וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחות זה לחלשות

22.11.2015 / 13:26

עורכת אופנה אמריקאית נתנה לבעלה להלביש אותה לעבודה ושרדה כדי לספר. הסניקרס, שמלות האוברסייז וכל מה שמרגיש קולי ונוח הוצא מחוץ לתחום. אז מה היא כן לבשה?

מערכת וואלה!

גברים ממאדים ונשים מנגה? לפעמים שניהם באים מסניף של זארה, פשוט לא מאותם המדפים. האנה מקינלי, עורכת אופנה אמריקאית, נתנה לבעלה תומאס משימה אופנתית – להשתלט לה על הארון ולעשות לה סטיילינג במשך שבוע. התוצאה: הסניקרס, שמלות האוברסייז וכל מה שמרגיש קולי ונוח הוצא מחוץ לתחום. מקינלי נאלצה לבלות שבוע שלם במשרד בסקיני ג'ינס, חולצות בטן, שמלות צמודות, ז'קטים אלגנטיים ונעלי עקב. כשנשאלה איך חשה בזמן הניסוי, אמרה מקינלי שהרגישה כאילו היא מתחזה לאישה אחרת, אבל עם הבגדים של עצמה, אבל הוסיפה שאף אחד מהלוקים שנבחרו עבורה לא היה ממש מביך. ניסיונות דומים נעשו השנה עם אמהות שנתנו לילדות שלהן את אותה משימה והגיעו למשרד בשמלה של אנה ואלזה. לנו נראה שעדיף יום שלם בעבודה בשמלת אלזה על יום במחשוף, חוטיני ועקבים.

סיפור בדקה: אישה ביקשה מבעלה להלביש אותה למשרד למשך שבוע. אתר פופ-שוגר,
סקיני ג'ינס, נעלי עקב וגופיה צמודה. האנה מקינלי והניסוי האופנתי/אתר פופ-שוגר
סיפור בדקה: אישה ביקשה מבעלה להלביש אותה למשרד למשך שבוע. אתר פופ-שוגר,
חולצת בטן, חצאית וסנדלים/אתר פופ-שוגר
סיפור בדקה: אישה ביקשה מבעלה להלביש אותה למשרד למשך שבוע. אתר פופ-שוגר,
בשישי מותר הכל: ג'ינס קרעים, סווטשירט וסניקרס/אתר פופ-שוגר

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully