וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיער שמחליף צבעים: האינטרנט בטירוף מהסרטון הזה. צפו

אילן גלר

23.11.2015 / 9:20

מעצבת שיער צעירה מסינגפור הצליחה לסחוף את הרשת בזכות קטע קצר באורך כמה שניות, בו היא מחליקה את אצבעותיה דרך שיערה וגורמת לו להחליף צבעים

TWITTER

ג'יי הסינגפורית מעולם לא ציפתה להפוך לכוכבת רשת, אך לאחר שפרסמה סרטון קצרצר בו היא מתפארת בתספורת החדשה שלה זכתה למאות אלפי צפיות ושיתופים. גולשים מכל רחבי העולם אינם יכולים להפסיק להתלהב מתנועה שמצליחה להפנט כמו קסם - שערה של ג'יי נראה ממבט ראשון שחור, אך לאחר שהיא מעבירה את אצבעותיה דרכו נחשפת תספורת צבעונית המתחבאת מטה. בעיני חלק מהצופים, נראה שג'יי ממש מחליפה צבעים בזמן אמת.

תחילה נהנתה הנערה החייכנית מתשומת הלב ולא מיהרה לחשוף את הסוד, אך כעת היא כבר מוכנה לסייע לכם להגיע לתספורת כזו בעצמכם ומציעה מדריך מלא. הדרך הפשוטה ביותר היא פשוט להגיע למספרה שלה (הטובה ביותר בסינגפור, לטענתה) ולבקש מהספר את אותו הטיפול. אם לא מתוכנן לכם בקרוב טיול למזרח אסיה, תוכלו פשוט להדפיס ולהראות לספר שלכם את שילוב הגוונים הקרוי Oil Slick Hair, טכניקה פופולרית מאוד, כך מתברר.

גם ההסבר הזה, החתום במילים "חיו את החלום שלכם!", זכה לאלפי תגובות. יש לכם שאלה נוספת שהמדריך איננו מכסה? ג'יי תשמח לענות לכם כאן, עושה רושם כי כעת משימתה בחיים היא לגרום שלכמה שיותר נשים וגברים ברחבי העולם יהיה שיער בדיוק כמו שלה.

שיער צבעוני ויראלי. TWITTER, צילום מסך
סוג של מגניב./צילום מסך, TWITTER
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully