וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם קובעים: מהו הצילום המנצח של קייט מוס בכל הזמנים?

9.1.2015 / 10:17

הרבה מים זוהרים עברו בנהר של הדוגמנית האיקונית ב-25 שנות הקריירה שלה. לאחרונה היא התבקשה לבחור את הצילומים הכי אהובים עליה. הכנו מקבץ של הפייבוריטים שלה פלוס הפייבוריטים שלנו, בשביל שאתם תחליטו מהו הצילום הכי מוצלח. הצביעו והשפיעו, זה הולך להיות קשה

אתר רשמי

בווידיאו: מוס בשיחה אינטימית עם צלם האופנה המוערך ניק נייט

הרבה מים זוהרים עברו בנהר האופנתי של קייט מוס מאז הקמפיין בכיכובה לקלווין קליין ב-1993, שהפך כמובן לאיקוני. הדוגמנית הבריטית טיפסה במהרה בסולם הקריירה והפכה לאחת הדוגמניות הבולטות בכל הזמנים, עם יופי שאין עליו עוררין, חוש סטייל מהפנט ופוטוגניות מנצחת.

מגזין ווג האמריקאי, התנ"ך של האופנה, צילם הפקת אופנה יפהפיה לגיליון ינואר 2016 בכיכובן של האחיות הקטנות של הדוגמניות המצליחות בימינו, ביניהן לוטי מוס, אחותה בת ה-18 של קייט. בזמן שכולם ממהרים להציג את היבול הבא של תעשיית האופנה העולמית, אנחנו החלטנו להתמקד בעמוד התווך האהוב עלינו.

לאחרונה התבקשה הסופרמודל בת ה-41 לבחור את הצילומים האהובים עליה ב-25 שנות הקריירה התוססת שלה, אותם צילמו שמות גדולים כמו אנני לייבוביץ', מריו טסטינו, מריו סורנטי, יורגן טלר ועוד. הכנו מקבץ של הפייבוריטים של מוס פלוס כמה פייבוריטים שלנו. מהו הצילום המנצח? הצביעו והשפיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully