וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמתי לי פודרה: כמה איפור נערה צריכה כדי להיראות כמו קיילי ג'נר?

2.12.2015 / 10:01

צעירה קנדית הקריבה את פניה ויצרה סרטון מגניב במיוחד בו היא הפכה לאחות הצעירה של בנות קרדשיאן בעזרת איפור בלבד. כמה זמן זה לקח? הרבה יותר מדי

יוטיוב

שיבאני שארמה היא סטודנטית וצלמת צעירה שמתגוררת בטורונטו, קנדה. מטלה שקיבלה בלימודים גרמה לה להקריב את פניה ולבדוק כמה זמן אישה צריכה להתאפר כדי להיראות כמו כוכבת הטראש הצעירה קיילי ג'נר, עם קצת עזרה מאמנית איפור בשם אשלי הארי.

הסרטון שמתעד את השינוי אורך קצת פחות מתשע דקות בהילוך מהיר, מה שמעלה שאלה קשה: כמה זמן לוקח לקיילי ג'נר האמיתית להתארגן בכל בוקר? חשוב לזכור שמדובר בנערה בת 18, שהודתה בעבר כי על פניה נמרחים 30 מוצרים שונים כדי להעניק לה את המראה המוכר.

להתאפר כמו קיילי ג'נר. צילום מסך
וככה זה נראה בסוף. לא קשה לנחש איזו תמונה צולמה לפני ואיזה אחרי/צילום מסך

הסרטון הועלה לערוץ היוטיוב של שיבאני וגרף מעל לחצי מיליון צפיות. "צילמתי אותו כחלק ממטלה שקיבלתי בלימודים, לא הייתה לי כוונה "לשבור את האינטרנט", אלא לבדוק בצורה ריאליסטית כמה זמן לוקח כדי להיראות כמו בת למשפחת ג'נר-קרדשיאן", היא הסבירה.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

על אף שנתוניה הטבעיים של שיבאני מזכירים מעט את אלה של ג'נר, הכוונה שלה הייתה לשים דגש על הלפני והאחרי. "אהבה וקבלה עצמית הפכו לקשים מאוד עבור אנשים רבים ברשת. אני רוצה לחבק את כולכם, לקוות שתלמדו לאהוב את עצמכם ולהזכיר לכם שאסור לכם להשוות את עצמכם לסלבריטאים!"

עוד באותו נושא

צפו: הכפילה הכי טובה של קים קרדשיאן היא בכלל גבר

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר. galore, צילום מסך
נו? דומה לק'יילי?/צילום מסך, galore

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully