וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הרעב: דוגמנית ויקטוריה סיקרט מחזירה מלחמה למבקרים

19.11.2015 / 8:43

הדוגמנית האוסטרלית ברידג'ט מלקולם, שצעדה בשבוע שעבר בתצוגה השנתית של ענקית ההלבשה התחתונה, נכנסת במבקרים שכתבו שהיא סובלת מאנורקסיה: "אני גאה בגוף שלי. אולי אין לי חמוקיים עגלגלים, אבל אני אישה שיש לה את הזכות המלאה להיראות כפי שהיא נראית"

קרדיט תמונה: ספלאש קרדיט וידאו: רויטרס

בווידיאו: ההכנות לקראת תצוגת ויקטוריה סיקרט 2015

הדוגמנית האוסטרלית ברידג'ט מלקולם עונה למבקרים שעשו לה שיימינג. אינסטגרם, צילום מסך
ברידג'ט מלקולם מבטיחה ל-165 אלף העוקבים שלה שהיא אינה סובלת מהפרעת אכילה/צילום מסך, אינסטגרם
"אולי תנסו להבין מאיפה בא הצורך שלכם לבייש זרים באינטרנט?"

הדוגמנית האוסטרלית ברידג'ט מלקולם, שצעדה בשבוע שעבר צעדה על מסלול התצוגה הגרנדיוזית של ויקטוריה סיקרט, יוצאת בפומבי נגד המבקרים שעשו לה שיימינג עם תגובות מרושעות על גופה הרזה ברחבי הרשתות החברתיות. מלקולם העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונת סלפי בה היא לובשת חזיית ספורט ומכנסי טייץ, והבטיחה ל-165 אלף העוקבים שלה שהיא בריאה ושאינה סובלת משום הפרעת אכילה.

"אפשר להפסיק עם השיימינג של רזון בבקשה?", כתבה מלקולם לצד התמונה. "אני בכושר ואני בריאה לחלוטין, ואני אפילו לא קצת אנורקסית. עבדתי ממש קשה כדי להיראות כך ואני גאה בגוף שלי. אולי אין לי חמוקיים עגלגלים, אבל אני אישה שיש לה את הזכות המלאה להיראות כפי שהיא נראית". אל כל אותם מלעיזים, היא הוסיפה: "אולי תנסו להבין מאיפה בא הצורך שלכם לבייש זרים באינטרנט על איך שהגוף שלהם נראה. שלום ואהבה לכולכם". התמונה זכתה לאלפי לייקים, תוך שרבים ממעריציה של מלקולם מזנקים להגנתה.

בראיון שהעניקה בשבוע שעבר, אמרה מלקולם כי בשביל לקחת חלק בתצוגה של ויקטוריה סיקרט נדרשו ממנה הכנות פיזיות ונפשיות רבות. "היה עליי להתחיל לשים לב למה שאני אוכלת שלושה חודשים קודם לכן, ואז ממש להגביר את האימונים", אמרה. "זה אומר להתאמן פעמיים ביום ולהקפיד על שגרת מדיטציה יומית רק כדי לגרום לי להרגיש רגועה ומאושרת. הם רוצים בחורה שבאמת בטוחה בעצמה ומרגישה נוח. הרי את בבגדים תחתונים בלבד בחדר מלא באנשים ומצלמות - ואז את עוד צריכה לצעוד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'יג'י חדיד בתצוגה השנתית של ויקטוריה סיקרט, ניו-יורק, 10 נובמבר 2015. GettyImages
"אני רוצה שיהיה לי סגנון ייחודי על המסלול". ג'יג'י חדיד בתצוגת ויקטוריה סיקרט, נובמבר 2015/GettyImages
ג'יג'י חדיד: "אני מייצגת דימוי גוף שלא היה מקובל באופנת העילית לפני, ויש לי המון מזל שאני מקבלת תמיכה"

מלקולם היא ממש לא הדוגמנית הראשונה שנאלצת לענות לכל אותם המלעיזים בענייני משקל ברשתות החברתיות. הנושא תפס תאוצה לאחרונה. מי שעוררה סערה בספטמבר האחרון היתה קולגה מפורסמת בהרבה ממנה - דוגמנית העל ג'יג'י חדיד - שצעדה גם היא על מסלול ויקטוריה סיקרט, ודווקא אינה מייצגת את ז'אנר הדוגמניות ה"רזות מדי". היא עשתה כותרות כשענתה לכל אותם האנשים שהגיבו בנבזיות על ממדי הגוף שלה.

"כל כך הרבה אנשים ממהרים לפרסם דעות שליליות, אבל אני בן-אדם ואני לא מתכוונת לשקר - האמת היא שנתתי לשליליות להגיע אליי קצת", כתבה בנונשלנטיות הדוגמנית בת ה-20 ל-8.6 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם. "לא, אין לי את אותו סגנון הגוף כמו שיש לדוגמניות אחרות על המסלולים. לא, אני לא חושבת שאני הדוגמנית הטובה ביותר בכל אחת מהתצוגות. כן, אני רוצה שיהיה לי סגנון ייחודי על המסלול אבל אני גם יודעת שאני צריכה להשתפר. אני מייצגת דימוי גוף שלא היה מקובל באופנת העילית לפני, ויש לי המון מזל שאני מקבלת תמיכה ממעצבים, מסטייליסטים, ומעורכים שיודעים שמדובר באופנה, באמנות; זה לא יכול להישאר אותו הדבר. אנחנו בשנת 2015. כן, יש לי ציצים, יש לי שרירי בטן, יש לי תחת, יש לי ירכיים, אבל אני לא מבקשת יחס מיוחד. ההערות המרושעות שלכם לא גורמות לי לרצות לשנות את הגוף שלי".

הדוגמנית האוסטרלית ברידג'ט מלקולם. GettyImages
ברידג'ט מלקולם בתצוגת ויקטוריה סיקרט, נובמבר 2015/GettyImages
הדוגמנית האוסטרלית ברידג'ט מלקולם. GettyImages
מלקולם משדרת רזון בריא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully