וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה מוכשרת, המון פוטנציאל

25.12.2015 / 9:12

בשקט בשקט, בלי להתחכך בסלבס, להתלכלך בתכניות ריאליטי או לדהור באינסטגרם כמו הקולגות שלה, נבחרה השבוע אנה איוורס בת ה-22, הייצוא החם ביותר מגרמניה מאז קלאודיה שיפר, לדוגמנית השנה. הכירו את בריז'יט בארדו של העשור הנוכחי

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: משאנל ועד ורסצ'ה - רגעי מסלול יפים של אנה איוורס

השנה החולפת הייתה שנה מאוד מוצלחת לג'יגי חדיד וקנדל ג'נר. שתי הסופרמולדס התוססות, שהן גם החברות הכי טובות, השכילו לכבוש כל חלקה טובה בעולם האופנה ואף לזלוג מחוצה לו כאושיות אינסטגרם וספקיות תוכן שצלמי הפפראצי אוהבים לתעד והאתרים אוהבים לסקר באובססיביות. כל פיפס קטן של אחת מהן, בטח ובטח של שתיהן יחד, הפך מהר לויראלי, וכל תמונה נהייתה למסחטת לייקים. המותגים הגדולים ומעצבי העל ידעו לנצל זאת היטב ודאגו ללהק אותן לקמפיינים, לתצוגות ולשערים, ולדהור על גלי הבאזז.

אבל באופן מפתיע, דוגמנית השנה שנבחרה בקפידה על ידי 250 בכירים ומובילי דעה בתעשיית האופנה העולמית היא דווקא אנה איוורס. זוהי החלטה שמוכיחה שלפעמים אין צורך בשם נוצץ או בתכנית ריאליטי כדי לזכות בהערכה. סקירה של הרזומה המרשים של הדוגמנית בת ה-22 ומעבר ויזואלי מזיל ריר - מנמקים היטב את הבחירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו קלישאות הסינדרלה של הדוגמניות הגדולות, גם היא התגלגלה לעסק הזה במקרה. איוורס בהפקה למגזין הארפר'ס בזאר/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אני בלונדינית יפה עם ציצים. בגרמניה יש הרבה בלונדיניות יפות עם ציצים"

איוורס נולדה בפרייבורג, עיר המוקפת בהרי היער השחור בדרום-מערב גרמניה, הנחשבת לעיר עם האקלים החם ביותר במדינה. היא התחילה לדגמן בגיל 16 בקולומביה, שם שהתה במסגרת תכנית לחילופי משלחות של תלמידים. היא התגלגלה לסוכנות דוגמנות מקומית דרך חברה מהכיתה שדיגמנה גם היא.

צעד משמעותי ראשון בקריירה שלה כדוגמנית היה בגיל 19 כשמעצב-העל אלכסנדר וונג נתקל בתמונה שלה בבלוג אופנה והעביר אותה למלהקת הנודעת אניטה ביטון. "כשפגשתי לראשונה את אנה היא הייתה מאוד ביישנית", סיפר וונג למגזין הארפר'ס בזאר באפריל השנה, "אבל משהו במראה שלה, כמו גם בביטחון ובתחושת הנוחות שהיא משדרת עם המיניות שלה מאוד משכו אותי". את איוורס אגב הציטוט הזה לא הרשים במיוחד: "אני בלונדינית יפה עם ציצים. בגרמניה יש הרבה בלונדיניות יפות עם ציצים". הצעידה הראשונה שלה על המסלול היתה בתצוגה של בלנסיאגה לסתיו 2013. מאז היא כבר הספיקה להפוך למוזה של המעצב הניו-יורקי הצעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סרטון אווירה מהפנט עבור ווג גרמניה שצילם פיטר לינדברג

"כשאני נקייה מאיפור יש לי מראה יותר אנדרוגיני, רחוק מהנשיות השופעת אותה מייצגת בארדו"

אך עם כל הכבוד לשיתוף הפעולה המוצלח עם וונג, איוורס התפרסמה בזכות דמיון מדהים לבריז'יט בארדו, במראה של טוויסט עדכני נוטף סקסאפיל. אי אפשר באמת להתעלות על המקור, אך מבין ההשוואות האחרות שצצו לאחרונה - הדוגמניות לארה סטון וג'ורג'יה מיי ג'אגר המטריפות את החושים - איוורס מובילה, לפחות במדד האיזכורים.

"אני נראית כמו בריז'יט בארדו כשאני מאופרת בכבדות ומצטלמת באווירה סקסית", סיפרה איוורס להארפר'ס בזאר. "כשאני נקייה מאיפור יש לי מראה יותר אנדרוגיני, רחוק מהנשיות השופעת אותה מייצגת בארדו". יש כאלה הרואים גם דמיון ליופיה של סופיה מצ'טנר בת ה-14, "סופי מחולון" בשבילכם, המוזה הטרייה של המנהל האמנותי הפורש של דיור, רף סימונס. בין אם בשל אותו דמיון לכוכבת העבר הצרפתיה ובין אם לא, איוורס נחשבת היום לייצוא החם ביותר מגרמניה מאז קלאודיה שיפר.

באותו רזומה מרשים שהזכרנו מככבים למעלה ממאה פרסומות, הפקות אופנה וקטלוגים, ביניהם קמפיינים בינלאומיים ל-H&M, מארק ג'ייקובס, מוסקינו, אלכסנדר וונג, מנגו והוגו בוס, וסדרת שערים מוצלחת במיוחד הכוללת הפקות אופנה לווג הגרמני, הצרפתי והבריטי, כמו גם למגזיני האופנה והתרבות הנחשקים I-D, W והארפר'ס בזאר. הנה האוצרות האופנתיים מתיק העבודות הבלתי נגמר של איוורס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלכסנדר וונג: "משהו בביטחון ובתחושת הנוחות שהיא משדרת עם המיניות שלה מאוד משכו אותי"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני נראית כמו בריז'יט בארדו כשאני מאופרת בכבדות ומצטלמת באווירה סקסית"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחירה שנערכה בקרב 250 בכירים ומובילי דעה בתעשייה העולמית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אנה איוורס על שער מגזין Garage, סתיו/חורף 2015. Phil Poynter, סריקה
מראה נועז על שער חורף 2015 של מגזין Garage/סריקה, Phil Poynter
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עירום אמנותי שחור-לבן של הצלם הנחשב פטריק דמרשלייה, מתוך מגזין ווג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully