וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ על הפדיחה בטקס מיס יוניברס: "אצלי זה לא היה קורה"

22.12.2015 / 13:33

אחרי הפיאסקו המביך שכל העולם מדבר עליו, המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית בארה"ב מתערב ומציע פשרה: הן מיס קולומביה (הסגנית שהוכתרה בטעות והיתה מיס יוניברס לשתי דקות) והן מיס הפיליפינים (הזוכה האמיתית) צריכות לקבל את התואר הנכסף

פדיחה בשידור חי בתחרות מיס יוניברס 2015/סיפור בדקה

בווידיאו: כל מה שאתם צריכים לדעת על הפדיחה המביכה בתחרות מיס יוניברס

הרשת לא נרגעת. לאחר באזז אינטנסיבי על פיאסקו הכתרת המועמדת הלא נכונה למיס יוניברס, גם דונלד טראמפ מתערב. המיליונר האמריקאי העסוק בימים אלו במירוץ מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, מצא זמן להגיב. וכדרכו, הוא לא בדיוק היה מעודן או צנוע. "אני עצוב מאוד בגלל מה שקרה אמש בתחרות מיס יוניברס. מכרתי את חלקי בזיכיון השידור של הטקס לפני שישה חודשים במחיר שיא. זה לא היה קורה". והוא כמובן התכוון שאצלו זה לא היה קורה. מה גורם לו להיות כל-כך בטוח? לא ברור.

לטראמפ כידוע יש קשרי עבר עסקיים עם ארגון מיס יוניברס. משנת 2002 ועד השנה, הארגון היה בבעלותו ובבעלו רשת השידור NBC. בעקבות דברים שנויים במחלוקת שאמר טראמפ על הגירה בלתי חוקית ממקסיקו, רשת NBC ביטלה את כל קשריה עם טראמפ. בספטמבר האחרון הוא קנה את חלקה של הרשת והפך להיות בעלים בלעדי. אך שלושה ימים אחר-כך הוא מכר את הארגון כולו לסוכנות הכשרונות והדוגמנית WME/IMG.

המועמד הצבעוני גם הציג פשרה מקורית העשויה לשמח את כל המעורבים. בראיון לתכנית Today ברשת NBC, הוא אמר כי לדעתו, לאור האירוע המביך, הן מיס קולומביה (הסגנית שהוכתרה בטעות והיתה מיס יוניברס לשתי דקות) והן מיס הפיליפינים (הזוכה האמיתית) צריכות לקבל את התואר הנכסף. וליתר דיוק את התואר, "זוכה משותפת". באופן יוצא דופן, הוא גם הביע הבנה לטעות של המנחה, הקומיקאי ואיש הטלוויזיה סטיב הארווי. "זאת היתה טעות נוראית, אבל דברים קורים. זאת טלוויזיה בשידור חי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיס פיליפינים מתקשה לעכל את ההלם של המהפך/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, אתמול דיווחנו כאן על פדיחת העל שנרשמה בשידור חי בתחרות מיס יוניברס לשנת 2015, כשבתום האירוע המותח והמייגע הכריז המנחה על הזוכה הלא נכונה בתואר הנכסף. מול עיניהם של עשרות מיליוני צופים נאלצה מיס קולומביה להסיר את כתר היהלומים – ששוויו מוערך ב-30,000 דולרים - ולהעבירו לראשה היפה של מיס פיליפינים.

תוך דקות ספורות הועלה לרשת סרטון הווידיאו המציג את הסצנה המביכה, וכבש במהרה את הרשתות החברתיות. תחת ההאשטאג #MissUniverse2015 הפכה הפדיחה לנושא מס' 1 ברשימת הדיונים הכי מדוברים ברשת טוויטר חובבת אכילות הראשים. האם המנחה סטיב הארווי באמת התבלבל? או שאולי זה פשוט ניסיון מוצלח במיוחד לעורר באזז בתחרות היופי המשמימה? תאוריות הקונספירציה החלו לחגוג ובצדק.

ואז הגיעה ההוכחה: הרשתות התמלאו בצילום של כרטיסיית הטלוויזיה בה לכאורה אחז המנחה, שמציגה זכייה ברורה של מיס פיליפינים בתואר מיס יוניברס הנכסף, כלומר הזוכה האמיתית בתחרות (ולא מיס קולומביה כפי שהציג המנחה שתי דקות לפני שהתנצל על הטעות החמורה). תאוריות נוספות לגבי הרייטינג המדשדש של הטקס בעשור האחרון לעומת עשורים קודמים, לצד המעבר לרשת פוקס מרשת NBC והטיימינג של השידור שנופל על חמישה ימים לפני כריסמס - הובילו את קברניטי השידור לביים סצנה שוברת רשתות.

טראמפ בטוויטר

כרטיסיית הטלוויזיה של מנחה מיס יוניברס 2015. טוויטר, צילום מסך
כרטיסיית הטלוויזיה של המנחה סטיב הארווי המוכיחה לכאורה שמדובר בסצינה מבוימת/צילום מסך, טוויטר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני: מיס קולומביה בשתי דקות התהילה שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי: מיס קולומביה מטייחת את דמעות האכזבה ואומרת שהכל קורה לטובה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנחה סטיב הארווי ברגע השיא של הקריירה שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תם הטקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully