וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שאופנה ופחמימות לא הולכים יחד?

18.11.2015 / 9:42

רשת האופנה האמריקאית אורבן אאוטפיטרס רוכשת את רשת הפיצריות Vetri ומתכננת בעתיד הקרוב למכור משולשים עסיסיים בתוך סניפיה, על מנת לשדרג ללקוחות את חווית הקנייה. ואף מילה על קלוריות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין של אורבן אאוטפיטרס. צעירים, תוססים ובקרוב גם שבעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורבן אאוטפיטרס רוצה לפנק את הלקוחות שלה. חברת האופנה האמריקאית מציגה מהלך עסקי מעניין כשהיא רוכשת את רשת הפיצריות Vetri, שתתחיל לפעול בתוך חנויות הבגדים בעתיד הקרוב, תחילה בארצות הברית ואולי בהמשך גם באירופה. בישראל, לצערנו, הרשת המוצלחת עדיין לא נוכחת.

מגוון תיאוריות קונספירציה מקוריות ומגוונות בנושא עסקים ודימוי גוף עלו ברשת לאחר שחברת האופנה פרסמה את שיתוף הפעולה החדש, אך אורבן אאוטפיטרס מדגישה שהיא בסך הכל רוצה לשדרג משמעותית את חוויית הקנייה של הלקוחות שלה, בתקווה שכל חנות תהפוך למעין מרכז לייפסטייל תוסס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניף הרשת בניו יורק. מתי נזכה למדוד ולזלול בארץ הקודש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת האמריקאית הקסומה היטיבה בעשור האחרון למכור את סיפור הבוהו-היפסטר שיק להמוני המיינסטרים, בביצוע מוקפד ומסחרי במובן הטוב של המילה, במחירים שיש שיגדירו מופקעים על פריטים שיש שיגדירו בינוניים. הקבוצה שכוללת גם את אנתרופולוג'י היוקרתית והבוגרת יותר, ואת free people ההיפית והצעירה יותר, היא אימפריה של חווית קנייה ומוכרת את הפנטזיה בהצלחה רבה, אגב גם באתרי המכירות המוצלחים של שלושת המותגים. עד שנזכה לרכוש פריטי אורבן אאוטפיטרס (ואולי גם להתפנק בכמה משולשי פיצה) על אדמת ארץ הקודש, זו כרגע חנות שבהחלט נמצאת במאסט-ליסט כשמתכננים לטוס לחו"ל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכרים הכי טוב את ההיפסטר-שיק להמוני המיינסטרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully