וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לי לצעוק אני פרחה, ולהנות מזה

תמר מרקוביץ'

16.12.2015 / 14:43

למרות ניסיונות למצב את ג'וסי קוטור כבוגר יותר, קולקציית החגים של המותג האמריקאי נוצצת משהו, צעקנית משהו, מתקתקה וחיה את תרבות הפופ במיטבה. יותר "Elle" ופחות "ווג". זה לא רע או טוב, זה עניין של סגנון. בתפריט: לורקס, קריסטלים, נוצות ותחרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'וסי קוטור עדיין ג'וסי. קולקציית החגים 2015/מערכת וואלה!, צילום מסך
מאז ימי פריס הילטון עברו הרבה מים בגבעות הסיליקון, וג'וסי של 2015 מבקש לשוות לעצמו ארשת קלאסית יותר

קולקציית החגים של המותג האמריקאי ג'וסי קוטור מקבלת בסבר פנים חמות בסגנון חג מולד קליפורני את המבקרים בסניפי רשת הפרימיום פקטורי 54. מהו חג מולד בסגנון קליפורני? נוצץ משהו, צעקני משהו, מתקתק וחי את תרבות הפופ במיטבה. יותר "Elle" מ"ווג". זה לא רע או טוב, זה עניין של סגנון.

בגיל 20 לג'וסי כבר לא בא לצעוק "אני פרחה". המותג שהושק בשנת 1995 עם חליפות טרנינג מבדים דמויי קטיפה וקפוצ'ונים ממולאים בפרווה סינתטית, עלה לגדולות בעיקר בזכות אחת, פריס הילטון שמה, שאף היא היתה אז בשיא תהילתה - מככבת במדורי הרכילות ומדורי משטרת האופנה בצד הרע של המפה, כמעט באותה התדירות.

מאז עברו הרבה מים בגבעות הסיליקון, וג'וסי של 2015 מבקשת לשוות לעצמה ארשת קלאסית יותר. בקולקציה רחבה למדי, הכוללת מגוון שמלות קוקטייל, קרדיגנים, ז'קטים מעור ובלייזרים, מעילי פרווה צבעוניים, מעילי צמר פסטליים מתקתקים וקו של פריטי ג'ינס – כולם עם דגש על לורקס, רקמת פנינים וקריסטלים, נוצות ותחרה.

קולקציית הקפסולה מציגה גם גרסה ממותגת ונוצצת במיוחד של חליפות האימונית מקטיפה, מסימני ההיכר של המותג, וקו של תיקים עם שרשראות ועיטורים מוזהבים נוספים. מצד שני גם דגם צמרירי ומפנק במיוחד של חליפת הטרנינג האיקונית יכולה היתה למצוא את עצמה בארונן של לא מעט נשים שהיו נחרדות מהמחשבה על חליפת אימונית של ג'וסי קוטור ברשותן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לזכות הקולקציה יאמר - הבדים משובחים, התפירה קפדנית והגזרות מחמיאות ברובן/מערכת וואלה!, צילום מסך
הקולקציה לא מגובשת מספיק. לא רק ברמת ההשראות המפוזרות, אלא גם חוסר מיקוד בשרטוט דמות הלקוחה הנוכחית

מעט קשה לסקר את הקולקציה כקולקציה. למרות לא מעט פריטים מעוררי חשק, בתור אוסף לחגים, בתור מיני קולקציה או אפילו קולקציה שלמה היא רחבה מדי, לא מגובשת מספיק. לא רק ברמת ההשראות המפוזרות, אלא גם חוסר מיקוד בשרטוט דמות הלקוחה הנוכחית של ג'וסי. הקולקציה קצת דומה לקונפקציה במובן זה שכל אחת תוכל למצוא שם משהו. אם זה טוב או רע - זה כבר תלוי בעיני המתבונן. ברמה המסחרית זה כנראה נהדר, ולזכות הקולקציה יאמר - הבדים משובחים, התפירה קפדנית והגזרות מחמיאות ברובן. מעילי הצמר נפלאים והסגנון הקלאסי שלהם הולם כל אישה, בכל גיל, בחוף המערבי או המזרחי. מצד שני, למרות צבעוניות הפסטל הנעימה שלהם הם אינם ייחודיים. כנ"ל לגבי ז'קט העור המוצלח או הבלייזר בעל הרכיסה הכפולה.

לצד הפריטים הקלאסיים הללו כמעט תמוה למצוא קרדיגנים מקושטים באבנים, ג'ינסים חרוזי פנינים ואת טרנינג הקטיפה האיקוני. הסבירו לנו בפקטורי כי ג'וסי מרעננים את תפיסת הלקוחה ורמזו כי בכוונתם לפנות לפלח שוק בוגר יותר ובעל שפה סולידית יותר. כרגע נראה שאיש מקברניטי המותג לא העז לקחת החלטה שלמה ואנו עדים לשלב ביניים בדרך להגדרה מחדש.

בשורה התחתונה, בהחלט היינו שמחים לקבל לחגים הדמיוניים לא מעט פריטים מהקולקציה, בעיקר כמה מהתיקים הנפלאים בצבעוניות פסטלית ובמבנה ריבועי. היינו שמחים גם לקבל גם קצת יותר מג'וסי של פעם, כשעוד היה ג'וסי, והעדיף לככב עם אמו הרוחנית ברשימות השיק מאשר לנסות להתחבב על כולם.

טווח מחירים:
ביגוד: 995-2,590 שקלים
אביזרים: 490-1,490 שקלים

להשיג ברשת פקטורי 54

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully