וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפוח 2016: תחזית טרנדים

וואלה!NEWS בשיתוף סופר פארם

24.12.2015 / 9:53

עולם היופי דינמי ומפתיע. בשנה החדשה נתוודע כולנו לטרנדים חדשים וטרנדים שהיו פעם חלק מחיינו ועכשיו חוזרים עם טוויסטים ושינויים עדכניים, שהופכים הכל להרבה יותר מרגש. התייעצנו עם הרצליה אשכנזי, מנהלת תחום קוסמטיקה בסופר-פארם, וגיבשנו רשימה של עשרת הגדולים

יותר בישום של בתי אופנת על

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש מבית האופנה האחראי על שמלת הכלה של בר רפאלי. בושם קלואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2016 תתקלו בהרבה ניחוחות חדשים מבית היוצר של בתי אופנת על כמו נרסיסו רודריגז, איסימיאקי וקלואה. האחרון, כזכור, הוא בית האופנה האחראי לשמלת הכלה המשגעת של בר רפאלי. מדובר בבשמים שמחשבה רבה נלוותה לתהליך ייצורם המוקפד והממושך. אין מדובר בבשמי סלבס מסונתזים נוסח אלו של כריסטינה-בריטני-גאגא, אלא בבשמי פרימיום שזכו לשבחים בעולם.

ליין צעירות מבתי טיפוח יוקרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהשנה הבאה גם ליין צעיר. מראה חורף 16 של שיסיידו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגיל 20 כבר יודעים להעריך טיפוח איכות ואת יתרונותיו, אך לא תמיד מוצאים תכשירים טובים בעלויות נוחות. בשנה הבאה, תשמחו לדעת, ההיצע יתרחב משמעותית. חברות טיפוח יוקרה כמו שיסיידו, קלרינס וגרלן יציעו סדרות טיפוח לעור צעיר, וליתר דיוק לגילאי 15-25 במחירים נוחים יותר. אז לידיעתכן תיכוניסטיות, חיילות וסטודנטיות יקרות, בשנה הבאה תתחילו להתמרח כמו גדולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

רימל לונדון חוזר לארץ לאחר הפסקה

קייט מוס בהשקת השפתון האישי בשיתוף עם חברת רימל לונדון, מלון קלרידג'ס, לונדון, 15 ספטמבר 2011. GettyImages
עיצבה שפתון אישי בשיתוף עם רימל לונדון. קייט מוס/GettyImages

מותג רימל צפוי לחזור לארץ לאחר הפסקה. רימל לונדון הוא מותג איפור בריטי שנוסד ב- 1834 ברחוב ריג'נט בבירה הבריטית וזכה להצלחה מיידית. הוא נודע במיוחד בזכות פריט חדשני – המסקרה (מה שהפך את השם רימל לשם גנרי למוצר), כמו גם בזכות קמפיינים חובקי עולם בכיכובה של קייט מוס שגם השיקה יחד עם החברה שפתון אישי בעיצובה. היום רימל הוא ממותגי האיפור הפופולריים בעולם. מוטו החברה: "Get the London Look".. אתם בעניין?

גם מקס פקטור בדרך לעלייה מחודשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה איפור "הצד האפל" של מקס פקטור בהשראת מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקס פקטור בדרך לעלייה מחודשת. חברת הקוסמטיקה האמריקאית אשר נוסדה בתחילת המאה הקודמת ונושאת את שם מייסדה (אמריקאי ממוצא יהודי-פולני ששמו המקורי היה מקסמילאן פקטורוביץ), עסקה בתחילת דרכה באיפור קולנוע. היום מוצרי האיפור של החברה הפונים לנשים בכל גיל משווקים בהצלחה בכל העולם בעלויות נגישות. לאחרונה הושקה סדרת איפור חדשה בהשראת הסרט המסתמן כלהיט: "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". המאפרת הידועה פט מקגראת' המשמשת כמנהלת קריאטיבית במקס פקטור עיצבה שני מראות ברוח הסרט – מראה "אור" ומראה "אפל".

גבות כמו של הכוכבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נא לא לשכוח את הגבות. עיפרון עיצוב גבות של קלרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנה החדשה הגבות יזכו לתשומת לב רבה בזכות מוצרים רבים מיוחדים בשבילן כמו עפרונות וצלליות מיוחדות. המגמה שהחלה בשנה החולפת, תתעצם, בין היתר גם בזכות שת"פים מסקרנים כמו זה של מותג הטיפוח הצרפתי לנקום ורשת מכוני האסטתיקה והיופי "יוסף גבות".

ריסים בכל מיני גוונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בחום, כחול רויאל, סגול וכחול אלקטרי. מסקרה גרנדיוז של לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הריסים לא יוזנחו. כמו הגבות גם הם יזכו לטיפול מיוחד בדמות מסקרות צבעוניות. הסגנון הנוטה להיתפס כאדג'י עד מוזר, ייראה רבות ולא רק במסיבות וקלאבים. ריסים בגוונים עזים יאירו את עיני השקד הכה נפוצות פה. מסקרה גרנדיוז של לנקום מגיעה כבר עכשיו בגווני בחום, כחול רויאל, סגול וכחול אלקטרי.

קונטורינג מוצק מתמיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערכת קונטורינג לפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיסול הפנים, סגנון הידוע יותר כקונטורינג, הולך ומתחזק. ב-2016 צפוי מבול של קונסילרים, ברונזרים ומברשות ייעודיות. באופן מעניין- קטגוריית הסמקים בירידה. המראה סמוק הלחיים פשוט אינו חזק כרגע. תווי פנים מפוסלות – כן. בסדרת ניו דיימנשן של אסתי לאודר ערכות ייעודיות המובילות לתוצאות מצוינות.

דריי שמפו על כל מדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר על הפן רענן. דריי שמפו טוני וגאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דריי שמפו, התרסיס שלפעמים נדמה שנשלח מן השמיים ישירות לשורשי השיער השמנוניים שלכם, יימצא מקום של כבוד במדפי הטיפוח של כולנו. יוצאים לסופ"ש, לנסיעת עבודה, לשבוע שטח? הפן לא ייחרב. התיזו (ממרחק של 30 סנטימטרים), סרקו קצת, עסו עם האצבעות, והנה מראה סלון שאיש לא יינחש שהוא כבר בן כמה ימים. דריי שמפו של טוני וגאי עשוי להיות הדבר הכי חשוב שארזתם בתיק הרחצה בשנה הבאה.

מכשירי יישור והחלקה חדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המצאה של מהנדס היי טק. מברשת דפני קרמית/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלומות השיער החלק שלכם יוגשמו ובלי שום כימיקלים או חורים בכיסים. אל מברשת דפני יצטרפו מכשירים נוספים ליישור והחלקת שיער. דפני למי שלא מעודכן, היא מברשת קרמית בעלת פיני פלסטיק גמישים וידית אחיזה ארגונומית המחליקה את השיער במספר הברשות רגילות. היא קרויה על שם בתו של הממציא, מהנדס הייטק שעבד על פיתוחה מספר שנים.

טיפוח ביתי בתאוצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריך סלון. סוניק סקין קלינסר של לייף - LIFE/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטיפוח הביתי - חלופי יצבור תאוצה. אחרי הכל, DIY חסכוני תמיד רצוי, כולל בתחום הטיפוח ובפרט טיפוח עור הפנים.
במסגרת התפתחות תחום המכשור הקוסמטי הביתי, מכשיר "סוניק סקין קלינסר" של לייף מבית הסופר-פארם מאפשר ניקוי יסודי ומעמיק של עור הפנים באמצעות שיטה ייחודית המבוססת על תנודות בתדירות גבוהה המרטיטות את העור, מזרימות את הדם ומציפות אל פני השטח את הלכלוך והשומן המצטברים בנקבוביות העור. כולל שתי דרגות ניקוי לבחירה: 1. ניקוי יומיומי עדין, ניקוי והסרת שרידי שומן ואיפור. 2. ניקוי עמוק של נקבוביות העור בעזרת תנודות חזקות המסייעות בפתיחת הנקבוביות ומותירות את העור נקי. לא חייבים טיפול סלון ביוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully