד כדי לטשטש קמטוטים ומעניק לחות לעור הפנים. התכשיר יפנק עבור כ-1415 שקלים ל-60 מ"ל.

למרוח או לזנוח? למרות הדימוי ה"פשוט" (יחסית) של המוצרים המקומיים מהמקום הנמוך ביותר בעולם, הקרם, שכדי לרכוש אותו כנראה תצטרכו לקחת מיני משכנתא, דווקא הולם את מעמד ה-Supreme היהיר שאליו הוא משתייך. כמה ימים של מריחה על המצח והלחיים ותתפנק בפנים רעננות, זוהרות ומעט יותר צעירות, שירשימו את העולם. פתרון קסם, במחיר קסום קצת פחות, לטווח קצר.

8. ערכת Shave Kit לגילוח של דרמלוג'יקה

מותג תכשירי הטיפוח מציג מארז גילוח, שכולל ארבעה מוצרים באריזות מוקטנות - סבון גרגירים, מרכך שיער קשה לפני הגילוח, קרם גילוח לבעלי עור רגיש וג'ל הרגעה לאחר הגילוח. הערכה תעלה לכם 257 שקלים.

לאמץ או לקצץ? אתה קם בבוקר וחוטף צעקות על הזיפים המרושלים, ממהר לטיסה אבל לא יכול להופיע לפגישה במראה של יום חופשי, רגיש אך עצלן מכדי לעשות סיבוב בפארם. הרי לך הפתרון המושלם, שחוסך כמה רגעים של התלבטות בין מדפי האפטר שייב לסבון הפנים - כיוון שבחברת דרמלוג'יקה הקטינו כמה מוצרים מיוחדים לבעלי עור רגיש וארזו אותם יחד. בסדר, חלק מהכמויות שערורייתיות (10 מ"ל של קרם לאחר גילוח? ברצינות?), אבל האיכות של התכשירים מרצה בהחלט.

9. הבושם Boss The Scent של הוגו בוס

הניחוח החדש לגבר מבית האופנה, כולל בין השאר את פרי המנינקה האפריקני, ג'ינג'ר, לבנדר ואפילו עור. על בקבוק תשלמו 299 שקלים ל-100 מ"ל בסופר פארם.

פחות או יותר? עוד בושם חושני חדש של אחת ממותגי הבישום החביב ביותר על הישראלים, עוד הבטחה לתערובת משכרת, עוד פיתוי אחרי כמה הזלפות על העור. אבל כמה ליידיז יתפתו וילכו שבויות אחר גברבר שהניחוח הספק אלכוהולי, ספק פירותי שלו, מתנדף מהר כל כך מו הבושם של הוגו. כן, לגברים שלא מוכנים להישאר לישון איתה הלילה בלבד.

10. תרסיס לחות Skinny Super Light Oil Free של מימי לוזון

השפריצר של אשפית הטיפוח המקומית כולל נוזל לחות לעור שמן, מגורה או רגיש במיוחד, שלא אמור להשאיר את הפנים חלקלקות אחרי המריחה. תוכלו לרכוש אותו ב-429 ש"ח ל-120 מ"ל.

להזליף או להעיף? נכון, קצת קשה להבין למה רכשת תרסיס לחות אחרי כמה שפריצים מפתיעים לכיוון הפנים. אבל דקות ספורות אחר כך, כאשר החומר של מימי מתייבש בקלילות והפנים יבשות קצת פחות בגלל כל תחלופת העונות המבלבלת הזאת, אפשר לנשום לרווחה - כי לא משנה אם זיעה או רוח, צינה פריכה או פריחה (ולא של הטבע), הנוזל נספג בקלות ועושה את העבודה. להזליף.

אל תגלה לחברה אבל...

כנראה שחווית את זה פעם או פעמיים בחייך, כשהבחור שעבר לידך ברחוב הותיר שובל של ריח מפוקפק שגרם לך לסובב את הראש. כשנעמדת באוטובוס צפוף בהחלט לצד החבר שאיש לא הסכים לשבת לצדו, רק כדי להבין למה. כשנכנסת למכון הכושר וניחוח הבחור שקיבל את פניך בכניסה גרם לך לרצות להסתובב ולברוח הביתה. ריח זיעה חמצמץ, מרתיע, מבאס, זה קורה לכולנו.

הפתרון, חבר יקר, הוא ממש לא להתיז עוד מהבושם שרכשת במחיר אקסטרה מופרז - אלא זול וממוקד הרבה יותר: בקבוק דאודורנט מוקטן. זה שקונים בסופרמרקט לנשיאה בתיק היום יומי שלך, להחביא במגירה במשרד או להשתמש בו רגע לפני אימון גופני סוחט. כי אתה רוצה לסובב אחריך ראשים בזכות החיוך הנוצץ שלך, לא בגלל שאתה מריח כמו סל הכביסה של נבחרת הכדורגל של ישראל. תודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully