וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהיי יפה ותרוצי: אדידס הכריזה על שנת האישה בספורט

17.12.2015 / 9:39

החלה ההיערכות לשנת 2016 שתוקדש לקידום וחיזוק תחום הריצה בקרב נשים. יריית הפתיחה: נעלי ה-ULTRA BOOST המהפכניות חזרו בגרסה משודרגת עיצובית וטכנולוגית

אדידס - כדור פורח. סולאל פקיאל, ספק 500
רוח גבית לנשים/ספק 500, סולאל פקיאל

הן חורשות את מסלולי הריצה מדי בוקר ואף מקצה תחרותי לא שלם בלעדיהן, ובכל זאת, בשנה הקרובה יזכה המין הנשי לרוח גבית מיצרנית הביגוד וההנעלה המובילה בעולם: נעלי ה-ULTRA BOOST שחוללו מהפכה בתחום הריצה בתחילת שנת 2015 חוזרות בגרסה צבעונית יותר, נועזת ומשודרגת טכנולוגית. כזכור, סוליית הנעל עשויה מ-100% קפסולות בוסט, אותן קפסולות קסם ששינו את פני עולם הריצה לפני שלוש שנים וממשיכות להוכיח את עליונותן בקטגוריית הריצה. ה-ULTRA BOOST, בהיותה המלכה של כל הבוסטים ונעלי הדגל של החברה.

באדידס החליטו להשקיע את מירב המשאבים התקשורתיים השנה בפנייה ישירה ללקוחותיה מהמין החזק: החל בפרויקט קבוצות ריצה לנשים בשיתוף אתר הנשים סלונה לקראת מרתון סמסונג ת"א, דרך מתחם ייעודי לריצה בפלטפורמת וואלה! RUN ועד עבודה פרטנית עם מובילות דעת קהל הלוקחות חלק בקמפיינים הנשיים ברשתות.

הצלחתה האדירה של הנעל משתקפת גם בהכרה לה היא זוכה מקיר לקיר, במקומות החשובים ביותר בעולם הריצה. בחוות הדעת על הנעל במגזין הריצה הנחשב runners world הבוחן נעלי ריצה מקצועיות בעולם נכתב:
"the Ultra Boost's bounce-back quality is still higher than any other shoe we've measured, with this level of softness - "החזר האנרגיה של ULTRA BOOST גבוה מזה של כל נעל שניסינו אחרת ברמת הרכות שלה שנבחנה על ידינו". גם ב- editor's choice של המגזין runners world (uk) , הורעפו על הנעל סופרלטיבים ונקשרו לה תארים כמו "This is an ideal choice for your next marathon"- הבחירה האידאלית למרתון הבא ו-
" shoe that oozes class in almost every area" – "נעל קלאסית כמעט בכל מובן".

אדידס כדור פורח. סולאל פקיאל, ספק 500
100% קפסולות אנרגיה של BOOST/ספק 500, סולאל פקיאל

סוליה המתאימה עצמה לרצים

למראה הנעל וביצועיה יוצאי הדופן אחראיות לא מעט הבדיקות שערכו לה באדידס, באמצעות מערכת ARAMIS, אשר משמשת גופים מקצועיים דוגמת נאס"א, בואינג ו-BMW לצורך ביצוע מבחני ריסוק, ניתוח תנודות ומבחני עמידות. כל אלו הובילו ליצירת נעל מובילה: 100% קפסולות אנרגיה של BOOST בסוליה וביטול סוליית ה-EVA הפנימית המסורתית, על מנת לספק יותר מגע ישיר, אשר מביא לידי ביטוי מיטבי את יכולותיה.

סוליית Stretch Web החיצונית פותחה במיוחד עבורה והיא מתאימה את עצמה ונמתחת בהתאם לתנועת רגלו של הרץ. העיצוב האלסטי המחורר רותם את האנרגיה של BOOST וממקסם אותה. רגלו של אדם רץ מתרחבת בממוצע ב-10 מ"מ במהלך הריצה. בעזרת טכנולוגיית Primeknit המשודרגת של אדידס, מספקת הנעל תמיכה לאזורים בכף הרגל בהם לא מתרחשת אותה התרחבות ומתיחה אדפטיבית רק היכן שדרוש.

נעל ה-Ultra BOOST כוללת מבנה עקב חדשני, המשחרר את התנועה הטבעית של גיד אכילס, דופן העקב החיצונית מכווננת בקפידה, מערסלת את הרגל ומתאימה עצמה להתארכות הגבוהה של הגיד. רפידת גרב קלה במיוחד משתלבת עם צורתה הטבעית של כף הרגל ומספקת התאמה ותחושת התאמה אישית. Ultra BOOST מציגה גם מערכת Torsion חדשה בעלת צפיפות כפולה המוטמעת בבסיס הנעל. תכונה זו מאפשרת תנועה עצמאית יותר בין העקב לבין קידמת כף הרגל ובכך מספקת יציבות מעולה וריצה חלקה ומבוקרת יותר.
מידות: נשים: 36-41 - גברים: 40-50 - מחיר: 849.9 שקלים - להשיג ברשת חנויות אדידס ובחנויות הנבחרות

וואלה! NEWS בשיתוף אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully