וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדי בר במראה משגע - דאבל קליק

20.12.2015 / 11:26

סנדי בר במראה משגע שמזכיר את סופיה לורן, נורת' ווסט הקטנה במעיל פרווה ויהלומים, טרנדים מטריפים בשיער ביניהם התסרוקת הלוהטת מ"מלחמת הכוכבים" החדש, וטיפ לחיים מאת ציפי רפאלי

צילום מסך

בווידיאו: מגזין Elle מדגים איך גם אתם תוכלו לעצב בבית תסרוקת ריי - הלהיט הבא בתחום השיער מבית "מלחמת הכוכבים"

מגזין האופנה בתמונת תזכורת לרגע שיער בלתי נשכח מהשנה החולפת - ריהאנה והגלגל החיצוני האדמדם שלה בגאלת המט בניו-יורק בחודש מאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מגזין הסטייל והעיצוב של הניו-יורק טיימס בתמונת תסרוקת צמה אסופה - טרנד לוהט - מתוך כתבה העוסקת בטיפים לתסרוקות טרנדיות לקראת חגיגות השנה החדשה.

וכך נראית הווריאציה של הדוגמנית העסוקה ומלכת היופי לשעבר שביט ויזל.

הבינלאומית הלוהטת גל גדות, גם היא בעצם מלכת יופי לשעבר להזכירכם, משתפת תמונת באנר חדשה של וונדר וומן שלה שיוצא במרץ שנה הבאה.

סוכנות הדוגמנות של אלינור שחר מקבלת את המיוצגת החדשה סנדי בר בתמונת שחור-לבן נהדרת שמזכירה לנו כוכבת עבר בקולנוע האיטלקי. אחת, סופיה לורן. הצוות המוכשר שעמל על המראה כולל את ז'אן כהן, נטשה דנונה וסיימון אלמלם.

קורין גדעון, המנחה החדשה והחיננית של "האח הגדול", בשמלת הקטיפה חובקת הגוף מקולקציית החרקים של הסטייליסט-מעצב גדי אלימלך.

אלון ליבנה, לעומת זאת, הלביש "רק" את המתמודדת שי מיקה יפרח. בשמלת הפנינים הלבנה, הבלונדינית המצודדת נראתה כמו מובי סטאר של ממש.

חנות הכל-בו הלונדונית-יוקרתית מספרת לנו שלפעמים הסדרנים בירוק מטילים צל של "צד אפל" נוסח מלחמת הכוכבים.

מגזין ספורטס אילוסטרייטד בתמונת ארכיון tbt# של קייט אפטון מגיליון בגדי הים של 2014.

הילדה-דוגמנית תילן בלונדן, שהיא בעצם כבר לא ממש ילדה, בתמונת שחור-לבן יפהפייה המתעדת רגע קרבה מיוחד עם אמה.

אז פעם היו שני הבייגלעך של פרינסס ליאה, אבל היום זה השלושה האחוריים של ריי. הדמות שמגלמת השחקנית הבריטית דייזי רידלי ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" צוברת פופולריות לא רק בגלל משחק מצוין, אלא גם בזכות עיצוב שיער מקורי. מגזין האופנה Elle בווידאו קצר המדגים איך גם אתם תוכלו לעצב בבית תסרוקת ריי.

האם הגדולה של שבט קרדשיאן, יותר נכון הסבתא הגאה, עושה ריגרם לבתה קים בתמונה משגעת של הנכדה של נורת' ווסט. כנראה שבאצולה הארמנית אף פעם לא מוקדם מדי לפרווה ויהלומים.

עץ חג המולד העשוי מטריות כסופות שעיצב כריסטופר ביילי מבית אופנת העל הבריטי ברברי למלון היוקרה הוותיק קלרידג'ס בלונדון.

לציפי רפאלי יש מוטו בשבילכם: "גם אם אין לכם כרגע בחיים מישהו לחלוק איתו את יופיה של השקיעה, אל תאבדו אופטימיות. כי אחרי כל שקיעה מגיעה תמיד זריחה". אוקיי מאמא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully