וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרים רבותיי ספרים

8.12.2015 / 14:26

אוטוביוגרפיה של סינדי קרופורד, סיפור מאויר על אגדת האופנה קוקו שאנל, מונוגרפיה מהפנטת על אוסקר דה לה רנטה, מאחורי הקלעים של צילומי מגזין ווג מאת גרייס קודינגטון, טיפים ליופי נצחי של כריסטי ברינקלי ועוד. ספרי האופנה החדשים שתשמחו לשים עליהם יד

בווידיאו: סרטון הקידום לספר האיורים על חייה של קוקו שאנל

Becoming By Cindy Crawford

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Becoming By Cindy Crawford: By Cindy Crawford with Katherine O' Leary מאת: סינדי קרופורד וקתרין אולירי (אנגלית)

לפני קרלי, קארה וקנדל היתה סינדי. בשנות ה-90 היתה סינדי קרופורד אחת הדוגמניות העסוקות והמפורסמות בעולם. עם השיער המלא, הגזרה האתלטית ואותה נקודת חן מעל השפה, פניה היו מוכרות גם למי שלא היה ממש ספץ בענייני אופנה. ספר שולחן הקפה שלה סוקר בפרטנות את דרכה מעיירה קטנה באילינוי דרך כל בירות האופנה ועד למאליבו. הספר מוקדש לבעלה, איש העסקים היהודי רנדי גרבר, ולשני ילדיה פרסלי וקאיה ג'ורדן, דוגמנית מתחילה עם מראה מיני-סינדי מצמרר.

כריכה קשה, 28.06 דולר

Coco Chanel: The Illustrated World of a Fashion Icon

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Coco Chanel: The Illustrated World of a Fashion Icon מאת: מייגן הס (אנגלית)

עבודתה ועיצוביה של קוקו שאנל היו תקדימיים ואמיצים; מכנסיים לנשים, שמלה שחורה קטנה לבוקר המתאימה גם לערב, קו מכפלת קצר, שחור גם בביגוד נשים, ויתור על מחוכים ועוד. כל אלו הפכו בזכותה את אופנת הנשים למודרנית וחופשיה. סיפור חייה המרתקים, החל מילדותה כיתומה במנזר קתולי דרך האטלייה הצנוע שלה בפריז ועד לאימפריית שאנל של היום, מסופר בספר זה באמצעות איורים מאת מאיירת האופנה מייגן הס. מי שאיירה את "סקס והעיר הגדולה" בספר שהיה לרב-מכר, איירה בחן ובהומור סצינות מכוננות בחיי המעצבת וגם פריטים איקוניים של בית האופנה שלה.

כריכה קשה, 18.71 דולר

Fashion: A Timeline in Photographs: 1850 to Today

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Fashion: A Timeline in Photographs: 1850 to Today מאת: קרוליין רנולדס מילבנק והרולד קודה (אנגלית)

היסטוריונית האופנה ואוצר מכון התלבושות במוזיאון המט חברו יחד ליצירת ספר זה המציג היסטוריה ויזואלית של כ- 150 שנות אופנה. באמצעות 1,400 תצלומים, הספר בוחן את האופנה המשתנית עשור אחר עשור החל משנות ה-50 של המאה ה-19 ועד ימינו. בהקדמה מסבירה מילבנק את חשיבות הצילום: "הם מראים מה שאיורי אופנה לא יכולים להראות; מה אנשים באמת לבשו ועד כמה סגנונות מסוימים היו שכיחים". בעוד שאין התמקדות בבתי אופנה מסוימים, הספר כן מציין מעצבים רבים ומתלבשים מפורסמים. קוראים יוכלו לגלות גם את אבולוציית סגנונות השיער, תכשיטים, כובעים והנעלה.

כריכה קשה, 48.29 דולר

My Journey

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

My Journey מאת דונה קארן (אנגלית)

באוקטובר השנה, שלושה חודשים לאחר שפרשה מתפקידה כמעצבת ראשית בבית האופנה בבעלותה, דונה קארן היתה שוב בכותרות. הפעם בשל יציאה לאור של האוטוביוגרפיה שלה. מי שנחשבת היום לאחת המשפיעות והמרכזיות באופנה האמריקאית, לא מסתירה פה דבר. היא מגוללת את סיפורה החל מילדותה הקשה בניו-יורק ועד היום בתפקידה החדש כיועצת; מות אביה בתאונת דרכים בהיותה בת שלוש בלבד, אמה הדכאונית, כשלונה בקורס אריגה בבית-הספר לעיצוב פרסונס, כשלון נישואיה הראשונים, התאהבותה בסטיבן וייס שהיה לבעלה השני, פיטוריה מאן קליין והקמת מותג משל עצמה ומכירתו שנים אחר-כך לתאגיד LVMH תמורת 643 מיליון דולר. את ההקדמה לספר כתבה חברתה הטובה של קארן, ברברה סטרייסנד.

כריכה קשה, 17.85 דולר

Oscar de la Renta: His Legendary World of Style

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Oscar de la Renta: His Legendary World of Style מאת: אנדרה ליאון טאלי, אדם קוהל ופאולה וואלאס (אנגלית)

מונוגרפיה מפוארת על אוסקר דה לה רנטה, ממעצבי האופנה הידועים והמרכזיים במאה ה-20, שמת בשנה שעברה. מי שהלביש גברות ראשונות רבות החל מז'קלין קנדי ועד מישל אובמה, ושורה ארוכה של ידועניות החל משרה ג'סיקה פרקר ועד ביונסה, הצטיין תמיד בסטנדרטים גבוהים, יופי כובש ואלגנטיות. עורך האופנה אנדרה ליאון בוחן כאן 70 משמלות בעיצובו שנעשו בהתאמה אישית, ומגולל את סיפורה הייחודי של כל שמלה.

כריכה קשה, 32.72 דולר

Where's Karl?: A Fashion Forward Parody

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Where's Karl?: A Fashion Forward Parody מאת: סטייסי קלדוול ואג'ירי אקי (אנגלית)

בגיל 80 הוא בכל מקום וידו בכל וכלל לא נראה שהוא מתכוון להאט את הקצב. ספר איורים זה הוא טייק הומוריסטי על התופעה יוצאת הדופן המכונה קרל לגרפלד. אם הוא בכל מקום - אז מצאו אותו פה. ופה הכוונה ל-30 איורים בהם הוא חבוי, אבל עם קצת מאמץ מתגלה. בלוגרית אופנה פיקטיבית בשם פלורנס דה לה סבין (אבל אפשר לקרוא לה פלור) מחפשת את קרל הגדול לצורך ראיון לבלוג שלה שימנף אותו ביחס לכל הבלוגים האחרים. אז היא מחפשת את המעצב הבלתי נלאה בסצינות האופנה הנחשבות בכל העולם - גאלת המט, מדרונות השלג של סן מוריץ, צילומי הפקת אופנה בדובאי, ועוד. תוך כדי לא משעמם לה בזכות היתקלויות בדמויות כמו אנה וינטור, קים קרדשיאן, הנסיך ויליאם, סורי קרוז ווודי אלן.

כריכה קשה, 9.29 דולר

Face Paint - The Story of Makeup

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Face Paint: The Story of Makeup מאת: ליסה אולדרידג' (אנגלית)

זהו ספרה הראשון של המאפרת הבריטית ליסה אולדרידג'. מי שאיפרה אינספור ידועניות, עבדה רבות בקולנוע ובטלוויזיה ושיתפה פעולה עם שיסיידו, בוטס ושאנל, הוציאה לאור השנה את הספר הזה - חלום ישן שלה. הספר סוקר את ההיסטוריה של האיפור תוך התמקדות ברעיונות חדשניים והמצאות מכוננות (למשל, המסקרה). כמו גם הסברים ברורים ומשכנעים מדוע אתן צריכות את מה שאתן צריכות בתיק האיפור שלכן. כולל סיפורים מרתקים ומפתיעים, ציורים, איורים וצילומים איקוניים.

כריכה קשה, 18.00 דולר

Kate, the Duchess of Cambridge Royal Fashions Coloring Book

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Kate, the Duchess of Cambridge Royal Fashions Coloring Book מאת: איילין רודיסיל מילר (אנגלית)

החל מאירוסיה ליורש העצר הבריטי הנסיך וויליאם ועד היום כשהיא אם לשניים, קייט מידלטון הלכה וביססה את מקומה בלב הבריטים. פשוטת העם שיום אחד תהיה מלכת בריטניה, נודעה גם בזכות סטייל ייחודי שהיה להשראה בעבור נשים רבות ברחבי העולם. היא מציגה פעם אחר פעם סגנון צעיר ומחמיא ומצליחה שלא לחרוג מקודי לבוש מקובלים בבית המלוכה. סגנון החתימה שלה ניכר בכל בחירות האופנה שלה, החל משמלת הכלה האיקונית בעיצוב שרה ברטון לאלכסנדר מקווין עד שמלת הפרחים הצהובים של ג'ני פקהאם ביום לידת הנסיכה שרלוט. בספר זה מובאים כ-30 איורים לצביעה של כמה ממראות האופנה הבולטים של הדוכסית, כולל שמלת הכלה. בכותרת כל איור מצוינים שם המעצב והצבעים המקוריים של הביגוד.

כריכה רכה, 3.99 דולר

Grace: Thirty Years of Fashion at Vogue

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Grace: Thirty Years of Fashion at Vogue מאת: גרייס קודינגטון (אנגלית)

גרייס קודינגטון, סטייליסטית ותיקה, דוגמנית עבר ועיתונאית אופנה במגזין ווג, נודעה בתעשייה כ"היחידה שעונה לאנה". הג'ינג'ית המוכשרת שעבודותיה המהוקצעות מתנוססות כבר 30 שנה בעמודי התנ"ך של האופנה, החלה את עבודתה במגזין באותו יום כמו אנה ווינטור. מאז ידעו השתיים, השונות בתכלית בגישתן המקצועית, עליות מורדות ביחסיהן, אך בעיקר בזכות הפקות אדיטוריאליות בלתי נשכחות. בגרסה מעודכנת של ספר זה שיצא לאור לראשונה ב-2002 מוצגים כמה מהצילומים היפים שפורסמו בווג האמריקאי והבריטי וגם הסיפורים מאחוריהם מזווית פנים מערכתית. ההקדמות נכתבו על-ידי אנה ווינטור וקרל לגרפלד.

כריכה קשה, 90 דולר

Timeless Beauty: Over 100 Tips, Secrets, and Shortcuts to Looking Great

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Timeless Beauty: Over 100 Tips, Secrets, and Shortcuts to Looking Great מאת: כריסטי ברינקלי (אנגלית)

תופעת הטבע המכונה כריסטי בריקלי מסבירה פה איך לעזאזל היא עושה את זה. הטופמודל היפהפיה שחגגה לא מכבר יום הולדת 61 ונראית הרבה הרבה פחות, מסבירה איך לאכול נכון, להתאפר במקצוענות ולהתלבש באופן מחמיא. האם לשלושה שסבורה שהמראה שלה היום קשור לאורח חיים בריא, אופטימיות, בחירות מחושבות, רגליים על הקרקע, בטחון וחיוך תמידי, מעניקה טיפים בתחומי טיפוח וכושר והחיים בכלל. ואם היא נראית כמו שהיא נראית בתחילת העשור השביעי לחייה, כנראה שהיא עושה משהו נכון.

כריכה קשה, 20.26 דולר

Fashion: A History from the 18th to the 20th Century

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Fashion: A History from the 18th to the 20th Century מאת: מכון התלבושות של קיוטו (אנגלית)

אוצרי וחוקרי מכון התלבושות של קיוטו (KCI), שנוסד ב-1978 ומחזיק באוסף רחב היקף של ביגוד ואביזרים מהמאה ה-18 ועד ימינו, סוקרים את חשיבות הבנת בגדיהם של בני האדם מפרספקטיבות סוציולוגיות, היסטוריות ואמנותיות. כולל תמונות ביגוד המוצג על מניקינים בהתאמה מיוחדת.

כריכה קשה, 19.99 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully