וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפהפיה עם הרגליים הארוכות נאמר שהיא "גבוהה מדי לדגמן"

25.11.2015 / 11:30

בזמן שסוכנויות הדוגמנות הגדולות מסרבות לייצג דוגמנויות כי הן לא גבוהות מספיק כדי לצעוד על המסלול - לצ'ייס קנדי סירבו כי היא - כך מתברר - גבוהה מדי בשביל להיות דוגמנית. הכירו את האישה עם הרגליים הארוכות ביותר באמריקה שתמיד חלמה להיות נמוכה יותר

פייסבוק

נראה שלצ'ייס קנדי בת ה-22 מקליפורניה יש את כל הנתונים כדי להפוך לדוגמנית בינלאומית מצליחה. היא יפייפיה, חטובה וגבוהה - ובכל זאת אלו דווקא הנתונים המרשימים האלה שהקשו עליה לעבוד בתחום. הסיבה - הזויה ככל שתהיה - קשורה לעובדה שהיא גבוהה מדי בשביל לצעוד על מסלול הדוגמנות. כן, מתברר שבסוכנויות הדוגמנות הגדולות בעולם יש גם מגבלת גובה לכיוון ההפוך - העומדת על 1.80 מטרים. לצערה של צ'ייס, גובהה 1.95 מטרים, הרבה יותר מהסטנדרט המקובל לדוגמנית. את האשמה היא מפנה לרגליים שלה, שמגיעות לאורך המדהים של 1.29 מטרים - מה שהופך אותה באופן כמעט רשמי לאישה עם הרגליים הארוכות ביותר באמריקה.

צ'ייס עדיין לא קיבלה רשמית את התואר המכובד, אבל לאחר שמדדה את עצמה וגילתה שהצליחה לעקוף את השיאנית הנוכחית, הולי ברט, שרגליה משתרעות על פני 1.25 מטרים, היא מאמינה שהיא מחזיקת השיא החדש. יותר מכך, מתברר ש-2 סנטימטרים בלבד מבדילים בינה לבין שיאנית העולם. "אני חושבת שאני מחזיקה בשיא הרגליים הארוכות ביותר באמריקה ואני אוהבת להיות גבוהה", היא מספרת ל-DailyMail, "על אף הדרך הלא פשוטה שעברתי, אני גאה ברגליים שלי ולא הייתי מחליפה אותן בעד שום דבר שבעולם. כשראיתי את הסרטון של הולי ב-Barcroft TV הייתי ממש בשוק, כי חשבתי שאולי הרגליים שלה ארוכות משלי, אבל אז מדדתי את עצמי וגיליתי ששלי ארוכות יותר".

עוד באותו נושא

עולה לרגל: האם זאת הדוגמנית עם הרגליים הארוכות בעולם?

לכתבה המלאה

הדוגמנית ארוכת הרגליים מסן לואיס אוביספו מקבלת בשמחה את הנתון הבולט שלה - אבל זה לא תמיד היה כך. בנערותה, חבריה לכיתה נהגו לכנות אותה "רגליים גדולות" ו"ג'ירפה", כשכבר בגיל 13 היא הגיעה לגובה המרשים של 1.85 מטרים. "בתיכון רציתי להיות נמוכה יותר, רק כדי שאוכל להרגיש כמו כולם", היא נזכרת, "בגלל שאתה בולט אז קשה לך להרגיש שייך. ילדים תמיד העירו הערות. הקפדתי לנעול נעליים שטוחות בזמן שאחרות היו על עקבים כדי להרגיש פחות שונה ממה שכבר הייתי".

גם בתחום הרומנטי צ'ייס נאלצה להתמודד עם אינספור סירובים מגברים שנרתעו מהגובה שלה, "בנים תמיד הרגישו מאויימים מהגובה שלי. קשה למצוא מישהו שגבוה ממני". היום, כשהיא נמצאת במערכת יחסים עם בחור בשם ג'ייסון (שלמתעניינים - גובהו 1.93 מטרים) היא מודה שנושא הגובה שיחק תפקיד לא רק עבור הגברים - אלא גם עבורה. "בתיכון זה היה כמעט בלתי אפשרי לצאת לדייטים עם בנים כי תמיד הייתי גבוהה מהם וחיפשתי גבוהים ממני. אז כן, יצאתי גם עם נמוכים, אבל לא יותר מדי נמוכים. היה חשוב לי שיהיו לא פחות מ-1.85".

באותם זמנים קשים, צ'ייס מצאה מקלט דווקא בספורט - שם העריכו אותה בגלל הגובה שלה. "שיחקתי בכדורעף ובכדורגל בתיכון ושם באמת הרגשתי שייכת". היא תמיד חלמה לעסוק בדוגמנות אבל גם שם הגובה שם לה רגליים, כשסוכנויות הדוגמנות שהתעניינו בה כשהייתה קטנה סירבו לקבל אותה לחיקן כשראו שהיא ממשיכה לגבוהה. "הסוכנויות הגדולות אפילו לא היו מסתכלות עליי בגלל הגובה שלי. הם אהבו את המראה שלי אבל לא היה להם מה לעשות איתי. סוכנויות אמרו לי שהם מעולם לא סירבו למישהי בגלל שהיא גבוהה מדי. זה בדרך כלל קורה לנמוכות".

הנתונים הגופניים של צ'ייס לא מפתיעים בהתחשב בעובדה שהמשפחה שלה גם מגיעה לגבהים היסטריים. אביה, מתיו, מגיע לגובה של שני מטרים, אמה, כריס, מגיעה לגובה של 1.80 מטרים, ושני אחייה, שיין ודווין מגיעים לגובה של כ-1.95 מטרים. "אנחנו משפחה שכזאת. אני מרחמת על מי שנאלץ לשבת מאחורינו בקולנוע. אנחנו כמו חומה אנושית".

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully