וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים האלה מורחות קפה על הגוף וגם לכן כדאי

14.12.2015 / 10:18

המשקה הממריץ מצא את עצמו מחוץ לאיזור הנוחות לאחר ששלוש נשים מאוסטרליה החלו לרקוח ממנו מוצרי טיפוח שזכו להצלחה מסחררת

frank body

הוא מסרטן, הוא משמין, הוא טוב ללב, הוא רע לכבד, הוא בסכנת הכחדה, גורם לתמותה ומעודד ילודה: נדמה שעולם המחקר חלוק בדעותיו על סגולות הקפה, אולם מיליוני אנשים מתעלמים ממחקרים עגמומיים (יותר או פחות) וממשיכים לפתוח את הבוקר בספל של המשקה המעורר.

שלוש נשים מאוסטרליה החליטו להוציא את הפולים מאיזור הנוחות במטבח ולהעביר אותם למחוזות חדשים ומפתיעים: חדר האמבטיה. "הכל התחיל כשלבית הקפה של בן הזוג שלי הגיעו נשים מבוגרות שביקשו קפה", סיפרה ג'ס הנצי, שייסדה את המותג יחד עם ברי ג'ונסון ואריקה גרסטר. "כשהוא שאל למה הן צריכות את הקפה, הן סיפרו לו שהוא נהדר לעור".

מוצרי טיפוח שעשויים מקפה. דיילי מייל, צילום מסך
הפוך חזק רותח על בסיס מים בלי קצף בבקשה/צילום מסך, דיילי מייל

"קפה נהדר לעור משלוש סיבות: ראשית, הוא מלא בנוגדי חמצון שמחליקים ומבהירים את העור. שנית, רמת החומציות שבו זהה לזה של העור ולכן הוא לא מייבש אותו. לבסוף, הוא מגביר את זרימת הדם וזה עוזר להפחית פגמים בעור", סיפרה ברי ג'ונסון. הנשים החלו להוסיף חומרים שונים לקפה ולנסות את המוצר המוגמר על עצמן כדי לראות איזה הרכב מגיע לתוצאות הטובות ביותר.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

אחרי שערכו מחקר מקיף, גילו החברות שאין בשוק מוצרים שמבוססים על קפה - אבל הביקוש גדול במיוחד. הן החליטו לייסד את "פראנק בודי", מותג של מוצרי טיפוח המבוססים על קפה. "ראינו שאף אחד לא מייצר מוצרים כאלה, אז התחלנו לרקוח לבד. הרגשתי מטומטמת בהתחלה, לעמוד במקלחת כשאני מכוסה בקפה, אבל התוצאות היו מדהימות. אף מוצר בו השתמשתי לפני כן לא העניק לעורי תחושה כה נפלאה".

עוד באותו נושא

מחקר: שתי כוסות קפה ביום משפרות את הביצועים במיטה

לכתבה המלאה
מוצרי טיפוח שעשויים מקפה. דיילי מייל, צילום מסך
והנה עוד לקוחה מרוצה/צילום מסך, דיילי מייל

היזמיות הצעירות פתחו חנות מקוונת וחשבון אינסטגרם, אליו הן מעלות תמונות שלקוחות מרוצות שולחות אליהן. "כמה חודשים אחרי שהשקנו את החנות התחלנו לקבל תמונות ותגובות חיוביות מאוד מנשים שרכשו מוצרים. היו אנשים שהשתמשו במוצרים על הילדים שלהם כיוון שהם עשויים מחומרים טבעיים בלבד. אמהות הצליחו לטשטש סימני מתיחה בעזרת הקרמים והוכיחו את מה שידענו כבר מזמן: קפה טוב לעור שלכם!".

כעת הבנות מקוות לפתוח סניפים פיזיים של החנויות שלהן בנוסף למקוונת. מוצר הדגל שלהן, פילינג קפה מפנק, נמכר בכל 40 שניות. אם חשקה נפשכם בקפה, אבל כזה אותו צורכים במקלחת, אתם מוזמנים להיכנס לכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully