וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו כבר לא בקנזס

26.11.2015 / 13:06

שמלת המשבצות התכולה שלבשה ג'ודי גארלנד בתפקיד דורותי בעיבוד הקולנועי ל"הקוסם מארץ עוץ" נמכרה במחיר דימיוני של מיליון וחצי דולרים

מערכת וואלה!

העיבוד ההוליוודי מ-1939 לספר הילדים הקלאסי "הקוסם מארץ עוץ" הוא אחד הסרטים המוזיקליים המצליחים בתולדות הקולנוע. הדמויות יוצאות הדופן, העלילה הפנטסטית, צילום הטכניקולור, השיר זוכה האוסקר "over the rainbow" והנעליים האדומות הם רק חלק ממה שהפך אותו לאיקוני בתרבות הפופולרית האמריקאית. אבל לא פחות מכל אלו, השמלה שלבשה ג'ודי גארלנד בתפקיד דורותי, שהפכה עם השנים לסמל מוכר של הוליווד הקלאסית.

שמלת המשבצות התכולה שעוצבה על-ידי אדריאן, מעצב התלבושות של אולפני אם.ג'י.אם, נרכשה השבוע במכירה פומבית בניו-יורק. המחיר - 1.56 מיליון דולר. הרבה מעבר להערכות שנעו בין 800 אלף למיליון ו-200 אלף דולרים. נראה שכתמי הזיעה באזור צווארון השמלה לא ממש הפריעו לקונה שנותר אנונימי. ללא ספק, מעריץ מושבע ואוהב קולנוע אמיתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתמי הזיעה באזור הצווארון לא ממש הפריעו לקונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הסרטים המוזיקליים המצליחים בתולדות הקולנוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully