וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יוצאות מהקווים: המדריך השלם למניקור חורפי

לא רק המלתחה עוברת למוד חורפי - גם הציפורניים. העונה ישלטו בעיקר הצבע הכחול על כל גווניו ולצדו גוונים אפורים, ירוקים, בורדו ויין. וכשמורחים לק כהה, נתקלים בלא מעט בעיות. הנה טיפים שימושיים שייקלו על המלאכה

שבוע האופנה ניו יורק, ג'ינסון קארן ווקר סתיו 2015. אנה וובר, GettyImages
שבוע האופנה בניו יורק, ג'ינסון קארן ווקר לחורף 2016/GettyImages, אנה וובר

כשהטמפרטורות בחוץ צונחות והרוח מתקררת, לא רק המלתחה עוברת למוד חורפי, אלא גם הציפורניים. ידוע שבחודשי החורף הקרים צבעי הקיץ הבהירים מפנים את מקומם לגווני לק כהים יותר. גם בשבועות האופנה בניו יורק, מילאנו, לונדון ופריז הוצגו מראות חורף קודרים וגותיים על גבי המסלולים - לא רק בביגוד ובאקססוריז, אלא גם בגזרת האיפור והלק.

העונה בעיקר נצבע הצבע הכחול על כל גווניו ולצדו גם גוונים אפורים, ירוקים, גווני בורדו ויין בגימורים מבריקים, מטאליים או בגימור מאט. מי שמתחברת לצבעים הכהים של החורף ועושה את המניקור לבד ללא עזרת מניקוריסטית צמודה, בוודאי יודעת שכשכמורחים לק כהה נתקלים בלא מעט בעיות, החל משלב המריחה ועד לשלב ההסרה ולכן כדאי להיעזר בכמה טיפים שימושיים שיקלו על המלאכה וייתנו תוצאה טובה.

לק של OPI, Center of the You-niverse, 65 שקלים. יח"צ חו"ל,
Center of the You-niverse, לק של OPI, מחיר: 65 שקלים ברשת אפריל ובמכונים/יח"צ חו"ל

1. לפני שמתחילים במריחת שכבות הלק, כדאי למרוח שכבת וזלין מסביב לכל ציפורן. בצורה הזאת, לק שנמרח בטעות מחוץ לציפורן ועל גבי העור, יירד בקלות. חשוב לשים לב ולהסיר עם מסיר לק שכבות וזלין שבטעות נמרחו על הציפורן היות ולק שיימרח על גבי ציפורן משוכה בווזלין, לא יחזיק מעמד לאורך זמן.

2. לקים כהים מכתימים את הציפורניים, ולכן כשמכינים את הציפורן למריחה חשוב למרוח שכבת בסיס שקופה שתגן על הציפורניים ותיצור הפרדה בין הציפורן ללק עצמו.

3. לקים כהים מכילים יותר פגמנט צבע מלק בהיר ולכן לוקח להם זמן ממושך להתייבש. הפתרון הוא למרוח שכבות לק דקות ככל האפשר ולהמתין לייבוש לפני שמורחים שכבת לק שניה. בחלק מהלקים הפגמנט יהיה כל כך כהה ואחיד, כך שניתן יהיה להסתפק אפילו בשכבת לק אחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מניקור. ShutterStock
לפני שמורחים את הלק כדאי למרוח את הידיים בוזלין/ShutterStock

4. כשלק כהה מתחיל להתקלף בקצוות הציפורן זה בולט יותר לעין מאשר בלק בהיר. כדי למנוע קילופים, ככל האפשר, לאחר שהציפורן מרוחה בלק עוברים רק על קצה הציפורן לרוחבה עם המברשת כדי "לסגור" את המריחה.

5. אם בכל זאת יש קילופים בקצה הציפורן, אפשר לתקן עם צבע לק תואם על ידי כך שמניחים נקודת נוזל לק במרכז הציפורן, נותנים לה להתפשט ואז עוברים עם מברשת על כל הציפורן, כך ניתן יהיה להימנע משכבת לק עבה ומרושלת מדי.

6. בסיום המריחה רצוי למרוח שכבת טופ-קואט שתגן על הלק ותמנע ממנו מלהתקלף במהירות. בנוסף רצוי לתחזק את הציפורניים על ידי מריחת טופ-קואט בכל יום.

לק של ESSIE - BELL BOTTOM BLUES, 56 שקלים. יח"צ חו"ל,
BELL BOTTOM BLUES, לק של אססי פרופשיונל , מחיר: 56 שקלים במכוני היופי הנבחרים/יח"צ חו"ל

7. מי שמחבבת מריחת לקים כהים, בוודאי מכירה את מלאכת ההסרה המעיקה, בה מצטיידים במסיר לק ובערימות של צמר גפן ומקווים שהעור מסביב לציפורניים לא ייצבע. כדי להימנע מהכתמות על העור ניתן למרוח שמן על הידיים ועל גבי העור סביב הציפורניים. ניתן להשתמש בשמן ייעודי לידיים או לחילופין בשמן זית.

8. ענבל סיטין ממכון היופי "שושקה" ממליצה לטבול את צמר הגפן בכמות נכבדה של מסיר לק ופשוט להניח אותו על גבי הציפורן לכמה שניות וללחוץ מעט כדי להוריד את המסה הראשונה של הצבע. בדרך כלל רוב הצבע יוצא בלחיצה הזו, ואת מה שנותר רצוי להוריד עם צמר גפן נקי עם מסיר לק.

9. במידה ובכל זאת ישנן שאריות לק מסביב לציפורניים, ניתן לטבול מברשת מסקרה נקיה במסיר לק ולנקות את הלק.

בנוסף לכל הטיפים ממליצה סיטין לתת לציפורניים מנוחה מלק מפעם לפעם ולתחזק אותן על בסיס יום יומי עם מחזק ציפורניים איכותי ומקצועי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
MISS BURGUNDY, לק של ANNY, מחיר: 45 שקלים ברשת המשביר לצרכן וברשת עדי ביוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
לק של שיק, Passion of Fashion. יח"צ חו"ל,
לק של שיק, Passion of Fashion, מחיר: 19 שקלים בפארמים/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully