וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי לעזרתכן: סדרת מוצרים שתכסה לכן את כל הצרות על הפרצוף

24.11.2015 / 8:23

הסדרה החדשה משלבת טיפוח ואיפור וכוללת מייק-אפ, קורקטור וקונסילר המכילים מרכיבי סרום פעילים, ומבטיחה כיסוי מושלם לעור הפנים המעניק לו חלקות, זוהר וגוון אחיד. ייתכן שמדובר בעוד הבטחה גדולה, אבל חידושים באריזות מהודרות תמיד משמחים אותנו

יח"צ - חד פעמי
התחליב כולל פטריית קורדיספס, עשב במבוק, תמצית אצות ותמצית עץ הקומיפורה

מאז שהחלה את דרכה כמאפרת מקצועית בשנות השמונים, בובי בראון שמרה אמונים לדרכה בכל הנוגע לאיפור. גם כשהיא השיקה ב-1991 מותג הנושא את שמה, הניו-יורקית היהודיה פעלה על בסיס תפיסותיה. מה הנחה אותה אז כמו היום? די פשוט. גוונים טבעיים ומתונים הם תמיד נכונים.

בהתאם לכך, פותחו במהלך השנים ב"בובי בראון" מוצרי בסיס מתקדמים ויעילים. Intensive Skin Supplement, סרום בבקבוקון זכוכית ועם טפטפת, הוא אחד ממוצרי בובי בראון המיועדים לשימוש לפני איפור הפנים. המוצר שהצליח מאוד הוביל להשקת סדרה חדשה המוצעת בימים אלו גם בארץ.

סדרת Intensive Skin Serum כולל שלושה מוצרי איפור בסיס: מייק-אפ, קורקטור וקונסילר. כל השלושה מכילים מרכיבי סרום פעילים. סרום, אגב, הוא בעיקרון תמצית מרוכזת בעלת יכולת ספיגה טובה המהווה בסיס לספיגת קרם הנמרח מעל. הייחודיות והחידוש בסדרה - שילוב טיפוח ואיפור. התחליב במרקם העדין כולל, בין היתר, פטריית קורדיספס, עשב במבוק, תמצית אצות ותמצית עץ הקומיפורה.

פטריית הקורדיספס היא פטריית מרפא ממריצה שתועדה כבר בשנת 200 לספירה כמשפרת ביצועים אתלטיים. תמצית עשב הבמבוק משפרת מראה עור עמום ובגוון עור לא אחיד. תמצית אצות מפחיתה ברק לא רצוי ומהדקת את נקבוביות העור. קומפלקס של תמציות תפוח, אבטיח וליצ'י מזין את העור בלחות ומעלה את רמות הלחות הטבעיות. ותמצית עץ הקומיפורה תורמת את ריחו הייחודי.

קייט אפשטון בקמפיין סדרת של בובי בראון.
קייט אפטון כבר ניסתה. פרזנטורית הקמפיין

אופן השימוש:

שלב 1: לאחר ניקוי העור ומריחת תכשיר לחות, יש לנער את בקבוקון המייקאפ ולמשוח כמות קטנה סביב האף והפה ובכל מקום בו מבחינים באדמומיות או בגוון עור לא אחיד. יש לטשטש במברשת מייק-אפ, בספוג או בקצות האצבעות.

שלב 2: נטרלו שינויים בגוון הפנים באמצעות הקורקטור; גוון bisque לנטרול כחול וסגול ו-peach לנטרול חום ואפור.

שלב 3: האירו והבהירו את העור שמתחת לעיניים והפכו את גונו לאחיד במשיחת שכבה של הקונסילר. טשטשו באמצעות טפיחות עדינות בקצות האצבעות.

התוצאה המובטחת, כיסוי מושלם לעור הפנים המעניק לו חלקות, זוהר וגוון אחיד. לא בטוח שעור הפנים שלכן יהפוך להיות תואם לזה של הפרזנטורית קייט אפטון. ייתכן גם שמדובר בעוד הבטחה גדולה בבקבוק מעוצב שלא ממש מקיימת. אבל בואו נודה על האמת, חידושים ריחניים באריזות מהודרות תמיד משמחים את כולנו.

מחירים:
אינטנסיב סקין סרום+מייקאפ 30 מ"ל: 270 שקלים
אינטנסיב סקין קורקטור 7 מ"ל: 195 שקלים
אינטנסיב סקין קונסילר 7 מ"ל: 195 שקלים

להשיג ברשת חנויות בובי בראון

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינטנסיב סקין סרום+מייקאפ של בובי בראון 30 מ"ל: 270 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינטנסיב סקין קורקטור 7 מ"ל ואינטנסיב סקין קונסילר: 7 מ"ל: 195 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully