וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: פדיחה

25.11.2015 / 14:46

חזאית מאוקלהומה נתקלה באתר אמזון בשמלה ורודה צמודה בגזרת עיפרון, במחיר אטרקטיבי של 23 דולרים. היא שיתפה את המציאה עם חברותיה החזאיות בקבוצת הפייסבוק הסגורה – וגילתה כעבור שבועיים שכולן לבשו אותה לשידור. אילנית אדלר, אנחנו מחכות שתרימי את הכפפה

מערכת וואלה!

מסתבר שלא רק סופות טורנדו ומפולות שלגים מצליחות להסעיר את החזאיות בארה"ב - גם אופנה מעוררת בהן עניין. חזאית מאוקלהומה נתקלה באתר אמזון בשמלה ורודה צמודה בגזרת עיפרון, במחיר אטרקטיבי של 23 דולרים, שמוצעת בשבעה צבעים שונים לבחירה. לאור כללי הלבוש הנוקשים איתן צריכות להתמודד מגישות התחזית מדי ערב, היא החליטה לעשות ג'סטה, שלחה לינק לקבוצת הפייסבוק הסגורה של נשות השירות המטאורולוגי, והשוויצה במציאה. חברותיה לתחום התלהבו.

כעבור שבועיים עשרות מגישות לבושות באותה שמלה בדיוק דיווחו את התחזית הצפויה על גבי מסכי הערוצים השונים, כאילו היה מדובר במדים רשמיים. אילנית אדלר, אנחנו מחכות שתרימי את הכפפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמלה שהפכה למעין מדים רשמיים של מגישות התחזית באמריקה/מערכת וואלה!, צילום מסך
השמלה שכבשה את החזאיות באמריקה. מערכת וואלה!
ביץ' סטול מיי לוק - גרסת החזאיות/מערכת וואלה!
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצעת בשבעה צבעים שונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully